Fuksia, kyllähän tällaisessa asiassa negatiiviset tunteet on ihan normaaleja. Kun yritys jatkuu kauemman kuin usealla muulla, tuntuu että on itse ainoa jolle ei omaa nyyttiä suoda. Toki siinä tulee myös osin ns. sokeaksi, vrt. kaupan kassalla tuntuu aina että oma jono liikkuu hitaiten. Esimerkiksi kaveri sai kevättalvella yllätyksekseen tietää olevansa jo 10. viikolla raskaana. Tuota voisi helposti pitää yllätysraskautena, ellen tietäisi ettei ehkäisy ole ollut kuvioissa kahteen vuoteen. Eivät siis yrittäneet mutta eivät ehkäisseetkään, ja kaksi vuotta meni tärppiin. Negatiivisia tunteita ei kannata hävetä eikä niitä tarvitse tukahduttaa kunhan niillä ei ns. pilaa kenenkään muun vauvaonnea
Asiallinen keskustelu ja kateellisten tunteiden ilmaisu rehellisesti positiivisen kautta on asia erikseen ja sillä voi puhdistaa ilmaa todella hyvin. Toivottomina hetkinä kannattaa vaan ajatella, että sitä toivoa ihan oikeasti ON. Ellei ole sellaista seikkaa, joka estäisi raskauden täysin, on AINA mahdollisuus ja toivoa. Joskus siinä vaan kestää. Meillä meni 22 kuukautta.
Marpa, :hug: Tsemppiä - toivotaan että mökkireissulla tärppäsi!
Torstain talletuksellahan siellä on ollut satavarmasti nuijapäitä hollilla odottamassa, joten jaksamisia piiiiitkiin piinapäiviin
Henrietta-, ei kannata katkeroitua :hug: Hirveän helppohan se on sanoa mutta kun mä vaan olen ihan varma että teillekin se oma pikku prinssi tai prinsessa tulee
Toivotaan parasta mahdollisimman pian :flower:
(.) Siirryn tänään virallisesti tuonne odottavien puolelle. Cb:n viikkonäytöllinen sanoi äsken "Raskaana 3+" eli niin kuin pitääkin, One Stepissä viiva on tasavahva. Päivittelen listaa sen aikaa kunnes
kali85 kotiutuu reissultaan ja kurkin myös teidän kuulumisia
Tulkaa pian perässä!
Clearblue & One Step 01.07.2013