The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Saas nähä tuleeko kohta vettä :unsure:
Huomiseksi & sunnuntaiksi on luvattu sitten ukkosia ja sateita
Tänne lupasivat kunnon rytkytystä iltapäivälle, mutta mitä vielä..koko päivän paistanut aurinko kirkkaana...nyt on hieman pilvisempää, mutta ei sen näköistä pilveä että ukkostais ja ihan kivahyvä juttu:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kaikki kommentit menneet ennakkosensuurin hampaisiin tänään paitsi toi yks.
Tääki menee varmaan tai ei menekkään koska sanoin että menis.
Joku salaliittohan tässä nyt on pohjalla minua ja kaikkia muita vastaan!

 
Hellettä & hikeä pukkaa :unsure::D
Kävin ensin prismalla ja melkein heti sen jälkeen pyllistelin naapureiden iloksi tai kauhuksi :rolleyes:
terassilla,harjasin & luuttusin terassin uuvestaan. :D Tuon puhtaammaksi ei tuo tule.:sneaky:
 
Viimeksi muokattu:
Helettä & hikeä pukkaa :unsure::D
Kävin ensin prismalla ja melkein heti sen jälkeen pyllistelin naapureiden iloksi tai kauhuksi :rolleyes:
terassilla,harjasin & luuttusin terassin uuvestaan. :D Tuon puhtaammaksi ei tuo tule.:sneaky:
Sä oot ollu ahkerana:)! Nyt onkin hyvä palkita ittensä ja istahtaa alas terassille nauttimaan olosta ja käsiensä töistä(y)

Mä yrutän saada itteäni liikenteeseen. Ihan perushommat kutsuu eli pyykkäystä ja siivoamista.johonkin kohtaan sapuskointia mikä meinaa aiheuttaa aivopainetta, kun tuo yks hulivilinen mun ohella on hävittäny ruokahalunsa kelien lämmetessä...että mitähän keksittäis jotta pikkusenkin edes maistuis:unsure:

Myöhemmin on kuulema tiedossa häikäistymistä:cool:. Esikoinen sanoi putsaavansa ja pesevänsä peltilehmäni (y) eli kohti vesileikkejä:D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
kun tuo yks hulivilinen mun ohella on hävittäny ruokahalunsa kelien lämmetessä..
Mun kissallekaan ei maistuis nyt oikein mikään ruoka, narisee vaan ja kulkee perässä muttei kelpaa nyt mikään syötävä(n)
että mitähän keksittäis jotta pikkusenkin edes maistuis:unsure:
Tykkäiskö paistetuista perunoista? Siihen lisukkeeks kalapuikkoja tai jotain muuta helpohkoa ruokaa ja raikasta salaattia?:p
En ees tiedä mistä tuo ajatus tuli mieleen, mutku tuli:unsure:
 
Mun kissallekaan ei maistuis nyt oikein mikään ruoka, narisee vaan ja kulkee perässä muttei kelpaa nyt mikään syötävä(n)

Tykkäiskö paistetuista perunoista? Siihen lisukkeeks kalapuikkoja tai jotain muuta helpohkoa ruokaa ja raikasta salaattia?:p
En ees tiedä mistä tuo ajatus tuli mieleen, mutku tuli:unsure:
Varmaan sielläkin maukunen rupee syömään kun tarpeeks nälkä tulee..kunhan juo kuitenkin, se on tärkeää. Oma aikansa vissiin menee taas kesäkeleihin tottuessa

Meinasinkin käydä tsekkaamassa kalatarjontaa, tuo kyllä on hassuna kalaruokiin mikä on vain hyvästä:) Että eipä ollenkaan huonot eväsheitot, taidan ottaa koppia ajatuksesta joten kiitti:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Varmaan sielläkin maukunen rupee syömään kun tarpeeks nälkä tulee..kunhan juo kuitenkin, se on tärkeää. Oma aikansa vissiin menee taas kesäkeleihin tottuessa
Niinpä:)
Toi haluaa juoda tällä hetkellä vain vessan hanasta vetensä, ei suostu juomaan kupistaan vaikka vaihdankin sen joka päiväo_O
Meinasinkin käydä tsekkaamassa kalatarjontaa, tuo kyllä on hassuna kalaruokiin mikä on vain hyvästä:) Että eipä ollenkaan huonot eväsheitot, taidan ottaa koppia ajatuksesta joten kiitti:)
Eip mittään:p
Muistan vaan, että pojat tykkäs aina tuosta vaihtoehdosta vaikka olis ollut miten huonot ruokahalut terveenä muuten:)(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Niinpä:)
Toi haluaa juoda tällä hetkellä vain vessan hanasta vetensä, ei suostu juomaan kupistaan vaikka vaihdankin sen joka päiväo_O

Eip mittään:p
Muistan vaan, että pojat tykkäs aina tuosta vaihtoehdosta vaikka olis ollut miten huonot ruokahalut terveenä muuten:)(y)
No onneks on kissalla vielä kissan kujeet ja leikkisyys käpälissä:)
Ilmeisesti omasta kipostaan juominen on nyt liian pliisua hänen arvokkuudelleen, jotain säväyttävää pitää olla:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä