On vain ongelma, kivikova savimaa. Pihaa ei voi kaivaa kaivurilla, aidatun pihan lähelle ei pääse.
Dodih eli päivän agendaksi mukavaa ja kepeän rentoa suunnittelupuuhaaHmmm, kotityöt on tehty eilen. Jumalatonta metelöidä pölkkärin kanssa näin PYHÄNÄ. Yö on nukuttu, mutta sitä nyt määräänsä enempää sitäkään
Puutarhaliikkeessä varmaan keksitään ratkaisu tuohon.On vain ongelma, kivikova savimaa. Pihaa ei voi kaivaa kaivurilla, aidatun pihan lähelle ei pääse.
Samoin täällä...Kuka mun auringon vei pois??Täällä on synkkää. Auringosta ei ole tietoakaan.
Humala...helppo ja kasvamisen alettua sun ei oikeestaan tarvi tehä muuta kuin antaa suunta mihin haluat sen kasvavan ja se kasvaa ikäänkuin itse.Millaisen köynnöskasvin laittaisin portaikkoon kasvamaan? Köynnösruusu? Mikä olisi helppo? En ymmärrä pihakasveista yhtään mitään.
No auts, sehän vaan tarkottaa apinanraivoa ja lapiota ja talikkoa. Kyllä sitä pitäs päästä pintaa rouhasemaan rikkikääntäen jotta siihen vois sitten sekottaa joukkoon hienojakoista sorahiekkaa ja lannoitettua turvetta.... Pidä pihamaan muokkaus talkoot nyyttärimeiningillä . Samalla tutustuu naapureihin ja työ hoituu rupatellen huomaamatta ?On vain ongelma, kivikova savimaa. Pihaa ei voi kaivaa kaivurilla, aidatun pihan lähelle ei pääse.
Kas, kun en tuota muistanut. Mummolla kasvoi se liiterin seinässä. Kiitos vinkistä.Humala...helppo ja kasvamisen alettua sun ei oikeestaan tarvi tehä muuta kuin antaa suunta mihin haluat sen kasvavan ja se kasvaa ikäänkuin itse.
Kisu vei sen.Samoin täällä...Kuka mun auringon vei pois??
Humala on hyvä ratkaisu tähänkin! Humala humala humala humala humala humala!!*hyppii innoissaan*On vain ongelma, kivikova savimaa. Pihaa ei voi kaivaa kaivurilla, aidatun pihan lähelle ei pääse.
Ei voi olla mahollista, kisu on ite yks ihana aurinko!Kisu vei sen.
Lisään talikon ostoslistalleNo auts, sehän vaan tarkottaa apinanraivoa ja lapiota ja talikkoa. Kyllä sitä pitäs päästä pintaa rouhasemaan rikkikääntäen jotta siihen vois sitten sekottaa joukkoon hienojakoista sorahiekkaa ja lannoitettua turvetta.... Pidä pihamaan muokkaus talkoot nyyttärimeiningillä . Samalla tutustuu naapureihin ja työ hoituu rupatellen huomaamatta ?
Tai kutsu ketjulaiset pihanmuokkaustalkoisiinNo auts, sehän vaan tarkottaa apinanraivoa ja lapiota ja talikkoa. Kyllä sitä pitäs päästä pintaa rouhasemaan rikkikääntäen jotta siihen vois sitten sekottaa joukkoon hienojakoista sorahiekkaa ja lannoitettua turvetta.... Pidä pihamaan muokkaus talkoot nyyttärimeiningillä . Samalla tutustuu naapureihin ja työ hoituu rupatellen huomaamatta ?
Nevöhööd, mikä se on? Täytyy tutustua eli kvg.Puutarhajyrsin!!! Toffonen! Hyvin mahtuu pihalle kun pihalle
Se on kai täällä mun luonaSamoin täällä...Kuka mun auringon vei pois??
Joo, pääsis johonkin möyrimään.Tai kutsu ketjulaiset pihanmuokkaustalkoisiin
Humala on hyvä ratkaisu tähänkin! Humala humala humala humala humala humala!!*hyppii innoissaan*
Varo ettet kaadu.Humala on hyvä ratkaisu tähänkin! Humala humala humala humala humala humala!!*hyppii innoissaan*
Too on NIIN mämä kuulin jotain muminaa...
Mutta vastaus moiseen epäilyyn on:katso liitettä 3311
Ellu on kahvihumalassa.
Humala ( kasvi ) vai humala( alkoholi )
Semmonen eri kätevä suristinpäristin jolla pääsee möyhimään maata kätevästi! Ja hei, sen voi vuokratakin! Ja kuka tietää jos vaikka jollain naapurilla olis semmonen varastossaan...Nevöhööd, mikä se on? Täytyy tutustua eli kvg.