..on kenkä eikä liity vasikoihin mitenkäänsaapas.
Ei kyllä syömiseenkään.
Pitäis ainakaan...
..on kenkä eikä liity vasikoihin mitenkäänsaapas.
Aika paha temppu.
*heittää maitoa ellun päälle*
Näkyy olevanmelko hiljasta tuolla toisella puolella.
On se mukavaa kun ei ole menkkoja. Paitsi jos onki essure pettänyt.
mä syön bambejakin...on kenkä eikä liity vasikoihin mitenkään
Ei kyllä syömiseenkään.
Pitäis ainakaan...
mä syön bambejakin.
Mää niin kerkesin todeta tuon asian jo ennen sinua niin että hahhatihahhaa ja tuituii!..on kenkä eikä liity vasikoihin mitenkään
Ei kyllä syömiseenkään.
Pitäis ainakaan...
Muttaku...eihän nekään oo kenkiä.mä syön bambejakin.
*tekee aaltoja ja nyplää voittajan seppelettä*Mää niin kerkesin todeta tuon asian jo ennen sinua niin että hahhatihahhaa ja tuituii!
Jos ei ole hyvin siellä. Mulle laitettiin se vuosi sitten.Eeei se voi pettää. Eihän?!?
Mä viimeksi joulun alla. Oltiin matkalla miehen isälle ja napattiin Perniön palvin tehtaanmyymälästä pala savustettua peuranpersusta. Kyl oli herkkua!Saiskin taas riistalihasta tehtyä ruokaa...siitä on kauan kun viimeks olen saanut.
Mulla ollut pian viisi vuotta.Jos ei ole hyvin siellä. Mulle laitettiin se vuosi sitten.
*paistattelee voittajan valokeilassa, yrittää tehdä muutaman letkeän tanssiliikkeen, mutta sotkeutuukin jalkoihinsa ja kaatuu rähmälleen**tekee aaltoja ja nyplää voittajan seppelettä*
Mun on tehny jo pitkään mieli riistalihaa..lähen kohta ite kaatamaan pari peuraa/kaurista tuonne *tyrskähtelee sille mielikuvalle*Mä viimeksi joulun alla. Oltiin matkalla miehen isälle ja napattiin Perniön palvin tehtaanmyymälästä pala savustettua peuranpersusta. Kyl oli herkkua!
*paistattelee voittajan valokeilassa, yrittää tehdä muutaman letkeän tanssiliikkeen, mutta sotkeutuukin jalkoihinsa ja kaatuu rähmälleen*
Hanki ase niin lähdetään. Sä saat pistää paloiksi.Mun on tehny jo pitkään mieli riistalihaa..lähen kohta ite kaatamaan pari peuraa/kaurista tuonne *tyrskähtelee sille mielikuvalle*
Eiku lähinnä aattelin, että yritän hypätä selkään ja väsyttää sen silleen kuoliaaks...Hanki ase niin lähdetään. Sä saat pistää paloiksi.
mä syön bambejakin.
Sama täällä.Saiskin taas riistalihasta tehtyä ruokaa...siitä on kauan kun viimeks olen saanut.
Eiku lähinnä aattelin, että yritän hypätä selkään ja väsyttää sen silleen kuoliaaks...
Eiku lähinnä aattelin, että yritän hypätä selkään ja väsyttää sen silleen kuoliaaks...