Hei!!
Lomalta palattu, eka työpäivä takana... olin tosiaan niiiin lomalla, etten edes käynyt tietokoneella kuin ehkä kolme kertaa koko kuukauden aikana 8) Mä oletin, että sinä aikana tänne olis plussia sadellu ja porukka kokonaan vaihtunut, mutta ilmeisesti ei... en jaksanut selailla kaikkia viestejä, mutta vähän negattiviset tunnelmat näyttäisi olevan muillakin:/ Mä just tajusin, että viikon päästä tulee vuosi täyteen ilman pillereitä!? siis mihin se aika oikein katosi, justhan mä ne vasta lopetin. Mä nyt odotan vielä seuraavat menkat (joo, ei oo toiveet rasakutumisesta oikeen korkealla, kun kaks edellistä kiertoa ajoitus on kyllä ollut ihan täydellinen, muttei tulosta näy..), ja sitten varaan ajan taas kerran gynelle, josko saisi jotain nappeja, millä limakalvoa sais paksummaksi. Kun oletan, että se tässä nyt tökkii, kun kierto ja ovulaatio on nykyään ihan päivälleen säännölliset, mutta vuotoa ei juurikaan ole:S
Niin että tänne saisi tosiaan päivittää lilja87 kp9/31 yk11 / TJOT
Muistatteko muuten, kun täällä joskus oli sellainen "pitkään yrittäneiden" ketju, onko sitä enää? Joskus kauan sitten tuli sitä välillä silmäiltyä, mut enpä olis arvannut että tulis siihen liityttyä (jos sellainen vielä olis). Mua alkaa ihan tosissaan ahdistaa, että tässä alkaa kohta oikeasti tulla ikäkin vastaan, että eihän tässä välttämättä ehdi (tai ehtii, mutten halua nelikymppisenä enää vauvaa) enää montaakaan lasta tekemään. Ei tässä nyt tarkoistuskaan oo mitään suurperhettä perustaa, mutta kyllä mä nyt kolme lasta olisin halunnut.. Mies ei vaan tunnu käsittävän, että ei se kertalaakista tule, yritin vihjata ongelmista kun katsottiin tulevan talon piirustuksia ja makuuhuoneiden lukumääriä, mutta eihän tuo mitään tajunnut..