~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Voi onnea bubunen! :heart: Alkoi isosti hymyilyttään kun tuntui että ihanasti lähes muka ohimennen mainitsit plussaamisesta ettet pahoittaisi negailijoitten mieltä. :D Mutta hehän ottavat nyt sinusta mallia ja ensi kuussa täällä onkin jo rutkasti enemmän plussailijoita! Sovitaanko näin?

Meillä kurvas täti tänään kylään ja enpä olisi uskonut että siitä tulee vielä iloinen mieli! :LOL: Vähän selvenee tuo oma luonnollinen rytmi. Eli nyt olis sitten yk1 kp 1/35.

Sartsa83
Nii juu ammateista. Mä oon datanomi ja ens vuoden 7.9.2010 musta ois valmistunu automaatioasentaja, mutta koska oon raskaana, niin jos en saa hoidettua tota niin että valmistuisin aiemmin niin sitten siitä jää osa roikkumaan. :)

Heeei siskot!

Kertokaas teidän tätipäivistä?
Mulla kun on tuo pco ollut ties miten pitkään ja siihen päälle vielä pillerit niin menkat on aina ollu jotain ihan muuta kuin mitä nyt oli. Nyt alko suoraan ja kesti sen neljäpäivää ja loppu about kuin seinään. Okei tottakai vähän pyyhittäessä ja phousunsuojaan jotain tullut tänään, mutta en sitä vuodoks laskis. Onko tällainen normaalia?

Koska ennen mulla on saattanut olla tihrustusta paperiin viikon verran ilman kunnon vuotoa tai sitten vuotanu ja tihrustanu sekaisin.

Olen ymmälläni, mutta onnellinen että ne on ohitte nyt, niin voin alkaa bongaamaan josko ovuloisin =)

Onnittelut plussan saajille ja tervetuloa uusille miun puolesta myös :wave:

lillukkainen Onnittelut tädistä ja plussaonnea uuteen kiertoon! :flower:

Sartsa Mä opiskelin kanssa vuoden verran datanomiopintoja, mutta keskeytin sitten kun se ei kuitenkaan ollut ihan sitä mitä halusin tehdä (ja no, siinä vuoden aikana en oppinut mitään uutta niin tuntui aika turhalta). Automaatioasentajan hommat on kyllä varmaan mielenkiintoisia!

Ambrosine Mulla täti tulee yleensä niin että aamulla tulee hieman tuhrua, muutaman tunnin päästä sitten jo kunnon vuoto. Kestää noin 5 päivää, ja neljäs ja viides päivä on sitten vähän hiljaisempia, joskus saa kuudentena päivänä vielä miettiä että käyttääkö kuukuppia vai eikö kun tulee just tommosta pyyhittäessä tulevaa vuotoa mutta ei juuri muuta. Käsittääkseni tommoinen on ihan normaalia. Joten onnea tulevalle ovikselle. :)

ON: Ei edelleenkään tätiä... Ne kohtutuntemukset oli eilen päivällä poissa, mutta iltaa myöten taas vahvistuivat. Lämmötkin on nousseet hiljalleen, tänään oli 36,92.

Sartsa83
Ambrosine Normaalia on! Samantyyppisiä on joskus ollu itelläkin. Oli siis harvinaista kun edellisessä kierrossa alkokin tuhru ja sitten vasta kunnon vuoto.

milean Juu, mä oon datanomin lisäks opiskellu hetken aikaan sosiaali- ja terveysalaa (lähihoitajaks) ja merkonomiks, mutta kumpikaan noista ei tuntunu omalta. Datanomi oli eka mikä tuntu omalta mutta koska en päässy markkinoinnin pariin enkä liiemmin suunnitteleen mainoksia tolla tutkinnolla enkä päässy jatkaan amk:hon viestintälinjalle, niin suunnitelmat muuttu.. tosin vasta näin vuosien jälkeen. Ja automaatioasentajankin koulututus oli vähä niinkö vaihtoehto toiselle kiinnostavalle koulutukselle.. *toivoo nyt jälkeenpäin että olis mieluummin alottanu sen toisen* ... onhan toi omalta osaltaan kiinnostavaa, mutta kunnon koulutusta tuolla ei saa. On ihan perseestä koittaa selvittää asioista ite kun ei tiedä mitä tietoo sitä hakis ja mikä ois se tieto jota tarvitsis. Koita siinä nyt sitte opiskella. Siks oon toisaalta myös ihan superonnellinen kun nyt raskauduin koska kun mulla tuo maha alkaa kasvamaan ja eka raskaus on, niin ei voi tietää miten mä jaksan jne., että pystyn sitten ns. "jäädyttämään" opiskelun ja jatkaan siihen mihin oon jääny sitten raskauden jälkeen.

Mä ootan sun testailuja milean. :)

HH Toivon kovasti, että nyt vihdoin plussaisit, aika on ainakin ollu otollinen :heart: Toivotaan parasta :)

milean Nyt odotellaan kolmikosta sitä siun plussaa :) Koska miä en tule plussaamaan tänä vuonna, aamulämmöt oli tänään 36.8 ja sormeen tuli (kuten viime kierrossakin) ruskeaa valkovuotoa kohdunnapukkaa kokeillessa ja päätäkin särkee, joten tätiä odotellessa lähimpiin päiviin.. Avokki kysykin multa, että miksi miä en raskaudu.. Sanoin sille, että sitä en voi tietää.. Täytyy nyt kattoa, että minä päivänä täti tulee, että oonko löytäny sen ovulaation tuossa aiemmin vai kuvittelinko vaan.. Mutta tosiaan, plussailehan sinä murunen :heart:

ambro Mulla menee vuodot niin, että ensimmäisen päivänä on tosi kovat kivut ja vuodan jonkun verran, sitten toisena päivänä tulee vähän vuotoa ja loput 3-4 päivää tuhruttelen vaan :)

lillukkainen Onnea tädistä :heart:

siili H En ole syönyt pillereitä sitten heinäkuun alun jälkeen kun huomasin että ne ei sovi mulle. Tuli ihottumaa ympäri kehoa ja mieli heitteli niin laidasta laitaan. Menkat on ollut koko ajan säännölliset siitä lähtien, että en kyllä usko että se johtuisi enää niistä pillereistä. 4 pv jo myöhässä :D huhu mitä hommaa

Varovaiset onnittelut bubunen! ensi kierrossa kolmikon loputkin jäsenet perässä!

Tsemppiä HH:lle, toivotaan että haikara löytää teille!

Itse olen aika apeissa fiiliksissä... juteltiin avokin kanssa lapsettomuustutkimuksista/hoidoista ja mies kertoi miettineensä asiaa paljon. sanoi, ettei pysty ymmärtämään miksi tämä on näin vaikeaa ja että katuu, ettei ole aloittanut lasten hankintaa aikaisemmin... totesi kyllä, ettei olisi ehkä ollut aikaisemmin valmis ja ettei sopivaa parisuhdetta ole ennen mua edes ollut. mieheni on mua 6,5 vuotta vanhempi ja minä nyt 22. Itse koen vasta nyt olevani valmis, kun sain opinnot loppuun jne. tuli syyllinen olo, kun mies on lapsihanketta jo pari vuotta puhunut, mutta minä olen ollut vastaan. ei mieheni varmasti tarkoittanut sitä ihan niinkuin sen otin, mutta tuntuu pahalta... mies oli sitä mieltä, et jos oltais jo silloin alettu yrittään, niin ainakin oltais tiedetty tää aikasemmin ja päästy hoitoihin jo sillon. sillä on nyt joku ikäkriisi meneillään ja sanoi, että ei halua olla vanha kun saa lapsia, et jos ei ala kohta kuuluun, niin hän pistää pisteen koko touhulle jossain vaiheessa... :'( :'(

Sartsa83
Voi esperanzadora :'( :hug: Toivotaan että teillä nyt pian tärppäisi, jottei miehen tarvitsisi moista päätöstä tehä. :( Oon täällä taustalla tukijoukoissa. Ja tsemppaan kovasti. Plussatuulia hirmuisesti sinne. :heart:

espe älä ota mitään paineita ja syyllisyydentunteita itselles, eihän kukaan voi tietää miten vaikeaksi lasten hankkiminen omalla kohdalla menee.. Ei siihen auta jossittelut ja katuminen, että ei aikaisemmin yrittänyt! :) Lapsen saaminen on kärsivällisyyttä vaativaa ja toisilla aikaakin vaativaa. Toivotaan, että kaikki järjestyy. Tsemppiä! :heart:

ON: Miä tulen hulluks täällä mun työpaikalla!!!! Ängdängdängdingdong....

Plussatuulia kaikille! :heart:

HH onnea matkaan ovikseen, ++++++++++++++++ :whistle: Se olis mahtava joululahja, vaikka sitä ei ehkä sit ennen joulua saisikaan tietää! Pidän peukut pystyssä!!

Hempu kultainen tsemppiä sinne töihin!! Koita jaksaa!!! :hug: :hug: Mä katselin noita sun kiertopäiviä, että ehkä sä voisit vielä testailla parin päivän päästä uudestaan jos tätiä ei kuulu (heh, niin olet varmaan ajatellutkin :) ), kun sulle on kuitenkin sen pidemmän kierron (34 päivän kierto) vimppoihin päiviin aikaa. Isot voimahalaukset :heart: :heart:

Espelle voimia! Äläkä syyllisty, ei ole mitään syytä! Kyllä jokaisen täytyy olla valmis vanhemmuuteen itse, ennen kuin tähän lähtee, juuri niin kuin sinä teit. Sen jälkeen kun lapsi tulee, niin se on elämän ikuinen sitoumus kuitenkin... Ehkä miehelläsi oli vaan epätoivoisempi päivä, niin kuin niitä kaikille tässä hankkeessa oleville jossain vaiheessa tulee? Me voidaan purkaa sitä pelkoa ja epätoivoa täällä, mutta miehesi ehkä purki sitä sitten näin. Toivon, että kaikki menee teillä hyvin ja jaksamista sinulle! :heart: :heart: :hug:

ON: Tein aamulla pari uutta testiä ja plussaahan nekin näytti. Nyt on sitten 5 plussattua testiä takana, joista 2 on haaleita ja 3 ihan selkeitä. Mies sanoi, että voisin lakata pelkäämästä, että kuvittelen vain. Mä en vaan meinaa voida uskoa, että jotain näin upeata tapahtuisi mulle näin helposti... Nyt kyttäsin tänään niitä viivoja ja mietin että ne näyttää haaleammilta kuin eilen... B) Ehkäpä mut voikin kohta sulkea jonnekin hullujen huoneelle.

Mutta kaipa tässä nyt sitten ollaan raskaana, elämän alku itse ainakin muistuttelee siitä tiuhaan tahtiin... Kävin äsken oksentamassa ekan kerran ja huono olo on ollut koko päivän. Eilen vihloi kohtu siihen malliin, että aika vahvatahtoinen katkarapu se siellä kasvaa :heart: Yritän nyt selvittää päätä pari päivää ja sitten lakata pelkäämästä (edes vähän) jos se pieni taimi on yhä siellä mukana.

sartsa kultamurunen, kiitos, kyllä miä tosissani yritän täältä päästä pois! :heart:

bubunen Joo, niin oli tarkotus, että testaisin sit muutaman päivän päästä uusiks, mut ei sitä tosiaan taideta tarvita, kun oireet on samat kun viime kierrossa päivää ennen tätin tuloa, alhanen aamulämpö ja rusehtava valkovuoro kohdunnapukalta kokeiltuna.. Mutta noh, ens kierrossa sitten kokeillaan taas.. Varmaan ens vuoden puolella alan miettii tutkimuksia, mut kun lakkauttavat tuon mein kylän terveyskeskuksen ja neuvolan siinä samalla.. :( Ja mein työterveys ei kustanna lapsettomuustutkimuksia.. Et täytyy selvitellä mihin sitä menee sit ottaa yhteyttä.. hih, teille tulee temperamenttinen pikku Katkis :heart:

ON: Avokki kysy tänään, että kumpaa voisin rakastaa, miestä joka ei välttämättä vois saada lapsia (tarkotti itseään, kun pelkää että vika hänessä ), vai miestä joka sais lapsia.. Ärsyynnyin kysymyksestä.. Tokasin vaan, että tykkäsi hän tai ei, että jos ei lapsia voida saada niin saa luvan totutella ajatukseen adoptiosta.. Kun aikasemmin sanonut, että oma tai ei mitään.. Noh, tavallaan hän toi julki omalla tavallaan epävarmuuden siitä, että jos vika on hänessä niin jätänkö hänet, kun tietää miten tärkeä oman lapsen saanti on mulle.. Ärsytti vaan silti jostain syystä (oli kyllä muutenkin ihan kiukkuaamupäivä ).. :ashamed:

Sartsa83
bubunen Oot kyllä höpsö! Samaa itekin tuossa yhessä vaiheessa pelkäsin, mutta oon päättäny että kyllä se siellä kyydissä on. :) Tein ite vaan 2 testiä ja kovasti tossa halusin tehä lisää mutta mies sanoi että "turhaan sä niihin pistät rahaa, kyllä sä rakas raskaana olet ja pianhan sen näkee ultrassa".. todellakin: pian on ultra ja me nähää meijän vaavi siellä. :heart: Mutta kun on toivonut tätä tarpeeksi kauan ja yrittäny tarpeeksi kauan, ei meinaa pystyä uskomaan tätä todeksi. Mä en oo vieläKÄÄN oksentanu, mutta pahoinvointia kyllä on ollu. Tissit on kipeät koko ajan ja masua turvottaa. Yllättävän vähän on oireita kyllä. Kaippa ne tuossa lisääntyy kun viikkoja kertyy, ettei siinä mielessäkään huolta ole. :) Datanomi on tietojenkäsittelyn perustutkinto eli voi olla mikrotukihenkilö, voi suunnitella tosiaan mainoksia (mutta liian alatasoinen koulutus kumminkin mitä mainostoimistoihin vaaditaan), mutta tuolla koulutuksessa oppii tekemään mainoksia. Sitten markkinoinnissa voi olla hommissa ja sitten ihan kongreettinen myynti. Mä olin pelkästään myyntihommissa ja siks mulla kiinnostus hommiin lopahtikin. En tuntenu olooni kotoisaks kun oon kiltti, enkä päällekäyvä, rehellinen enkä valehtelija. Ja suurinosa myyntimiehistä on kieroja valehtelijoita. Automaatioasentaja taas on teollisuusalan sähkäri. Eli voin olla melkeimpä missä tahansa tehtaassa sähkärinä. Tehdä joko koneiden sähköt, isoja sähkökaappeja tai korjata sähkövikoja. Oikeastaan kaikkea mikä liittyy sähköihin tai jollain on tekemistä jotain sähkön kanssa. Mutta ennemmin mä silti palaisin takasin koneenasentajaks yhteen metallifirmaan. Olin vähä alta vuoden kasaamassa maaporauskoneita yhessä pirkanmaalaisessa firmassa. Se oli sitä mitä mä haluisin tehä seuraavat 20 vuotta. Tuntuu hullulta, mutta kyllä! Mulla kuitenki oli vaan määräaikanen soppari ja taantuman takia sitä ei jatkettu. Siks mä kouluunkin päädyin.. oisimpa vaan valinnu koneenasentajan koulutuksen kun oli jo käytännön osaamista. Olis hakenu vaan tietoa teoriassakin. :) Kun siellä koulutetaan mutta tuolla automaatiolinjalla ei. :kieh:

Hempu :hug: Ymmärrän hänen kantansa ja ymmärrän sun kantasi että ärsyynnyit. Ehkä sulla on alitajunnassa se että syyttäisit häntä jos ei omia lapsia voisi hänen takiaan saada, mutta sä et halua ajatella sitä niin siksi sä ärsyynnyit kysymyksestä. Ja kuten itekin sanoit, hän pelkää menettävänsä sut sen takia, joten siks hän kysy sitä. Hmph. Voi sinuu rakasta. :heart: :hug: Koita jaksaa... oot mielessä joka hetki!

sartsa Voisin allekirjottaa tuon täysin mitä sanot.. Luulen, että jo osittain nytkin syytän avokkiani siitä, kun toisen kiveksensä pienenä telonu, että hänen takiaan, tää raskautuminen on niin vaikeaa :ashamed: ei niin pitäs olla, eikä sais syytellä ja sen takia yritänkin pitää suuni kiinni ja potkia sitä pesukonetta menkkojen alkaessa, kun yhtä hyvin sitä vikaa voi olla mussakin.. Kun kyllähän se avokkikulta näkee, että mua harmittaa ja tänäänkin kun kiukuttelin ja hän ihmetteli, et mikä nyt taas on, niin totesin vaan, että: Eipähän sun alapääs ikinä vuoda!! Vaikkei vielä kyllä tee muuta ku juilii tosi ärtsysti.. Ei sitten palannu mun kiukutteluun vaan ymmärsi heti olla tiuskimatta takasin.. :ashamed: Voi sartsa :hug: :hug: Kerrot sitten kumpi se on se Turska, jotta pääsen kutoo sitä vaatetta keväällä :) :) :heart:

Sartsa83
Hempu Nii, eihän sillä syyttelyllä mitää aikaiseksi saa mutta ihmisluonto vain toimii niin. Helpompi syyttää toista kun tavallaan syykin on minkä takia syyttää, mutta eihän sitä tiiä ennen kun tutkii, kummassa sitä vikaa sitten ois... ihan ekana kandee se spermatutkimus teetättää. Siitä selviää niin paljon. Hih, oon joskus sanonu noin omalleki ukolleni.. tuumas vaan siihen:"No onneks ei. Oisin muuten yhtä hullu." :LOL: Tottakai mä hempu sitten kerron kumpi on tuloillaan. :heart: semmosen torkkupeiton voisin sitte melki heti tilata sulta. ;) Ne on nii ihunia. :heart: :hug:

Hempu Kiitti tsempistä!! Voi harmi jos se täti sieltä kaartaakin paikalle. En ala!!! Ei kuitenkaan vielä menetetä kaikkee toivoo... :hug: Valitettavasti se on niin, että jos ittiä masentaa ja olo on epäonnistunut, niin helposti sitä väistämättä alkaa katella syyllistä myös muualta kuin itestään. Se on ihan normaalia. Ymmärrän myös että miestäsi varmasti huolettaa ja mietityttää että onko syy hänessä. Toivon että teille tutkimuksissa selviää kaikki syyt, niin on sitten molemmilla helpompi olla :heart: :heart: Ittiäkin mietityttää aina että onko vika minussa vai miehessä kun ei tärppää.. vai kenties molemmissa.. :ashamed:

Sartsa83 ja bubunen Kiitos peukuista.. kaikki peukut ja varpaat ja kyynärpäät on kyl ristissä mun raskautumisen puolesta. Toivoisin sitä niiiiiiin hartaasti.. :whistle: :whistle: :heart:

bubunen Olen todella iloinen ja onnellinen sun puolestasi :heart: Joulun täydellisin lahja, uusi elämä :heart: :heart: tarrasukkia mukaan monta paria!!

Espe Kiitos tsempityksistä. Miehelläsi taitaa oikeesti olla joku ikäkriisi meneillään. Juuri kolmekymmentä (kaksikymmentä ) täyttäneenä ;) tiedän miltä se tuntuu ja kuinka paniikki alkaa pikku hiljaa levitä koko kehoon. Silloin sitä miettii että hitto kun ei tuota eikä tuotakaan asiaa tullut tehtyä aikoinaan. Niin ei valitettavasti vaan voi elää, vaan on pakko kattoo vaan eteenpäin. Pitänyt itelläkin se hyväksyä! Mennyttä ei takas saa. Uskon että miehesi ei pahalla tarkoittanut sanoa, mutta ei minusta kyllä ole reilusti sanottu että jos ei kohta kuulu vauva-uutisia niin laittaa pisteen koko hommalle.. Stressaantuuhan tuosta nainen nyt vähemmästäkin!! :hug: :hug: Miehet osaa kyl joskus olla ajattelemattomia. Toivottavasti saatte juteltua vauva-asiat kondikseen, niin on molemmilla mukavaa odottaa ja jännäillä tulevaa jälkikasvua :heart: :heart:

Ambrosine Mulla täti kurvaa kyl aina paikalle ajoissa.. jopa etuajassa puoli-yhden päivän. Kertaakaan ei ole ollut myöhässä, ei varmasti, ei ikinä.. saatikka raskaana olisin.. Vuoto alkaa tuhrulla yleensä jo yöllä ja menkat kestävät 3,5 päivää. Eli pari päivää vuotaa enemmän ja sit vähemmän.

ON: Täällä eletään oviksen jälkeistä aikaa ja odotus on taas alkanut... Piiiiitkä ja kiduttava tädin odotus. Joskaan en odota tätiä vaan sen poissa oloa.. ;) :whistle:

Tänään hajettiin kuusi ja koristelinkin sen jo. Näyttää upean tunnelmalliselta tuolla olohuoneen nurkassa :xmas: :heart: Meikä on kyl niiin henkeen ja vereen jouluihminen kuin olla ja saattaa. :xmas: :heart:

Sartsa83
HH1979 Iso, lämmin ja tsemppitäyteinen :hug: Voi rakas-HH... PLUSSAISITPAAAAAAAAA!!!!!! *toivoo toivoo toivoo toivoo toivoo*... PLIIIIS haikarat. Tässä kierrossa ainakin HH:n luokse. JOOKOS?! :heart: Oi.. tunnelmaa tässä kaipaa itekin. Rauhallista ja lämmintä joulua.. ei hösäämistä ja häsäämistä. Nyt kun on lunta ja pakkastakin niin tästä joulusta tulee kyllä täydellinen. :heart: :xmas:

Lillukkainen sovittu! :) :)

Sartsa... niin myönnän. Olen aika torvelo :) Raskaustesteihin meni pieni omaisuus ja kivasti joulun alla. Olin jo taas sekoamassa illalla ja meinasin hakea vielä yhden, mutta sitten päätin että kyllä nyt saa 5 plussatestiä ja nää oireet riittää. Nyt tarttee vaan alkaa luottaa ja sitten jos jotain tapahtuu niin se on taas sen ajan murhe! nimim. hetkellisesti taas aivonsa löytänyt bubunen :D

Niin ihanaa, että teillä on ultra ihan kohta! Siellä näet sitten Pötzi-Möhkiäisen!! :heart: :heart: Mahtavaa!! Se on varmaan aika tunnepitoinen hetki :heart:
Ja ihan hyvä, että oireet on pysynyt vähän miedompina, mun muutamalla ystävällä on ollut tosi vahvaa raskauspahoinvointia ja yhdellä hirveitä kipuja öisin, ja se kuulostaa henkisesti kyllä aika raskaalta. Ja ehtiihän ne tuossa vielä vahvistua :) Noista sun työkuvioista oli niin kiva lukea, kun on jotain ihan erilaista mitä itse tekee! Mulla on kanssa ikävä kyllä vähän sellainen kuva, että myyntimiehistä osa on aika taitavia venyttämään totuutta... Vaatii ehkä tietynlaisen luonteen (vaikka tottakai joukkoon mahtuu paljon rehtejä ihmisiä, kuten kaikkiin ammattikuntiin erilaisia tapauksia). Ei mun mielestä ole hullua, että haluaisit kasata tulevaisuudessa niitä koneita. On hyvä, että on löytänyt sellaisen jutun mistä tykkää, mitäs väliä sen sitten onko se ompelijan tai sosiaalitantan tai hitsaajan tai maanporauskoneiden kasaajan työtä. Pääasia, että itse on tyytyväinen! Eli mielekkäitä työpaikkoja meille kaikille työkuvioiden kanssa painiskeleville... :wave:

Hempu en yhtään epäile etteikö pitkittynyt raskauden odotus ole myös haaste parisuhteelle... Voisin ajatella, että sitä tietyllä tavalla pettyy itseensä ja toiseen, kun mieli haluaa niin kovasti ja keho ei vaan tule mukaan. Samalla sitä sitten pelkää, että jos jokin onkin vialla. Ymmärrän sua, ja eikä varmasti ole helppoa sun miehellekään. Mutta ajattele, että kun tästä yhdessä selviätte, niin teidän parisuhde on tosi vahva! Ja kyllähän sitä hyvässä parisuhteessa pitää pystyä myös tuomaan ne pelot ja ikävätkin tunteet, niin kuin sun avokki toi pelkonsa ja sä ehkä sit taas oman turhautumisesi. Mut tsemppiä ihan himuisesti ja toivon sulle ihan tosi paljon plussaa!! Isot voimahalaukset ja jaksele! :hug: :hug:

HH mä liitin kanssa oman haikaratilaukseni teidän osoitteeseen Sartsan tilauksen yhteyteen. Nyt niitten ois parasta osata perille!!

ONNEA BUBUNEN!!! :flower: :flower:

Katselin, että mä olen tuossa Terpin päivittämällä listalla heti sun jälkeen. Odottelen siis, että haikara vaikka sattumalta löytäisi just meille. Kun se kerran teillekin löysi!

Ja kovat tsempit kaikille oireilijoille negoista! Toivottavasti täti pysyy poissa ja negat muuttuu plussiksi! :hug:

Omassa navassa on yritetty keskittyä kaikkeen muuhun kuin lapsentekoon. Olen yrittänyt pitää yllä asennetta "live life to the MAX" ja tehdä kaikkea, mitä nyt haluan tehdä täysillä ennen kuin lapsi alkaa kasvaa masussa. Eilen olin ystävättären kanssa syömässä oikein hyvässä ravintolassa ja muutenkin yritän käyttää vapaa-ajan mielekkäisiin juttuihin. Tiedän kyllä että täydellinen toivottomuus iskee aina vähän väliä...

Olen ollut tässä tietoisesti laskematta päiviä ja tänään laskin, että viime kierrossa menkat alkoi "eilen" ja tilastojen mukaan ne pitäisi alkaa viimeistään ke 23.12. Odotellaan siis tädiltä joulunpunaista pakettia postissa. :( Rinnat on jo kipeytynyt sivuilta niin kuin yleensäkin ennen menkkoja. Äh! Jos menkat alkaa 23.12, niin sitten se ikävin päivä on 24.12 - kivut ja vuotaa kuin seula... Oikein täydellinen jouluaatto siis. :(

Tällä viikolla sain yhden raskausplussatiedon. Siellä haikara löysi oikeaan osoitteeseen vihdoinkin - yli kolmen vuoden yrittämisen jälkeen. Sen suhteen en ole yhtään kateellinen! Se minkä suhteen olen kateellinen on hyvän ystävän 3 viikkoa vanha vauva, jota käytiin eilen katsomassa. Puhuimme hänen kanssaan viime vuonna uuden vuoden jälkeen (oltiin samoissa bileissä) että kyllä nämä bileuudetvuodet alkaa riittää ja olisi tosi kiva viettää seuraavaa uutta vuotta perheellisinä yhdessä. No, heillä kävi flaksi ekasta yrityskierrosta. Ja mä olen nyt pienessä päässäni ollut todella kateellinen heille... En tiedä mihin lähtisi evakkoon uudeksi vuodeksi, että unohtaisi tän koko vauvashown.

Yllä olevista negatiivisista ajatuksista johtuen olen siis vain yrittänyt unohtaa tän kaiken stressin. Aina kun sitä alkaa ajattelemaan, niin ei oikein tule mitään positiivista mieleen. Positiivisin asia lienee se, että 3 kierron päästä päästään hoitoihin. Sitä odotellessa!

Olen kuitenkin seuraillut palstaa aktiivisesti ja vannon lukeneeni kaikki teidän höpöilyt! :LOL: Ja jatkan lukemista. Tulen sitten ilmoittelemaan kun saa aloittaa laskut taas alusta.

Oikein rauhallista joulunalusaikaa kaikille ja niille, joilla on stressitaipumus, niin stressailkaa vaihteeksi vaikka vauvan sijaan joulusta! :D

Hei, hei! :wave: :wave: :wave:

Huh kun tässä missaa paljon kun ei ehdi käymään koneen ääressä kuin pikaisesti. Joten laitetaanpa kaikille yhteiset halit: :hug: ja plussailkaa ihmeessä ihmiset! :heart:

Täällä ei edelleenkään näy tätiä... Taisin eksyttää sen turhan huolella, jos sen pitäisikin löytää kylään mutta ei vain löydä. :/ En mielestäni kuitenkaan niin paljon stressaa tätä juttua että sen takia olisi myöhässä... Ja ne oireet jatkuu edelleen, eilen illalla oli aika kipeät rinnat. No, jos sitä odottaisi taas viikon ennen seuraavaa testiä.Mietin jo että jos kävisi verikokeessa, mutta kun olen isän luona eri kaupungissa niin en varmaan pääsisi täällä sinne. :S

Yhteistyössä