*The Esikoisesta Haaveilevat*

Yöperhonen pahoittelut tippumisesta :hug: Mä alan aina laskeen kunnon vuodosta.

Mansikkateellekin lämpimät onnittelut :heart: :flower:

Pitäiskö tehdä nimenhuuto tai selvitellä muuten listan jäseniä. Nibbler tais jotain sellaisesta jo aiemmin puhua. Kovia lukemia listan yläpäässä olevilla. Mitähän heille kuuluu..?
 
Louvre, niin mä itsekin ajattelin :) hitoo vie, nyt kyllä teen sellasen kapinan tätiä kohtaan enkä päästä sitä enää tosta ovesta sisälle kun se pakkaa kamansa ja lähtee.! jumalavita.! :D taion sellaiset taiat, että kukaan meistä ei joudu ottamaan enää sitä pirulaista vastaan......
 
Mansikkatee kävin mä jo siellä ilmoittautumassa, mutta nyt tuntuu ku se ois ollu virhe :( mulla on ihan kauheet menkkakivut välillä, jotka kestää joku minuutin ja loppuu, mut sillon kun ne on päällä niin tulee kyllä hätä... onkohan se tällasta huolehtimista ja murehtimista sitte seuraavat 9 kk ?

toisaalta, on täällä semmonen "kodin" tuntu tässäki pinossa :)

:hug: Rutistukset yöperhonen ja minnie- tädistä, vaikka minnie-lle tais olla helpotuskin :)
 
voi nibbler.! :hug: luulempa että toi on aika normaalia toi tunne raskauden alussa.. tuo pelko nimittäin..! kyllä se pikkunen siellä on ja pysyy, rakentaa sinne oman pikku yksiön :) ja kohta sä jo toivot että tulispa se jos sieltä ulos :) onnea aivan hurjasti matkaan.!!! :flower: :heart:
 
HappyFeet mulle vois laittaa sinne jo sen yk2 kiertopäiviä en tiedä kun ei viel oo ne "luonnolliset menkat" alkanu. mutta yritys silti jo alkanu vaik tosin lääkäri suositteli sitä vasta yksien menkkojen jälkeen..
täällä ihan outo päivä kun mies jäi sairaslomalle. yleensä ei ikinä jää sairaslomalle :) oon täällä nyt sitä passaillut käynyt kaupassa ja hoivaillut :)
ovis oireita huomasin eilen. aikamoista liman eritystä.. mut en kyl sit tiedä miten "nopeesti" keskenmenon jälkeen voi ovuloida..

nibler kaikki menee hyvin! :heart:
 
Nibbler nyt toivotaan vaan kovasti, että pienokainen pysyy mukana ja kaikki huoli on tarpeetonta! Kyllä sen vauvan sinulle jo soisi. Niin kauan olet jo yrittänyt ja pysynyt positiivisena. Ei voi muuta kuin ihailla sinua siitä. Itse kun on jo ensimmäisestä yrityskerrasta niin paniikissa... Nyt näytetään vain peukkuja, että pienellä kaikki hyvin.

).( Huh, miten sitä jaksaa melkein kaksi viikkoa vielä odotella tätiä. Tuntuu niin pitkältä ajalta! En usko, että vielä tästä kierrosta tärppää, mutta positiivisin mielin vain kohti seuraavaa kiertoa... (ja mie kun yritin olla stressaamatta tätä lapsi asiaa, ja pah! )
 
Minut voisi päivittää mukaan tuohon listalle, täällä kun heilun kuitenkin joka päivä.. :D
Eli kiertopäivä nyt 33/28-40, ja yk 2.

Kiukuttaa vähän, kun ei ollut minkäänlaisia ovistuntemuksia koko kierron aikana, eli taisi olla "tyhjä" kierto.. Taidan ensikierrossa ottaa käyttöön poppakonstit! :LOL:

Niin ja huomenta kaikille!!!
 
Nibbler: Mullakin oli menkkamaisia kipuja menkkojen oletettavina alkupäivinä. Välillä saattuu vähän mahaan ja nivusiin. Mä oon ajatellut että niin kauan kun ei ole verta niin kaikki on hyvin tai sitten tietty jos ultrassa näkyis jotain. Niin kauan kun toisin todistetaan niin kaikki on hyvin. Voi näitä ilmavaivoja ne sattuu myös mahaan. Pahoinvointia ei oo vielä alkanut, eikä tarttis tullakaan.

Halauksia ja toivoa kaikille tarvitseville.
 
Mansikkatee niin mäki oon koittanu aatella että ainakaan ei oo tullu verta vielä ja ne kipukohtaukset tosiaan ei oo kestäny minuuttia kahta kauemmin kerrallaan :) mut kyllä se katse edelleen on siellä pöntössä ku asioilla käy ett tuleeko verta tuleeko verta :D

eilen tehty testi näytti vahvaa plussaa, että nyt se on sitte vaan.. uskottava.. ja alettava elää niinku raskana olevan kuuuluu. eilen poltin vaan pari röökiä mut puolikkaan kerrallaan. ja tänään oon polttanu vaan puolikkaan. normaalisti täs ois menny jo kolme ja kaikella hartaudella :) että joo... että mä poistun ja kurkkailen teitä salaa joka päivä :)

pysykäähä rohkeina ja positiivisena täällä! don´t let the täti bring you down!
 
Nibbler: Mä en enää kyttää verta. Mä tuun joku päivä sinne odottaviin kyllä, vaikka ens viikolla. Ootkos sä soittanut jo neuvolaan? Mä soitan varmaan maanantaina. Tiiätkä yhtään et miten kiireellistä on mennä neuvolaan? Meinasin vaan et onkohan mun aika ennen joulua vai joulun jälkeen? Haluisin kyllä ennen joulua ni sais jouluna olla rauhassa.
 
Happyfeet pitäsköhän alottaa uus pino, et pääsis tota ekaa sivua päivittämään?:) ja kiitti, ku jaksat päivitellä!

tervetuloa Sharona! :flower:

Nibbler tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen! Etkös vois viel laittaa kuvaa siitä kunnon plussasta, ku niit on niin ihana kattoo? :p
 

Yhteistyössä