Meitä on täällä siis aika monta kiltti-ihmistä.
Ehkäpä me kiltitkin saamme sen palkintomme vielä joskus.. Tai siis ei ehkä vaan saadaan! :heart:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
hh:lle,
hempulle ja
taffollekin. Taffolla tosiaan jännät paikat.. Tääl pidetään peukut pystyssä että täti ei tule ja simpoissa ei ole mitään vikaa.
Hempu oot ihana. :heart: Ja en mä oikeasti oo kokenut kovia, siis verrattuna joidenkin toisten tarinoihin. Ja melkein kaikkia elämä potkii jossain vaiheessa päähän, joten toi mun kokema on vielä tosi pientä. Mutta kiitos kauniista sanoista. :heart: Mulla on muuten aika samalla lailla, pari hyvää ystävää, pari kaveria ja sitten tuttavuuksia. Mutta en ehkä jaksaiskaan sellaista et ois joku 15 parasta ystävää, sehän ois rankkaa!
HH, voi sua ja sun paskaa oloa! :| Tuu tänne vaan aina kiukkuamaan, me kyllä kestetään. Mun mies on muuten ihan samanlainen, "no ens kuussa sit".. Mä en tajua sitä, mut onhan se kiva ettei kumpikin oo koko ajan ihan ahdistuneena tilanteesta..
Toivottavasti sulla on kuitenkin mukavat pikkujoulut, oot ne ansainnut! :heart: Me oltiin vähän aikaa sitten pitkästä, pitkästä aikaa ulkona ja mulla *kröhöm* viinipullon tai parin jälkeen oli sellainen "miesolo" että kyllä se sitten aikanaan tärppää! Kerrankin olin vapaa ahdistuksesta ja surusta ja kaikesta, mietin kyllä vauva-asiaa mutta näin sen ihan paljon positiivisemmassa valossa. Se oli kummallista ja ihanan vapauttavaa, mut oon siltikin pysynyt alkosta erossa sen jälkeen.
Ja toi että haluat aitoja ihmisiä ympärillesi, so true! Fiksu oot.
mileanille paljon tsempitystä, että pärjäät tän päivän.. Huomenna sitten teet sen plussatestin. =)
ON: Nyt tapahtuu kummia Siilin kropassa.. Tänään heräsin ja nousin ylös, hääräsin hetken aikaa keittiössä ja olo oli mitä mainioin. Sit yhtäkkiä iski vähän paha olo (mulla ei ole IKINÄ huono olo) ja parin sekunnin päästä olinkin jo halailemassa wc-pönttöä..
En ole syönyt mitään erikoista eilen, en usko et ois kyse ruokamyrkytyksestä tai mistään sellaisesta. Vatsatauti..? No, voi olla, mut nyt ei oo yhtään oksu olo, vaan se meni heti ohi kun olin kerran oksentanut. Mä en tajua!!!
Mul on nyt 10 pvää oviksesta, ei vissiin oikeasti vois olla vielä raskauspahoinvointia? Taitaapi olla niin, että kroppa on laittanut kunnon panokset peliin tässä mun huijaamisessa ja pään sekoittamisessa. :/