Heippa kaikille immeisille!
Ajattelin nyt liittyä tänne teidän porukkaan kuumeilemaan ja miettimään, että koska tärppää
Voisin kertoa lyhyesti itsestäni:
Olen siis 25-vuotias ja asustelemme mieheni kanssa tällä hetkellä Varsinais-Suomessa. Mieheni kanssa ollaan oltu yhdessä jo 8 vuotta ja nyt ajattelimme, että vauva saa tulla kun on tullakseen. Meillä on nyt ensimmäinen yrityskierto menossa, joten kaikki on ihan alkutekijöissään. Lakanoita tuli heiluteltua juurikin oviksen aikaan (oviksen olin bongannut limoista) ja tällä hetkellä mennään dpo 5. Oireita rupesikin tulemaan dpo 2, mutta olen tässä kooovin vahvasti epäillyt, tekeekö alitajuntani ja mieleni tepposet. Ensimmäiset oireet olivat nippailuja ja vihlomista. Kaikkein pahin kipu oli vasemmalla puolella, joka heijasti ihan vasempaan reiteen asti. Sen jälkeen onkin sitten ollut sellainen olo, että menkat alkaisivat. Semmoista säteilevää kipua molemmissa munasarjoissa ja olo, että alakerrassa olisi ilmapallo eli ihan samalainen olo ennen kuin menkat on alkaneet. Varsinaisesti kaikki oireilu on tapahtunut tuolla alakerrassa, eilenkin käydessäni vessassa, huomasin samanlaista limaa kun oviksen aikoihin, mutta oviksesta on nyt sitten aikaa jo 5pv joten sitä se ei enää ole. Eli mitäköhän mahtoi olla? Olimme eilen viettämässä siskoni luona iltaa, jonne tulivat myös vanhempani. Juttelimme siinä vanhoista ajoista ja siinä sitten ihan yhtäkkiä herkistyin ja itkuksihan se meni. Siinä sitten vollottelin enempi tai vähempi ja olin vielä se, joka oli selvinpäin
Tosiaan, en halua nyt kuitenkaan liikoja toivoa, mutta en kyllä näitä olotiloja mistään tyhjästä ole tehnyt. Etenkään näitä menkkamaisia kipuja tässä vaiheessa kiertoa ei koskaan ennen ole ollut.
Onkos muilla samalaisia kokemuksia?
Kertokaa mulle toki myös, millaisia käytäntöjä täällä on teillä käytössä mm. listaukset jne? Uusi kun olen, niin en kauhesti tiedä vielä.
Neinäsä 25v, yk 1, kp 20/30-31, dpo 5