Marpa, varovaiset onnittelut! :heart: Toivottavasti pikkuinen pitää lujasti kiinni.
tada, kiitti tsempeistä!
Pidän peukkuja, että teidän tuuri paranesi myös.
Jepu85, tervetuloa mukaan! :wave:
ON: Kävin äsken folliultrassa. Oli tosi pikainen käynti ja vähäsanainen lääkäri. Ultrassa siis tänään kp 8 limis 5 mm ja yksi folli 14 mm!
Ihan käsittämätöntä! Näköjään Anazolien poisjättö kannatti, kun limis oli jo näillä kiertopäivillä noinkin hyvä. Tosi ohuthan se vielä on, mutta on tässä onneksi vielä muutama päivä aikaa kasvatella sitä. Inssi onkin sitten jo perjantaina kp 12. Pistän vielä kolme päivää samalla annoksella 37,5 iu ja sitten torstaina Pregnyl illalla. Lääkäri laittoi meidät myös jo ivf-jonoon. Lokakuun tokalla viikolla olisi jo aika ivf:n suunnitteluun ja itse ivf olisi sitten marraskuun puolessa välissä. Hui!
Tätä ennen ehditään tehdä vielä yksi inssi odottaessa.
Toivottavasti sinne ivf:ään ei tarvitsisi mennä, vaan tämä tai seuraava inssiyritys toisi tulosta.
Jotenkin niin hurjaa, kun tää kierto menee niin vauhdilla!!! Mä kun oon tottunut siihen, että folleja kasvatellaan kolme viikkoa ja ovis on joskus kp 20-27 tienoilla. Hirvittää myös toi vauhti, millä ollaan menossa kohti ivf:ää. Kuitenkin kokonaisuudessa jäi kiva fillis käynnistä.