Täällä meidän kylällä niitä niitetään autoilla.mä syön bambejakin.
Täällä meidän kylällä niitä niitetään autoilla.mä syön bambejakin.
On kyl hyvää. Pidin aikoinaan palvaamoa ja bambeja tuli savustettua aikas paljon.Mä kanssa, jos vaan jostain saa. Äärettömän herkullista savustettuna.
Tätä ei edes tartte kronklata....siitä on kauan kun viimeks olen saanut.
Hihittelin jo ihan samaa..Tätä ei edes tartte kronklata.
Tätä ei edes tartte kronklata.
Menkääs molemmat sinne Kisun nurkkapaikkaan häpeen...Hihittelin jo ihan samaa..
Tuo on totta, että savustettuna oikeestaan kaikki on hyvää.On kyl hyvää. Pidin aikoinaan palvaamoa ja bambeja tuli savustettua aikas paljon.
Toisaalta savussa kaikki on hyvää.
Siellä on kohta tungostaMenkääs molemmat sinne Kisun nurkkapaikkaan häpeen...
Niinpä..päätön ja Poikakin voivat tulla sinne, en kyllä enää muista miks mutta ihan kaiken varalta vaikka vaan!
Me kaks ei olla kuule koskaan niin viattomia etteikö pienet nurkkailut vois auttaa...Ai mitähähtäh*ufopääkkönen*?! Kuulin nimeni mainittavan?
Mitn en oo teheny, nätisti vaan ollu ja auringonpaistetta ihastellu ja yhden yökylävermeitä pakannu ja matkoihin lähettäny ja toisen sanu takasin kotiin ...
Mä en ole nurkassa enkä tule.Me kaks ei olla kuule koskaan niin viattomia etteikö pienet nurkkailut vois auttaa...
Taisiismäolenviatonjasäet!!*tuuppaa Kisun nurkkaan muiden sekaan*
*keräilee ittensä ja jäsenensä peurojen ja savustuspönttöjen ja unikuvakarkurikalsareiden ja villasukkien keskeltä*Me kaks ei olla kuule koskaan niin viattomia etteikö pienet nurkkailut vois auttaa...
Taisiismäolenviatonjasäet!!*tuuppaa Kisun nurkkaan muiden sekaan*
Hah äkkiäkös sut sinne joku kantaaMä en ole nurkassa enkä tule.
Kuka mut sinne kantaisi?Hah äkkiäkös sut sinne joku kantaa
*keräilee ittensä ja jäsenensä peurojen ja savustuspönttöjen ja unikuvakarkurikalsareiden ja villasukkien keskeltä*
Aijahahvaan
AksuKuka mut sinne kantaisi?
minä jos on hyvä syy.Kuka mut sinne kantaisi?
Rentoa iltaa sinne pitkän päivän tiimoiltaPäivä pulkassa. Himaan ja saunaan. Jospa vaikka sima ois valmista.
Kiitos. Huomenna uusiks.Rentoa iltaa sinne pitkän päivän tiimoilta
Ketkä mut sinne kantaisi?
Aksu
..muut sitte jonoon vaan*osoittelee viitoittelee johonkin suuntaan*minä jos on hyvä syy.
..muut sitte jonoon vaan*osoittelee viitoittelee johonkin suuntaan*