The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Näyttääpä hienolta:)!
..mutta ei teillä sitte vissiikaitennii oo kauhee nälkä päällänsä kun maltatte nuin askarrella:unsure:...?
Esikoinen on hieman erilainen, asperger-piirteiden vuoksi saattaa tehdä jotain hyvinkin pikkutarkasti ja ajan kanssa.

Mä taas olen pian maistellut niin etteivät valmiit leivonnaiset enää suuremmin maita. :oops:

kanat ja kasvikunnan tuotteet on ollu uunissa monta tuntia vaika olis jo kauhee nälkä. silti saa kypsyä rauhassa loppuun asti. :D
No hei todellakin! Kanan kanssa ei leikkimistä oo ellei ehdoin tahdoin halluu jotain extremeä..ja voihan se ehkä kanastakin riippua että jos leikityttäskin..mutta hyvin kypsynyt on kuitenkin se parempi vaihtoehto(y)...mausteissahan saa sitten olla pirtsakkuuspotkua runsaastikin...

Sanoinkomääettäoonpikkuriikkisestiväsyny:notworthy:...

Maitoa kahvilla (y)
Ja mun pikkukätösin tehtyä yltiösuklaista suklaaherkkuleivosta...pikkunen pala.

*hörppäsee ja makustelee*

Erehdyin aamutuimaan unenpöpperöisenä seikkailemaan nuitten kahden himaipanan kans ihmisten ilmoille. Huhhuh, onnekspa oli esikoinen mukana kartturina!!! Mun suunnistus- ja kaupunkitietämyksellä me oltas oltu hjuvin hjelposti aivan vjäärisä maisemissa:notworthy: mutta olihan se ihanaa huomata että edelleen osaa ja voi ja kykenee aiheuttamaan jälkipolvissaan hilpeitä hetkiä:D..kanssa-autoilijoille sorisorit.

Vaan tulihan reissu tehtyäja ihmeteltyä että joka halavatun vuosiko on aina joku kadun pätkä aukastava ja tehtävä liikennejärjestelyihin yllättäviä yksisuuntaisia tai äkillisiä liikenneympyröitä umpikujista puhumattakaan?! Mutta nyt on hankittu lahjusta ja päivitetty välineitä ja vaatteita ja Prismassa eksyttykin toisistamme:D:notworthy:...melkein meni putkeen tuo shoppailu paittiettäkotipihassa sitten hokasin että - diipadaapa, taijankin käydä kurvailemassa kohtsiltään uudestaan kun unohtui tuo yks lahjuskortti vinguttaa(ennenkö mennee yliaikaiseksi eli vanhaksi) mikä niinkuin piti oikeesti olla tarkoituksena:barefoot:...

Pitäsköhän mun jo kattoo itelleni tohon kaulaan kiikkumaan omaa nimeä ja palautusosoitetta kantavaa lappusta, mitäs luulette:geek::coffee:?

Yhteistyössä