ONNEA BUBUNEN!!! :flower: :flower:
Katselin, että mä olen tuossa Terpin päivittämällä listalla heti sun jälkeen. Odottelen siis, että haikara vaikka sattumalta löytäisi just meille. Kun se kerran teillekin löysi!
Ja kovat tsempit kaikille oireilijoille negoista! Toivottavasti täti pysyy poissa ja negat muuttuu plussiksi! :hug:
Omassa navassa on yritetty keskittyä kaikkeen muuhun kuin lapsentekoon. Olen yrittänyt pitää yllä asennetta "live life to the MAX" ja tehdä kaikkea, mitä nyt haluan tehdä täysillä ennen kuin lapsi alkaa kasvaa masussa. Eilen olin ystävättären kanssa syömässä oikein hyvässä ravintolassa ja muutenkin yritän käyttää vapaa-ajan mielekkäisiin juttuihin. Tiedän kyllä että täydellinen toivottomuus iskee aina vähän väliä...
Olen ollut tässä tietoisesti laskematta päiviä ja tänään laskin, että viime kierrossa menkat alkoi "eilen" ja tilastojen mukaan ne pitäisi alkaa viimeistään ke 23.12. Odotellaan siis tädiltä joulunpunaista pakettia postissa.
Rinnat on jo kipeytynyt sivuilta niin kuin yleensäkin ennen menkkoja. Äh! Jos menkat alkaa 23.12, niin sitten se ikävin päivä on 24.12 - kivut ja vuotaa kuin seula... Oikein täydellinen jouluaatto siis.
Tällä viikolla sain yhden raskausplussatiedon. Siellä haikara löysi oikeaan osoitteeseen vihdoinkin - yli kolmen vuoden yrittämisen jälkeen. Sen suhteen en ole yhtään kateellinen! Se minkä suhteen olen kateellinen on hyvän ystävän 3 viikkoa vanha vauva, jota käytiin eilen katsomassa. Puhuimme hänen kanssaan viime vuonna uuden vuoden jälkeen (oltiin samoissa bileissä) että kyllä nämä bileuudetvuodet alkaa riittää ja olisi tosi kiva viettää seuraavaa uutta vuotta perheellisinä yhdessä. No, heillä kävi flaksi ekasta yrityskierrosta. Ja mä olen nyt pienessä päässäni ollut todella kateellinen heille... En tiedä mihin lähtisi evakkoon uudeksi vuodeksi, että unohtaisi tän koko vauvashown.
Yllä olevista negatiivisista ajatuksista johtuen olen siis vain yrittänyt unohtaa tän kaiken stressin. Aina kun sitä alkaa ajattelemaan, niin ei oikein tule mitään positiivista mieleen. Positiivisin asia lienee se, että 3 kierron päästä päästään hoitoihin. Sitä odotellessa!
Olen kuitenkin seuraillut palstaa aktiivisesti ja vannon lukeneeni kaikki teidän höpöilyt!
Ja jatkan lukemista. Tulen sitten ilmoittelemaan kun saa aloittaa laskut taas alusta.
Oikein rauhallista joulunalusaikaa kaikille ja niille, joilla on stressitaipumus, niin stressailkaa vaihteeksi vaikka vauvan sijaan joulusta!
Hei, hei! :wave: :wave: :wave: