Kiitokset tervetulo-toivotuksista!
Ja en maininnutkaan aikaisemmin mun ikää, oon siis
26v!
Jopas on jännää, kun koitan näin alkuun ihan ilman mitään testejä ovista tunnistaa.. Toisella puolella on vähän nippailua ja sänkypuuhat huvittaisi kovasti
Aloinkin jo miettimään että jos ensi kiertoon sitten hommaisin vähän ovistestejä. Koitan olla luomatta itselleni paineita, mutta olishan se kiva tietää koska se ovis oikeasti on, tai ovuloinko edes aina?! Mistäs te olette testejä tilailleet? Onko jotain hyviä vinkkejä?
Leonella olisko siellä joku kyytiläinen matkassa pulputtamassa?
Ainakin oireet kuulostaa lupaavilta!
Ihanan rennosti maltat odottaa, musta tulee varmaan ainakin alkuun testien suur-kuluttaja
jjennaa kurjaa että kierto venyy, mutta ei plussaa pärähdä testiin. Toivottavasti gynellä käynnistä on jelppiä ja syy selviää pian. Jos vaikka olisitkin niitä joilla plussa vaan ei näy alussa testeillä?
Miranenn mulla kanssa mekkojen aikana maha muutenkin kuin menkkakrampeista kipeä. Tuntuu ettei suoli toimi ollenkaan tai sitten liikaa, tosi ikävää vielä siihen muiden oireiden päälle tuollaista.. Mutta tsemppiä, uusi kierto => uusi mahdollisuus!
:hug:
Mua kans kiinnostaisi mitä vitamiineja ja muita tärppiä edistäviä olette syöneet / hyödyntäneet? Itse ajattelin ainakin pari, kolme kiertoa vaan kuunnella omaa kroppaa ja ehkä ovista testailla, ja sitten katsotaan myöhemmin, josko innostun noista greippimehuista ja vitamiineistä
Tietty pitää toivoa että ei tarvitsisi stressailla ja miettiä, vaan plussa tulisi jo suht nopsasti!