The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Saippuantekokaan ei taida olla ihan mun juttu. :confused:

On suojahanskaa ja suojalasia ja täs nyt sit pitää vaan odotella jotta toi pöhkö lipeäliuos jäähtyy. Kädetkin hikoaa. Mut kai nää rillit sentäs jo voi riisuakin. :whistle: :oops:

Odottaminen on ehkä typerintä maailmassa! :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Kais
Niih. Sepä! Ja kun viitsisi ton rullan kanssa edes minuutin päivässä nii ois vetreä ko mikä.
Meilläkin on vähä kaikennäköistä hilavitkutinta ollu mut tosiaan kun niitä pitäis "ehtiä" käyttää:whistle: Crosstraineri oli ehkä paras, käytettiin varmaan 2 kertaa ja sit se seiso olkkarin nurkassa pari vuotta käyttämättömänä kunnes saatiin myytyä se jonkun toisen kiusaks:D
Saippuantekokaan ei taida olla ihan mun juttu. :confused:

On suojahanskaa ja suojalasia ja täs nyt sit pitää vaan odotella jotta toi pöhkö lipeäliuos jäähtyy. Kädetkin hikoaa. Mut kai nää rillit sentäs jo voi riisuakin. :whistle: :oops:

Odottaminen on ehkä typerintä maailmassa! :mad:
Ei ilmeisesti ole heikkohermosen hommaa tuo:rolleyes:
 
Kerroinko mä muuten,että miehen silmissä on turvotusta ja lääkäri epäili että jälkikaihi on vahingoittanut silmänpohjia. Silmätippoja lisättiin ja torstaina 9.5 on kontrolli ja silmien kuvaus. Ehkä tietää paremmin sitten onko vahingoittunut vai ei.
Tänään kysyin ohjaajalta voinko lähtee mukaan silmäpolille,kun myöhästyn töistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Kerroinko mä muuten,että miehen silmissä on turvonusta ja lääkäri epäili että jälkikaihi on vahingoittanut silmänpohjia. Silmätippoja lisättiin ja torstaina 9.5 on kontrolli ja silmien kuvaus. Ehkä tietää paremmin sitten onko vahingoittunut vai ei.
Tänään kysyin ohjaajalta voinko lähtee mukaan silmäpolille,kun myöhästyn töistä.
Toivottavasti ei olis mitään mitä ei vois korjata:unsure: *halaus*
 
r0s
Saippuat valmiina. Ehkä. Näyttää epäilyttävältä. Mutta kai noista voi raastaa vaikka suopaa elleivät pysy kasassa tai jotain.

Ja sit piti mennä uimahalliin mutta uikkarit taitavat olla sadan kilsan ajomatkan päässä enkä kyllä kolmansia viitsi ostaa. Jos menen sit ensi viikolla.
 

Yhteistyössä