Tänään kp 19 ja kävin siellä gynellä. Kyseli normaali juttuja ensin ja sitten ultrasi kohdun ja munasarjat. Kohtu siisti, normaali, limakalvo n.10mm eli hyvä näihin kiertopäiviin. Oikeassa munasarjassa oli vähän PCO tyyppistä rakkulaa, mutta sanoi, ettei haittaa mitään, kun kierto säännöllinen. Sanoin ovuloineeni oikealta puolelta (tuntemusten mukaan). Vasemmassa munasarjassa oli jättimäinen folli ja gyne epäili, että en olisi ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa! Sanoi, että vois käydä loppuviikosta otattamassa verikokeen, missä se selviäisi. Tai sit olin ovuloinut jo siltä oikealta puolelta kuulema... Täytyy kyllä sanoa, että ei paljoo rauhoittanut mieltä tuo käynti. Gyne totesi, että ei ole vielä vuottakaan yritetty, niin ei mitään hätää ole, kun perusterveitä ollaan ja kierto säännöllinen.
No, minähän en usko ollenkaan, ettenkö olisi ovuloinut. Testit oli niin selkeet viime ti ja nyt lämmötkin on koholla. Aamulla oli 36.6 ja äskön 37.02. Ja tiedän, ettei vielä pitäisi olla mahdollista, niin Davidin raskaustestiliuska näytti iltapäivällä haaaamua, ihan testiajalla, kun luonnonvalossa katsoi. Ja eilen aamulla tehtyyn Pregcheckin liuskaankin oli ilmestynyt haamuviiva, kun sitä hädissäni menin roskiksesta kaivelemaan, kun olin tuon Davidin tehnyt... Oispa se nyt sitä itteensä ja eikä mitään oikkuja! Jos vaikka oonkin ovuloinut aiemmin... Mene ja tiedä, huomenaamulla uusi testi... Laskujen mukaan tänään dpo 5. Olisiko kiinnittynyt munasolu muuten näkynyt tuossa ultrassa?
Lisätään vielä, että tein tuon testin tänään, kun mua on närästänyt koko päivän (tai oikeestaan eilen illasta asti) ja mua ei yleensä närästä koskaan!