Joo*mutisee* Jollekin lukuisista kahviviesteistäniAnnoinko alapeukun sulle? Hiton puhelin.
Joo*mutisee* Jollekin lukuisista kahviviesteistäniAnnoinko alapeukun sulle? Hiton puhelin.
Mä oon aina optimistinen, joka uskoo että lasi on puoliksi täynnä...meinaat että mä sen hoksaisin ja tuntisin näissä mun tämänpäiväsissä häröilyoloissani...ootpa optimistinen!
No mutta niinhän se onkin! Puoliksi täynnänsä. Niin kauan kun kielenpää kostuu niin hjuva juttu. Ja jos ei kostu niin äkkiäkös sitä laittaa lasiin täytettäMä oon aina optimistinen, joka uskoo että lasi on puoliksi täynnä
....ainakin pyrin olemaan,...ja ainakin melkein aina....
Nii-i nii minunkin mielestä kun ohan se puoliks sillon täys kun siinä on vettä tai mitä nyt ite kullakin sitten onkaan.No mutta niinhän se onkin! Puoliksi täynnänsä. Niin kauan kun kielenpää kostuu niin hjuva juttu. Ja jos ei kostu niin äkkiäkös sitä laittaa lasiin täytettä
Todella.melko hiljasta tuolla toisella puolella.
No kyllä täälläkin jonkun vähän pitää kiusia.Kilometriä pysty konttaamaan.
Senki kiusankappale.
Sori muru.Joo*mutisee* Jollekin lukuisista kahviviesteistäni
Siis löysit sää ittes jatkuvasti eri paikasta nukkumassa kun heräsit ilman kalsareitas?Hitto mikä uni oli. Olin jossain laitoksessa. Aina kun heräsin niin en ollutkaan omassa sängyssä. Ja alkkarit ei ollut jalassa. Olin puuhastellut jotakin yksin.
...mitä vikaa nyt siinä maidon juomisessa on*ryystää maitoaan kahvilla maustettuna*?No kyllä täälläkin jonkun vähän pitää kiusia.
Muutoin äkillinen siirtymä täysin kiusimattomaan ympäristöön voisi aiheuttaa kulttuurishokin, näppylöitä, pukamia ja maidon juontia.
Sitäpaitti voin vastustaa kaikkea paitti kiusauksia.
Noku se aiheuttaa peräpukamia...muille...mitä vikaa nyt siinä maidon juomisessa on*ryystää maitoaan kahvilla maustettuna*?
Joo Eri huoneista.Siis löysit sää ittes jatkuvasti eri paikasta nukkumassa kun heräsit ilman kalsareitas?
Noku se aiheuttaa peräpukamia...muille
Aattele niitä pikkuvasikoita joilla on nälkä ja sää juot niiden ruuat
HuiiiJoo Eri huoneista.
Maidolla ruokitut vasikat ovat oikein loistavaa grillattavaa.Noku se aiheuttaa peräpukamia...muille
Aattele niitä pikkuvasikoita joilla on nälkä ja sää juot niiden ruuat
Ne 715517 on Utareet...*esittää vieläkin fiisaampaah*
..no niitte pikkuvasikoitten äideillä on niin isot 715517 että kyllä riittää mullekin kaupan kautta
Ja jos pukamia tyrkkää niin sitten on vikaa jossain muussa kuin maidossa*viisaana*. Ni.
Hei nytkuuleMaidolla ruokitut vasikat ovat oikein loistavaa grillattavaa.
Ajattele jos heräisi joka kerta naapurin kämpässä. Tässä talossa on 3 rappua ja 8 kerrosta.Huiii
Hei mäkin haluan herätä noin!
Tissit ko tissitNe 715517 on Utareet...*esittää vieläkin fiisaampaah*
...ilman kalsareitaAjattele jos heräisi joka kerta naapurin kämpässä. Tässä talossa on 3 rappua ja 8 kerrosta.
Niin ovat.Maidolla ruokitut vasikat ovat oikein loistavaa grillattavaa.
Tarkoitan oikeasti. Unessa se ei haittaa....ilman kalsareita
Joo emmä ihan noin vilkkaita unia halua, nykyäänkin on jo kestämistä välillä...
saapas.Hei nytkuule
Vasikoita ei saa syödä, ne on ihania
Tuo alapeukku tuli ihan asiasta...*nostaa nenän niin pystyyn että hukkuis jos lähtis sateella ulos tai suihkuun*