Leonella heh, luulenkin että suurin osa kuumeilijoista on himotestaajia. Jos vauvakuume on kova ja vähänkin oireita on niin on varmaan todella vaikeaa olla testailematta. Mutta voi ei nega
Voimahalit! Toivotaan että se vielä muuttuisi haamuksi ja plussaksi! Ennen kuin täti ei ole saapunut, on vielä mahikset!
jjennaa- Mä olen kans kuullut, ettei kaikilla heti näy viivat testissä, toisilla kai ne arvot (hcg? tai jotain
) nousee vaan paljon hitaammin kuin muilla. Peukut pystyssä ettei menkat alkaisi!
Finnaliina kirjoittelen pk-seudulta, oon muuttanut tänne päin opiskelemaan nuorempana ja viihtynyt vissiin niin hyvin että jämähdetty on!
Ja miehellä on sellainen työ, ettei niitä konttoreita oikein ole muualla kuin tuolla Helsingissä.
Kiitos poppaskonsti - vinkeistä, foolihappoa voisikin kokeilla joskus myöhemmin! Mua kans pelottaa että alkaako naama kukkimaan kun ehkäisyn lopetin.. Ainakaan vielä ei näy erikoisia merkkejä, mutta ehkä tässä kroppa muutenkin ottaa aikansa palautua. Jännää kyllä kun ei tiedä yhtään että koska edes odottaa menkkoja!
Avianna Juu, ajattelinkin ettei ne välttämättä auta, mutta voi olla että oon niin innokas näin alkuun että pitää päästä testailemaan kaikenmoista! hih
Pitääpä alkaa selailemaan jos jostain verkkokaupasta vaikka niitä löytäisi!
Mä kanssa ajattelin että tilaisin mielelläni netistä noita testejä, kun en halua vaikeisiin tilanteisiin, jos ostohetkellä joku tuttu osuu samaan aikaan. Se olis vaan jotenkin niin mun tuuria, että anoppi tulis kassalle perässä ja kysyis et mitäs noi testit on
Hän on nimittäin "muutamaan" otteeseen ilmoittanut että hoitaisi lapsenlapsiaan todella, todella mielellään...
Mutta ei onneksi vielä ainakaan painostavasti, iloisesti vain tarjotessaan hoitoapua.
Miranenn Jee, hyviä kuulumisia! Ja tsemppiä torstaille, joko jänskättää?
Ralliruutu pahoittelut negatiivisesta testistä, höh..Toivottavasti tilanne ratkeaa pikimmiten
ja tietty positiiviseen suuntaan
oho
miss_piggyy sähän olet syönyt paljon vitamiineja ja muita!
Tuota greippimehua voisin kokeilla, kun se on mun mielestä ihan jees. Ainakin siinä vaiheessa jos siitä on jotain apua