Täällä myös,jo eilisestä asti.Räntää sataa.
HalausHuomenta
Kuopus taas valvotti pitkin yötä, lisäks mulla on selkä kipeä, ilmeisesti rintaranka lukossa ja tuntuu vetävän niskaa jumiin, varmaan huomena taas ei pää käänny
Ei jaksais/ehtis hierojallekkaan... Tammikuussa viimeks kävin et aika pitkälle nyt päässy ennenkö alkanu taas hajoomaan
Ei... tartteis varmaan hommata kun työ on sellasta et jumiuttaa helposti, toki kun ehtis venytellä mutta kun...Huomenta!
Onko sulla putkirullaa? Sen kanssa saa noi rintarankajumit suht helposti auki.
Ei... tartteis varmaan hommata kun työ on sellasta et jumiuttaa helposti, toki kun ehtis venytellä mutta kun...
Meilläkin on vähä kaikennäköistä hilavitkutinta ollu mut tosiaan kun niitä pitäis "ehtiä" käyttää Crosstraineri oli ehkä paras, käytettiin varmaan 2 kertaa ja sit se seiso olkkarin nurkassa pari vuotta käyttämättömänä kunnes saatiin myytyä se jonkun toisen kiusaksNiih. Sepä! Ja kun viitsisi ton rullan kanssa edes minuutin päivässä nii ois vetreä ko mikä.
Ei ilmeisesti ole heikkohermosen hommaa tuoSaippuantekokaan ei taida olla ihan mun juttu.
On suojahanskaa ja suojalasia ja täs nyt sit pitää vaan odotella jotta toi pöhkö lipeäliuos jäähtyy. Kädetkin hikoaa. Mut kai nää rillit sentäs jo voi riisuakin.
Odottaminen on ehkä typerintä maailmassa!
Just meiän tuuria taas
Tyypillistä,prkl..
Toivottavasti ei olis mitään mitä ei vois korjata *halaus*Kerroinko mä muuten,että miehen silmissä on turvonusta ja lääkäri epäili että jälkikaihi on vahingoittanut silmänpohjia. Silmätippoja lisättiin ja torstaina 9.5 on kontrolli ja silmien kuvaus. Ehkä tietää paremmin sitten onko vahingoittunut vai ei.
Tänään kysyin ohjaajalta voinko lähtee mukaan silmäpolille,kun myöhästyn töistä.
Sulla on kuukausi aikaa fiksata tuo
Joo,toivotaanToivottavasti ei olis mitään mitä ei vois korjata *halaus*
Mökötyttää vaikka onneks täällä ei ole lunta...mutta kuka kelen kettu vei multa kesän ja minne häh täh?Pus muru.
Mökötyttää vaikka onneks täällä ei ole lunta...mutta kuka kelen kettu vei multa kesän ja minne häh täh?