*The Esikoisesta Haaveilevat*

Joo ne mun menkat toisaan oli siinä et pöksyihin oli tullu yks tippa ja kerran pyyhkies hieman punertavaa... Ei voi olla totta!!!! Eihän tuota nyt voi luokitella kp1??? Alkaa tosiaan näyttää siltä et niitä menkkoja ei ilman teroja tuu.. Ja niitä en kyllä ala syömään jos ei ihan viimene pakko ole... Voi ihanat ihmiset, auttakaa mua!!!!
 
huomenta päivää.!! :)

eilen oli hassu tapaus kaupassa, jonotin kassajonossa ja sitten siinä oli joku mummeli takana ja sanoi "onkos neiti pieniin päin, kun noin säteilee.?" mitääää.? ihan normaalisti omasta mielestäni siinä olin :D tuli vähän hölmö fiilis ja rupesin taas kuvittelemaan kaikkea :) tyhmä minä :headwall: enkai muuten näin ajattelisi, mutta tosin edellinen tädin vierailu oli niin outo kun en vuotanut kuin muutaman päivän, enkä niinäkään päivinä melkeen ollenkaan... kai mussa vaan joku on vikana :|
 
JenPen
hippo Veit sanat suusta ton kummiasian suhteen. Mä kanssa toivoisin et kummi olis nimenomaan mukana lapsen elämässä, sit kun vauva-aika on ohitettu niin veis vaikka alsta joskus jonnekin ja puuhais jotain mukavaa. Ei niillä lahjoilla niin väliä, vaikk kyllähän se kiva olis jos ainakin kortilla muistais merkkipäivinä. Just siks mä en pyydä serkkujani tms. kummeiksi vaikka läheinen olen jokaisen kanssa (niitä melkeen 30), kun asuvat kaikki sen verran kaukana et ei pystyis niin paljoa olemaan lapsen kanssa tekemisissä.


KP Voi että mikä kuva... :heart: Noi on sit hauskoja noi kääpiösnautserit, ku ton partansa ja harmaitten kulmakarvojen ansiosta näyttävät ihan pappakoirilta jo pentuina :D

vauvakuume83 Pahoittelut tädistä, tiedän et harmittaa varmasti... :hug: Saman tuntemukset täällä, mut pakko vaan suunnata uuteen kiertoon. Samoin pahoittelut Empuuulle :hug:

anu84 Must ei voi luokitella kp1:seks tollasta, ilmottele sitte jos/kun alkaa kunnon vuoto niin se on sitte kp1. Pitäisköhän sun kävästä lääkärillä, jos testi näyttää vieläki negaa eikä tätiä silti kuulu? Ymmärrän kyl et on kynnys alkaa niitä teroja syömään..

Mun pitäis varata aika kahteen toimenpiteeseen, luomenpoistoon ja gynelle. Ajattelin nyt ekaks käydä gynellä ihan terveyskeskuksessa, jos suostuisivat ultraamaan siellä kun valitan kovista menkkakivuista. Oli taas eilen sellanen olo että huh huh... Nyt helpottaa jo. Mietityttää tuo luomenpoistosta toipuminen, se pitää poistaa kun on selässä juuri siinä kohtaa että rintaliivit hankaa siihen koko ajan ja sitä sit pistelee yms. Niin sitten kun se on poistettu ja siinä kaiketi jokin side päällä, niin voinko käyttää liivejä lainkaan un hankaavat sillon siihen haavaan? Mä en kun en ilman niitä lähde koskaan mihinkään, on kuitenkin sen kokoiset että aika tukalaa olla ilman kunnon tukevia liivejä, puhumattakaan et ilman mitään.. Nehän roikkuu tuolla navassa sitten :(
 
pahoittelut tippuneille :hug: :hug: :hug: :hug:

kertokaapas viisaammat, et miten ihmeessä mulla nykyään aina ovulaation aikaan koskee tonne munasarjoihin niin kovaa, et pitää oikein pysähtyä ihmettelemään? ihan hirveää kipuilua, eikä mitään jomotusta..kummaa..
 
No kyllä melekeen pitääs.. Mutta tiedänpä et käskee alkaa syödä teroja ja ja ja ja ei kiitos.... Olis vaan niin ihana ku nyt tulis normaalisti menkat ja sitten vain raskautuis... Mutta taitaa olla tosi kaukaa haettua!!!!
 
Siniviuhka, mulla oli kans samanlaista tossa yhen ovulaation aikaan.. vihloi oudosti ja oikeasti joutui ihan välillä pysähtymään kun oli niin kummaa... nyt ei taas sellaista ole ollut ja itse asiassa nyt kun mieti, niin sen ovulaation jälkeen alkoivat nämä oudot tädin vierailut... :eek:
 
YP mulla on nyt pari kiertoa ollut tälläistä..kerran kävin yksityisellä puolella yleislääkärillä ( joka toiminut myös gynenä ) ja hän tunnusteli munasarjat ettei mitään poikkeavaa pitäisi olla. ihmettelen vaan ettei ottanut kuuleviin korviinkaan kun ehdottelin aikaa gynelle ja ultraan..
tosin, samainen lääkäri sanoi, että ennenkuin mihinkään tutkimuksiin pääsee, täytyy olla yrittänyt lasta 2v.. :| kummallista.

edit. niin ja samainen lääkäri kirjoitti niin ns. ovulaatiokipuihin miranaxia, jonka tuoteselosteessa nimenomaan sanotaan, että saattaa estää ovulaation/ vaikeuttaa raskautumista..typerä ukko, kun kerran sanoin, että lasta yritämme.
 
Siniviuhka, no voi hyvänen aika mitä toimintaa.! ja vielä yksityisen puolella :eek: ei voi ymmärtää... kummallista kyllä, mulla tosiaan vaan siinä yhdessä kierrossa oli tosi kivulias ovulaatio.. nyt ei mitään. kannattaa kyllä mennä uudestaan tarkistuttamaan asiat.!! ja vaikka jos siihen ultraan pääsisi tarkastuttamaan asiat :)
 
VAROITUS, tunteenpurkaus.! just äsken sain kuulla että yks vanha tuttu on saanu lapsen.... voi hyvänen aika.!!!!! suututtaa ja itkettää :kieh: :'( :'( ihan kamalaa.! tottakai onnittelin, mutta tuntuu niin pahalta. ja sekin on vahinkolapsi.!! EI EI EI, kuinka voi oikeesti olla näin väärin.. helpotti toki vähän kun mies ihanasti sanoi, että "ei lapsella ole niin hyvää äitiä kuin sä olisit"... :) olihan se väärin sanottu sitä kohtaan, mutta nosti mun itseluottamusta edes hippusen.. on se vaan niin väärin kun sitä lasta ei meille tule.!!!! :'(

anteeks purkaus...
 
yöperhonen- Voi himputti ku on ihania. Mulla on siis hirvee koirakuume tän vauvakuumeen lisäksi :D
Taas kattelin laskureilla et nyt ois 2+1 raskausviikkoja jos vaikka tulisinki nyt raskaaksi :LOL: Mitennii mää muka ajoissa alan toivomaan :D
 
HappyFeet no noi on vähän lievittämässä mun vauvakuumetta, mutta välillä tuntuu että ei noi yhtään kyllä helpota :D vauvakuume vaan kasvaa ja kasvaa.!! ja oon ihan samanlainen kun mietin kaikkia jutskuja tolleen :) eli et oo ainut :D
 
JenPen
yöperhonen- Ihania noi teidän koirat, minkä rotusia? Aika uskaliaasti ootte ottanut tosi pienellä ikäerolla koiruudet! :eek: Piti peesailla sun kommenttia, et kyllä noi tosiaan välillä on aika vihastuttavia... Mä koulutan tota 11 kuukauden ikäistä poikaa aika pehmeellä kädellä, huomioimattomuudella jne., mutta eilen kun oltiin kaverin luona sen kanssa kylässä niin tuli kyllä varsinainen painimatsi koiran kanssa :$ En koskaan oo kannattanut mitään koiran fyysistä alistamista, mun mielestä se koiran asema pitää osottaa ihan muilla keinoin, mut eilen ei ollu muuta vaihtoehtoa kun istua koiran päälle, ottaa poskista kiinni ja pitää pikku puhuttelu...

Onpas täällä muuten hiljaista...

ON: Täällä taitaa olla kp3 vai4, ja täti poistumassa takavasemmalle jo nyt :eek:
Mulle on nyt varattu aika gynelle, joka mahdollisesti laittaa lähetteen eteenpäin ultraan. Ärsytti kun meen kunnalliselle, ettei sitä ultraa voida sit tehdä heti, kun se siirtyy taas ties kuin monella viikolla jos nyt edes saan sinne lähetettä.
 
JenPen, kiitos.! tuossa puolivuotiaassa on suomen ajokoiraa ja norjanharmaata hirvikoiraa. 4kk vanhassa on rotikkaa ja saksanpaimenkoiraa.. ei siis kumpikaan mitään ihan pieniä :) olen itsekkin sitä mieltä että täytyy olla jokin muu kuin fyysinen keino osoittaa koiran paikka.. mutta kyllä meilläkin välillä otetaan painimatseja. ja sinulla varmasti vielä hankalampaa kun on uros joka tod näk koettelee rajojaan enemmän kun nämä meidän leidit :D ja vaikka noilla ei ole kovin paljoa tuota ikäeroa, niin oikein hyvin meillä on sujunut kyllä, ihmettelen välillä itsekkin kuinka hyvin tämä sujuukaan :)

ja todellakin, on todella hiljaista :(

niin ja sitten vain niitä peittoja heiluttelemaan.! :)
 
pahoittelut kaikille tippuneille. :hug: Uuteen kiertoon vaan uudella puhdilla. Mä oon huomannut varsin käteväksi tavaksi tämän kiertopäivien laskematta jättämisen. NOIN suunnilleen viikon puolentoista pupuilupätkä ja varsinkin jos alkaa tuntuu jotai outoo nipistelyy joka viittaa esim ovikseen niin sit peitotn heiluu. Taas melkee puoliväli kiertoo painelee kohta ja stressaanhuomattavasti VÄHEMMÄN kuin ennen. :) mies lähtee sorkittavaksi jos ei tässäkää kierrossa tapahdu...
 
Jenpen Meki ollaan koiraa koulutettu enemmältiki just et jättää kokonaan huomiotta kun on tehnyt jotai pahaa. Ja tuo neiti kun on niin huomionkipee niin se on hyvin toiminutki. hiljaisuudesta voin sanoo et mä oikeesta enempi kirjottelen tuolla pidempää haaveilleiden pinos... :/
 

Yhteistyössä