en muista semmosia olevan olemassakaan.En tiiä. Mä kaipaan niitä kivuttomia päiviä.
en muista semmosia olevan olemassakaan.En tiiä. Mä kaipaan niitä kivuttomia päiviä.
täällä meni pilveen.Katos, valoilmiö ulkona.
Joskus nuorena mulla ei ollut kroonisia kipuja.en muista semmosia olevan olemassakaan.
Sori, mie puhalsin täältä pilvet pois.täällä meni pilveen.
Niin mutta miks just tänne piti, häh täh?Sori, mie puhalsin täältä pilvet pois.
En arvannut että ne tulee sinne.Niin mutta miks just tänne piti, häh täh?
Just aattelin kysästä että paljonko teit niitä?Mä myönnän rehellisesti juovani itseni sen verran humalaan iltaisin että saan kivuilta nukuttua edes aamuneljään. Onneksi siihen riittää viisi, kuusi olutta eli aamulla olen ajokunnossa.
Ni ja munkit paistettu! Ja vain yksi poltettu sormenpää. Kyl mä osasin!
Täh, eihän siitä oo puhuttu enää aikoihin?lakatkaas jo höpöttämöstä siitä Juhan nussimasta! Mun dyslexia ei tykkää siitä yhtään
Mä en juo silloin kun on töihin meno. Ei pysty. Eikä juominen vie kipuja pois.Mä myönnän rehellisesti juovani itseni sen verran humalaan iltaisin että saan kivuilta nukuttua edes aamuneljään. Onneksi siihen riittää viisi, kuusi olutta eli aamulla olen ajokunnossa.
Ni ja munkit paistettu! Ja vain yksi poltettu sormenpää. Kyl mä osasin!
Mä just hörpin tuoretta kupillista ja sekasin muutaman sivun mitä ootte höpöttäny kun olin liesussaTäh, eihän siitä oo puhuttu enää aikoihin?
Nyt voiskin puhua vaikka kahvituttamisesta..
Mie voin ottaa naisen vaikka olen nainen.Toffo, jos et olis varattu, ja en ois nainen, niin kosiskelisin kun oot niin maan perjantaisen järkevä ja positiivinen flikka.
Kaikkein parhaiten noi jutut lakkaa olemassa olonsa, kun niihin ei vastaa yhtään mitään.
Mulle riitti. Mä vastaan tai vittuilen. Ihan sama.Kaikkein parhaiten noi jutut lakkaa olemassa olonsa, kun niihin ei vastaa yhtään mitään.
Mä tiedän omat panoni ja panematta jättämiseni, eikä mun tartte sellasia kenellekään todistella.
Mie voin ottaa naisen vaikka olen nainen.
*Hörppää vaan kaffetta*
Kyll mä ton ymmärrän, mullekin riittäis jo..mutta se takasin antaminen on vähän samaa kun yrittäis sammuttaa tulta bensalla.Mulle riitti. Mä vastaan tai vittuilen. Ihan sama.
Puolen litran taikinan. 32 pientä munkkirinkulaa tuli.Just aattelin kysästä että paljonko teit niitä?
Noi on hyviä, harmi kun en ite oikein voi syyä...tulee huono olo ja verensokerit heittää.Puolen litran taikinan. 32 pientä munkkirinkulaa tuli.
Mä voin jatkaa sitä loputtomiin. No problem. Mä olen vittumainen kun suutun.Kyll mä ton ymmärrän, mullekin riittäis jo..mutta se takasin antaminen on vähän samaa kun yrittäis sammuttaa tulta bensalla.