Sama täällä.
Aikalailla ärsyttävää.
Mutta nyt on pakko koettaa, päädytäänkö vaikka ase ja erä lehden linkkiin jos mainitsen jotain kahluusaappaista, uistimista, halsterista ja nuotiosta.
Sama täällä.
JaahaNo varmaan riippuu kuka kiskoo
No varmaan riippuu kuka kiskoo
Kaunis? Näkyy vain teksti.Ai toi kaunis niskanuttura mainos?
Mullakaan ei toimi adblock toimi aina tällä sivulla.
Juu ei kai sitä ketä tahansa viitti päästää sillä tavalla kiskasemaanNo varmaan riippuu kuka kiskoo
Mä potkasen jälkeenpäin munille niin, että tuntuu ja niin että hiuksista vetäjä laulaa Kulkuset Kulkuset kilvan heijailee-laulua C-mollissaet pysty, sun sääret on siinä tilanteessa vetäjän polvien ulkopuolella
se on tiettyJuu ei kai sitä ketä tahansa viitti päästää sillä tavalla kiskasemaan
ruutis tietysti pääsee vetelemään
Juu ei kai sitä ketä tahansa viitti päästää sillä tavalla kuksasemaan
tyhjille kulkusille saa potkia ihan rauhassaMä potkasen jälkeenpäin munille niin, että tuntuu ja niin että hiuksista vetäjä laulaa Kulkuset Kulkuset kilvan heijailee-laulua C-mollissa
Niin niin, just se...mullakin näkyy se tekstinä ja alkaa siis noilla sanoilla...aina miut käsitetään väärinKaunis? Näkyy vain teksti.
nokun me tunnetaan miten likanen mielikuvitus sulla onNiin niin, just se...mullakin näkyy se tekstinä ja alkaa siis noilla sanoilla...aina miut käsitetään oikein
Niin niin, just se...mullakin näkyy se tekstinä ja alkaa siis noilla sanoilla...aina miut käsitetään väärin
ruutista tietysti vedellään pataan niin että tuntuu
Onks tää joku sun oma fetissi?se on tietty
nokun naapuritkin haistaa miten likanen mielikuvitus mulla on ja kalsarit
Onks tää joku sun oma fetissi?
Pahat mielessä vai mahat pielessä?
Pahat mielessä.Pahat mielessä vai mahat pielessä?
Täälläpä ei, lällällieruRäntää sataa.
Mua ei haittaa.Täälläpä ei, lällällieru
Huomenta
Kuopus taas valvotti pitkin yötä, lisäks mulla on selkä kipeä, ilmeisesti rintaranka lukossa ja tuntuu vetävän niskaa jumiin, varmaan huomena taas ei pää käänny
Ei jaksais/ehtis hierojallekkaan... Tammikuussa viimeks kävin et aika pitkälle nyt päässy ennenkö alkanu taas hajoomaan