Siltä vähän kuulostikin ElluEllu on kahvihumalassa.
Siltä vähän kuulostikin ElluEllu on kahvihumalassa.
...eeeikä tartte tarvita kuin kofeiiniaHumala on hyvä ratkaisu tähänkin! Humala humala humala humala humala humala!!*hyppii innoissaan*
Que?Ei voi olla mahollista, kisu on ite yks ihana aurinko!
Tää on niin ihana minion.mä kuulin jotain muminaa...
Mutta vastaus moiseen epäilyyn on:katso liitettä 3311
Kyllä alkoi äsken tuntumaan kun vilkasin yhtä juttua, että molemmat. Mulle humala juomalla ja Toffolle kasvina.
Humala ( kasvi ) vai humala( alkoholi )
Awww, sä oot sitten niin lutusentopakanihanaToo on NIIN mä
!!!Itse asiassa tuo jyrsin helpottaisi hommaa huomattavasti, kiitos vinkistä. Lisäksi jos etsisi lähimmän vuokrauspisteen sille, niin olisi miehelle vapaapäivälle tekemistä.
Awww, sä oot sitten niin lutusentopakanihana
...tosin varo tota kaulahuivihärsökettä, se vielä tuottaa tilanteita...
Hakusanalla puutarhajyrsin?Mä googletin ihan muuta. Tämmönen tuli vastaan.
https://www.howardstern.com/show/2017/6/28/walk-shame-steve-florida-hits-streets-nyc-wearing-next-nothing/
NoupHakusanalla puutarhajyrsin?
Mä googletin ihan muuta. Tämmönen tuli vastaan.
https://www.howardstern.com/show/2017/6/28/walk-shame-steve-florida-hits-streets-nyc-wearing-next-nothing/
Katti ja Fantsu, pahus soikoon mulla meni hyvät kahvit taas hukkaan kun pärsköhti pitkin lattioitaHakusanalla puutarhajyrsin?
Mä muistan vieläkin sen kun kerroit merilinnuista mitä siellä näkyy lentelevän aina...oliks ne kotkiakin jopa? Mä niin muutan teille asumaan kohta....halusit taikka et!Huomenta!
Meri-ilmassa kyllä nukkuu paljon paremmin.
Ja herätessä on nälkä. Massussa siis japanilaisia pannukakkuja ja eilisen makean paputahnana (anko) jämät.
Nii ja
On hakenut jotain muuta, mulle vaan tuollaisia tullutHakusanalla puutarhajyrsin?
Sana oli shame.On hakenut jotain muuta, mulle vaan tuollaisia tullut
..oisin kyllä voinut veikata että kuitenkin oli*puistelee pääkköstänsä ravistaakseen moisen sanan mielestään*Noup
Ei ollut edes suomenkielinen sana.
Mulla on ollut pitkään sama ajatus.Mä muistan vieläkin sen kun kerroit merilinnuista mitä siellä näkyy lentelevän aina...oliks ne kotkiakin jopa? Mä niin muutan teille asumaan kohta....halusit taikka et!