Leonella, mulla on ennemminkin ollut aika oireetonta, tyypilliset pms-oireet on jäänet pois Normaalisti mulla on tosiaan kp 21 pientä kipuilua rinnoissa, kp 23-24 tulee muutama voimakas menkkakramppi ja kp 27-29 päivittäin tulee pieniä menkkajuilintoja pitkin päivää ja iltaisin iskee kamala alaselkäkipu. Nyt tässä kierrossa mulla oli kp 24 pari voimakasta kramppia alavatsassa ja kp 27 oli illalla alaselkä vähän kipeänä, joten aloin jo odotella, että menkat alkaa parin päivän sisällä. Sen jälkeen ei ole ollut mitään menkkatuntemuksia ja nyt tosiaan kp 28 aamulla alkoi koskea rintoihin, illalla ne olivatkin jo ihan turvoksissa. Oli mulla jossain kierrossa rintojen turvotustakin, mutta sitä ei ollut tälleen kierron loppuvaiheessa.
Jos tarkkaan mietin, niin olen nyt tuntenut voimakasta palelua muutamana iltana just ennen nukkumaanmenoa ja toissayönä tuli vatsahappoja suuhun asti. Ja sunnuntai-iltana kun kävin 3,5 kilometrin lenkillä, puuskutin kuin härkä Hengästyn helposti muutenkin, mutta en koskaan niin helposti, koska lenkki ei ollut mikään "paha". Kilpirauhaslääkityksen syyksi olen nuo "oireet" kyllä laittanut, mutta nyt kun kysyit, niin... :saint:
Jos tarkkaan mietin, niin olen nyt tuntenut voimakasta palelua muutamana iltana just ennen nukkumaanmenoa ja toissayönä tuli vatsahappoja suuhun asti. Ja sunnuntai-iltana kun kävin 3,5 kilometrin lenkillä, puuskutin kuin härkä Hengästyn helposti muutenkin, mutta en koskaan niin helposti, koska lenkki ei ollut mikään "paha". Kilpirauhaslääkityksen syyksi olen nuo "oireet" kyllä laittanut, mutta nyt kun kysyit, niin... :saint: