The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Semmonen sopivan kuuma/lämmin kesä :unsure:
Ei liian kuuma liian pitkään eikä liian viileä/ sateinen :rolleyes::D Joskus tarviaa viilentävää tuulta ja maa tarviaa joskus ihanan kesäistä lämmintä sadekuuroa. :love:

Kun jos liian kuumaa on liian pitkään,niin ei jaksa eikä voi tehä mittään,sillon ei oo kivaa.:confused:
 
Semmonen sopivan kuuma/lämmin kesä :unsure:
Ei liian kuuma liian pitkään eikä liian viileä/ sateinen :rolleyes::D Joskus tarviaa viilentävää tuulta ja maa tarviaa joskus ihanan kesäistä lämmintä sadekuuroa. :love:

Kun jos liian kuumaa on liian pitkään,niin ei jaksa eikä voi tehä mittään,sillon ei oo kivaa.:confused:
Totta tuokii, mutkun kutkun, Suomessa on ollut niiiiin monta vuotta niiiiiin kylmiä kesiä, että viime kesän helteet ja tää tämän päivän helteily on jotennii niin ihanata ettei sanotuksi saa!!:coffee::coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kyllä kesällä lämmintä saa olla ja helle helliä:)
Tosin jos on ulkosalla töissä niin pientä kohtuullistamista peliin, kits, mutta toisaalta se otetaan mikä ylhäältä annetaan.

Ai niii:oops:
Juhannuksen aikoihin on sitte iha turhaa louskutella niin mitään itikoitten/hyttysten/sääskien paljoudesta. Ole huitomati vaan ja jos nyt jotenki sattuis lentotila olemaan tupaten täynnänsä, ni piä suus kiinni - sekin on kuulema vissiin ihan hyvä osata, viisaammat sanoo niin mutta ma ei tieta, ei olla kokemusta:ninja:
Ja siivekkäitten olemassaolonpaljoudesta on iha höpöhöpöä lähteä mua muistelemaan mitenkään erityisesti vaikka oonkin hjuvin ollunna herkkualustana monen monituiselle inisijälle:oops:
#pattipatinvieressä
#kutinapatittaako
 
Mie niin tahtosinhalluisin justiisa nyt olla ja lökötellä auringon hellimänä ja hyväilemänä pitkin ja poikin vaikka laiturilla tai semmosella aakean laakealla rantakivetyksenkallioisen pinnalla rötväillen niin että jalat huljuttelis vedessä:love:...

Ois onni ja autuus*päiväunikuvittelee*
 
Mie niin tahtosinhalluisin justiisa nyt olla ja lökötellä auringon hellimänä ja hyväilemänä pitkin ja poikin vaikka laiturilla tai semmosella aakean laakealla rantakivetyksenkallioisen pinnalla rötväillen niin että jalat huljuttelis vedessä:love:...

Ois onni ja autuus*päiväunikuvittelee*
Niin minäkii, tai sitten järvellä veneessä...siellä keulassa vaan röhnöttää kintut veessä ja onkia aina välillä:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Huoh,en sitten osannu pittää näppejä erossa terassilta.:oops::unsure: Mä otin maton pois ( mies ehti 1 ottaa ) ja lakaisin tuon terassin lattian.
Tekis mieli pestä mokoma pölöyi en terassi :unsure::rolleyes:
 
r0s
Tiiättekö millainen loppu on hätäisellä? :whistle:

Istun saunalla. Mulla on väriä (Santen kasviväri, sekoitin suklaanruskeaa ja kirsikanpunaista) hiuksissa. Päällä vanha musta toppi ja kulahtaneet kalsarit. Väri on harvinaisen hyvin levitetty, oikein pyörittelin sormien välissä ja hinkkasin ja tahkoin, tulee varmasti tasainen lopputuloa.

:whistle:


:rolleyes:






:ninja:





Mutta mun kädet.

Kas kun ei niitä hanskoja ollut enää tossa paketissa kun olen sitä jo aiemmin käyttänyt ja munhan piti hakea sellaiset siivouskomerosta mutta sit se suit-sait-sukkelaan-hyypiö pääsi vauhtiin ja koko hanskat unohtuivat ja...


Tällaiset, mutta toisin päin, kämmenosa on tummempi...




Niitä kikkakolmsia oli? Sitruunamehu ainaskin? Jotain pitäisi keksiä koska huomenna pitäisi "edustaa" firmaa jossain pippaloissa.


:oops:
 
Tiiättekö millainen loppu on hätäisellä? :whistle:

Istun saunalla. Mulla on väriä (Santen kasviväri, sekoitin suklaanruskeaa ja kirsikanpunaista) hiuksissa. Päällä vanha musta toppi ja kulahtaneet kalsarit. Väri on harvinaisen hyvin levitetty, oikein pyörittelin sormien välissä ja hinkkasin ja tahkoin, tulee varmasti tasainen lopputuloa.

:whistle:


:rolleyes:






:ninja:





Mutta mun kädet.

Kas kun ei niitä hanskoja ollut enää tossa paketissa kun olen sitä jo aiemmin käyttänyt ja munhan piti hakea sellaiset siivouskomerosta mutta sit se suit-sait-sukkelaan-hyypiö pääsi vauhtiin ja koko hanskat unohtuivat ja...


Tällaiset, mutta toisin päin, kämmenosa on tummempi...




Niitä kikkakolmsia oli? Sitruunamehu ainaskin? Jotain pitäisi keksiä koska huomenna pitäisi "edustaa" firmaa jossain pippaloissa.


:oops:
Oliiviöljy ? Öljypohjainen puhdistusaine?
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Aqela
Tiiättekö millainen loppu on hätäisellä? :whistle:

Istun saunalla. Mulla on väriä (Santen kasviväri, sekoitin suklaanruskeaa ja kirsikanpunaista) hiuksissa. Päällä vanha musta toppi ja kulahtaneet kalsarit. Väri on harvinaisen hyvin levitetty, oikein pyörittelin sormien välissä ja hinkkasin ja tahkoin, tulee varmasti tasainen lopputuloa.

:whistle:


:rolleyes:






:ninja:





Mutta mun kädet.

Kas kun ei niitä hanskoja ollut enää tossa paketissa kun olen sitä jo aiemmin käyttänyt ja munhan piti hakea sellaiset siivouskomerosta mutta sit se suit-sait-sukkelaan-hyypiö pääsi vauhtiin ja koko hanskat unohtuivat ja...


Tällaiset, mutta toisin päin, kämmenosa on tummempi...




Niitä kikkakolmsia oli? Sitruunamehu ainaskin? Jotain pitäisi keksiä koska huomenna pitäisi "edustaa" firmaa jossain pippaloissa.


:oops:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/8140399/hiusvari-pois-sormista!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais

Yhteistyössä