Onnittelut?Täällä sitä ollaan nyt pullat uunissa!
Vai tarkotit sää jotain korvapuusteja?
Onnittelut?Täällä sitä ollaan nyt pullat uunissa!
Lihapullia vain..Onnittelut?
Vai tarkotit sää jotain korvapuusteja?
*vastarannankiiskenä tapittaa tuijottaa sinisillä silmillään alahuulipitkänä eikä sano mittään*Jätettäiskö ne v***uilevat harmaat mutisemaan keskenään sinne vanhaan hiekkalaatikkoon?
Ei kai me ny heistä aleta täällä puhumaan kun just vasta päästiin heistä eroon?
Se onkin Aksun nurkkisTuus pois sieltä nurkasta, Aksu kertoi et siellä on Baari
kanat ja kasvikunnan tuotteet on ollu uunissa monta tuntia vaika olis jo kauhee nälkä. silti saa kypsyä rauhassa loppuun asti.Näyttääpä hienolta!
..mutta ei teillä sitte vissiikaitennii oo kauhee nälkä päällänsä kun maltatte nuin askarrella...?
Esikoinen on hieman erilainen, asperger-piirteiden vuoksi saattaa tehdä jotain hyvinkin pikkutarkasti ja ajan kanssa.Näyttääpä hienolta!
..mutta ei teillä sitte vissiikaitennii oo kauhee nälkä päällänsä kun maltatte nuin askarrella...?
No hei todellakin! Kanan kanssa ei leikkimistä oo ellei ehdoin tahdoin halluu jotain extremeä..ja voihan se ehkä kanastakin riippua että jos leikityttäskin..mutta hyvin kypsynyt on kuitenkin se parempi vaihtoehto...mausteissahan saa sitten olla pirtsakkuuspotkua runsaastikin...kanat ja kasvikunnan tuotteet on ollu uunissa monta tuntia vaika olis jo kauhee nälkä. silti saa kypsyä rauhassa loppuun asti.
No mutta sehän on vain hyvästä että osaa valjastaa omat osaamisensa ja kykynsä oikeisiin asioihin.Esikoinen on hieman erilainen, asperger-piirteiden vuoksi saattaa tehdä jotain hyvinkin pikkutarkasti ja ajan kanssa.
Mä taas olen pian maistellut niin etteivät valmiit leivonnaiset enää suuremmin maita.
Jep. Kiitos Ellu & Akse oli sitten ellu joka laitto alkuun tämän uuden ketjun. toteutuksen hoiti ak.
Kiitän ja kumarran ja niiata niksautan sitten kummallekin*kiittää ja kumartelee ja niiata niksauttellee sen sehtemmään er suuntahan*se oli sitten ellu joka laitto alkuun tämän uuden ketjun. toteutuksen hoiti ak.
Ja hyvä että aksu hoiti tään!se oli sitten ellu joka laitto alkuun tämän uuden ketjun. toteutuksen hoiti ak.
Kerro sille ettei nyt oo yö, joten HUS pois nukkumaanJa hyvä että aksu hoiti tään!
Asiasta kukkaruukkuun: täälläonjokuhiivatinisoyöperhonen!!!!
Baarista kävelin toiseen baariin ja sieltä kävelin kaverin luo. Kaverin luota kävelin kotiin.Ei kauheen suurta, että mullekin riittää
Kuin pitkällä lenkillä kävit?
..päivää*sipisee varovasti*Huomenta
Noin voi käydä.Baarista hoipertelin toiseen baariin ja sieltä konttasin kaverin luo. Kaverin luota kävelin pää kipeänä kotiin.
Varo, sillä on tänään liipasinherkkä sormi alapeukulle..päivää*sipisee varovasti*
Ei meinannu totella joten poistuin huoneesta, kun mokoma tuli vähänväliä naamalle!!Kerro sille ettei nyt oo yö, joten HUS pois nukkumaan
Kilometriä pysty konttaamaan.Noin voi käydä.
Ei mulle tietysti koskaan, mutta isoppojat on sanoneet, että noin voi käydä.
On juu.No mutta siinähän se on oikein hyvällä paikalla!
...meinaat että mä sen hoksaisin ja tuntisin näissä mun tämänpäiväsissä häröilyoloissani...ootpa optimistinen!Varo, sillä on tänään liipasinherkkä sormi alapeukulle
Sen kokenut ja kaiken tuntenut.
Annoinko alapeukun sulle? Hiton puhelin.Varo, sillä on tänään liipasinherkkä sormi alapeukulle
Sen kokenut ja kaiken tuntenut.