Sun minionilla on naamassa joku kouristus kun huulet törröttää tolleen.
Sun minionilla on naamassa joku kouristus kun huulet törröttää tolleen.
Puutarhajyrsimestä sitten päädyit tuohon sanaan?Sana oli shame.
Enkun kielellä löytyy paremmin tiettyjä kuvia...oisin kyllä voinut veikata että kuitenkin oli*puistelee pääkköstänsä ravistaakseen moisen sanan mielestään*
Puutarhailu o n vaarallista
Sun kahvi ei tahtonu pysyä sun suussa...?Katti ja Fantsu, pahus soikoon mulla meni hyvät kahvit taas hukkaan kun pärsköhti pitkin lattioita
En kun muusta syystä hain sillä sanalla.Puutarhajyrsimestä sitten päädyit tuohon sanaan?
qis hyvää pataa sä olitkaan mr.rättiksen kanssa...?Enkun kielellä löytyy paremmin tiettyjä kuvia.
No äläkä nyt rupee tommosia manaamaankaan*ufopääkkönen*!!!On hakenut jotain muuta, mulle vaan tuollaisia tullut
Katti ja Fantsu, pahus soikoon mulla meni hyvät kahvit taas hukkaan kun pärsköhti pitkin lattioita
Waaaat?!Sun minionilla on naamassa joku kouristus kun huulet törröttää tolleen.
Oi sentään*huokailee*...sulla on siellä niin jumalainen paratiisiHuomenta!
Meri-ilmassa kyllä nukkuu paljon paremmin.
Ja herätessä on nälkä. Massussa siis japanilaisia pannukakkuja ja eilisen makean paputahnana (anko) jämät.
Nii ja
Näytti niinkun ois nukahtanut kesken duckface selfienWaaaat?!
..ekkönää ny ollenkaankönä nääkkäänkönä kuinka ihunasti - uudestaan..hidastettuna..i h u n a s t i - ovatten pehmeesti suipustellen muiskimisvalmiudessa...
Ni sitte yks vaan että kouristuksissa!!??pah hmpfh
Ööh.. Meillä on joitakin samoja mieltymyksiä.qis hyvää pataa sä olitkaan mr.rättiksen kanssa...?
Ööh.. Meillä on joitakin samoja mieltymyksiä.
Hermannin Pelle?Mikähän pelle on modena täällä? Ei osaa hommaansa.
Ei poista ketjua silloin kun niin pitäisi tehdä. Ongelma on moden päässä. Joskus kauan sitten moderointi toimi täällä.jaa, onkos ollu sitten ongelmaa moderoinnin kanssa?