~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

sartsa :heart: :heart: ihana siä :heart: voit vaan kuvitella miten kovasti miäkin sitä plussaa itelleni toivon, sen takia, en halua alkaa kuvittelemaan mitään oireita, kun tulee ryminällä alas kuitenkin :) Kyllä siä tiiät, kun saman oot käyny läpi, vielä kauemmin kun miä.. Ihan niinkun siili sanoo, kroppaa huijaa meitä, mutta mepä huijataankin kroppaa ;) Tsemppiä siihen siili :heart: :heart:

tiuvi :heart: paljon :hug: :hug: jaksamista ja tsemppiä perjantaille :heart:

voikun tää on ihanan aktiivinen palsta! :) Ihana lukea teidän muiden kuulumisia ja ajatuksia, niin tuntee itsensäkin hieman täysjärkisemmäksi... ;)

mulla tissit tulee vain hieman aroiksi ennen menkkoja, mutta ei juurikaan huomaa, ellei kokeile tai satu jotenkin osumaan...

muutama päivä vielä, niin pääsee testailemaan, ellei täti taas tule ennen sitä...

haleja kaikille!!!

espe

Kiitos lohdutuksesta Siili H ja Hempu86la.
Saisivat nyt vaan kunnolla alkaa nämä kuukautiset, niin pääsisi tästä tuskasta uuteen kiertoon. Olen koko illan käynyt lukemassa tarinoita myöhäisistä plussista ym. mikä on ihan pelkästään itsekidutusta kun sisimmässään tietää niiden menkkojen kohta alkavan...

Ei tiedä tuo kaveri meidän yrityksestä. Vain yhdelle ystävälle olen kertonut. On jotenkin helpompaa, kun muut eivät tiedä. Moni varmasti epäilee, koska tämä olisi meille "sopiva" aika saada lapsia, mutta ei olla asiasta keskusteltu muiden kanssa. Kyselyihin aina vastaan, että meillä ei ole mitään kiirettä, viihdytään hyvin kahdestaan ja töissä riittää tarpeeksi haastetta. Tuntuu, että tämä pettyminen olisi vielä vaikeampi aina kestää, jos joutuisi olemaan "tilivelollinen" vielä muillekin asiasta.
Toisaalta en myöskään halua, että raskaana olevat joutuisivat olemaan jotenkin varpaillaan asiasta meidän kanssa. He ansaitsevat saada hehkuttaa ja olla innoissaan omasta tilanteestaan, joten ei auta kuin repiä sitä hymyä jostain sitten perjantaina. Ainakin voin nauttia oikein monta lasillista viiniä ja kehua kuinka hyvältä se maistuu, onpahan minullakin jotain mitä raskaana olevilla ei, nimittäin oikeus perjantaipulloon.. :LOL:
taidanpa viikonlopuksi ostaa myös graavilohta ja sinihomejuustoa!

Hempulle kans tsemppiä siihen kropan huijaamiseen. :heart:

tiuvi, hieno asenne sulla! mä taidan omaksua tuon saman asenteen ja haen viikonlopuksi punaviiniä, mozzarellaa, maksamakkaraa ja ehkäpä myös hirrrveän ison pussin salmiakki- ja lakritsikarkkeja. :LOL: :LOL:

silloin e-pillereiden lopetuksen jälkeen kun jouduin aina odotella menkkoja kauan, lueskelin myös sitä ketjua myöhäisistä plussista. se ketju pitäis poistaa, se on vaarallinen itsekidutusväline! :) mutta toivotaan tiuvi, että sun kohdalla se myöhäinen plussa olisikin sitten totta. :heart:

siili nyt huijataan sitä kroppaa sitten ihan kunnolla!! Eikä anneta sen yhtään vedättää meitä! Sit kuitenkin huomataan ite tulleemme huijatuks :LOL:

sartsa murunen, kiitos :heart:

espe toivotaan parasta :) :heart:

Möyh, pääsis jo kotiin, päätäkin särkee ja olo on kun piestyllä, eikä edes kuume nouse.. Möyh, miä alan lakkoon!

Plussatuulia kaikille paljon :heart: Kohta on Joulu :heart: :heart:

Voi Windy, voi :( :hug:

Hempu, mä tässä opiskelia asioita luotettavan oloisilta nettisivustoilta ovulaatioon ja hedelmöittymiseen liittyen, ja ja siellä luki että jos osuu juuri sille ovulaation tapahtumishetkellä tai mahd. lähelle, niin on kaikkein parhaat mahdollisuudet hedelmöittyä. Oon niin aloittelija, että en tiedä ymmärsinkö oikein, mutta eikös sitten ois parhaat mahikset sun just silloin mun ne oireet oli? Viisaammat auttakaa ja korjatkaa, mutta näin mä ymmärsin? Ja Hempu, siittiöt elää sen 4-5 vuorokautta, eli siellä ne varmasti odotteli ja pidän ISOSTI peukkuja pystyssä, että oot raskaana!! Pikku-Hempu toivottavasti siellä valmiina kasvuun :heart: :heart: :heart:

Siili :heart: Voi, kunpa tehtäisiin niin!! Toivotaan :hug: :hug: Meidän kehot on ainakin samaa mieltä siitä, että miltä tällä hetkellä pitäisi tuntea, mulla ovulaatiosta 3-4 päivää ja tissit on järjettömän arat ja on oikein kunnon vihlaisuja alavatsassa. Ajattelen että taitaa ottaa eka ovulaatio luomuna koville, mut voi kun se meillä molemmilla johtais nyt johonkin :) :) :wave: ...tuo kuvaa nyt peukkuja.

Tiuvi toivottavasti hanat pysyy kiinni!!

bubunen niin miäkii luulisin, että parhaan mahdollisuudet on just sillon kun tuntuu niitä ovulaatio-oireita ja tietysti sillon, kun saa sen/ne vahvat viivat.. Mut tuntuu, että oikeesti on ihan avuton näissä asioissa, vaikka luulee, että tietää paljon, niin huomaakin, ettei oikeesti tiiäkkään juuri mitään :D Äh, selkeesti selitetty taas.. Laitatko mulle linkin miltä sivulta opiskelit, olis kiva saada itekkin vähän selvyyttä näihin asioihin :heart: Awww, kiitos!! :heart: Toivon kovasti, että siäkin saisit sen oman bubusen sinne masuun kasvamaan ja pääsisit nauttimaan äitiyden iloista :heart:

Mäkin peesaan Tiuvia ja Siiliä ja viikonloppuna juon valkoviiniä ja syön sushia ja nautin ihania juustoja ja nautin niistä oikein todella!!! :D :D Tiuvi, edelleen pidän peukkuja että sun hanas pysyy kiinni, mutta jos ei kuitenkaan niin oot perjantaipullos ansainnu. Tsemppiä me kaikki, ja Hempu kanssa kropan huijailuihin :heart: :heart:

Sartsan Möhkikselle isot terkut :) :)

8.12.2oo9 Tiistai

Zande..........................kp 99/32.........................yk ?
Haaveileva85...............kp 91/26-33....................yk 8
neulainen.....................kp 85/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 84/26.........................yk1
Louvre.........................kp 75/32-35....................yk 17
BabyBubble..................kp 71/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 68/?...........................yk 1
pata-ässä.....................kp 64/28-30...................yk 4

murppa86....................kp 57/25.........................yk 53?
yöperhonen-................kp 50/28..........................yk 23

Cladoceran..................kp 48/39..........................yk 9
Siffis............................kp 43/30...........................yk 7

Jempula.......................kp 33/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 32/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 32/29-32......................yk 4
Windy...........................kp 30/28...........................yk 2

kilu09...........................kp 28/28-...........................yk 11
esperanzadora............kp 28/28-30?.....................yk 7
Siili H............................kp 27/?..............................yk 8
Sinirusko......................kp 27/28............................yk 14
HappyFeet...................kp 26/34............................yk 13
milean..........................kp 24/28-34?.....................yk 2
Taffo82.........................kp 23/26-28......................yk 4
vauvahaaveita.............kp 22/28............................yk 2
Ambrosine85................kp 22/30..........................yk 4

Hempu86la...................kp 19/25-34.....................yk 17
Miipeli...........................kp 17/27-36.....................yk 12
Elviir-a..........................kp 17/28-31.....................yk 10
terp.............................kp 16/26-30.....................yk 4
bubunen......................kp 16/?............................yk 1
Opaali78......................kp 15/26-30......................yk 9
Saana07......................kp 15/26-28......................yk 5
LauraAnnika................kp 13/(26-)30-37.............yk 12
oola.............................kp 10/28..............................yk 2

Raitakissa....................kp 5/28 - 30....................yk 4
kiharapää....................kp 5/28-35......................yk 26
anu84..........................kp 5/29-32...................yk 22
HH1979........................kp 4/27-28......................yk 4
EtanaLilli......................kp 4/31...........................yk 12
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09

Hempu just näin, tässä asiassa sitä on ihan avuton. Vaikka yrittäis tehdä kaiken mahdollisen oikein ja sit vielä olla stressaamatta (ettei sekään pääse vaikuttamaan :) ), niin viime kädessä se raskautuminen tapahtuu vasta sit kun on tapahtuakseen. Ei oo niitä asioita, joita sit voi lopulta itse ratkaista, ja sehän se vaikeaa on ainakin mulle!! :| Mutta mä aina yritän ajatella positiivisesti, joten ajattelen tilastoja että loppujen lopuksi ehdottamasti suurin osa kuitenkin sitten raskautuu ja saa sen toivomansa lapsen. Eli matemaattisesti kun aattelee niin se onni vielä tapahtuu meille kaikille!! :heart: :heart:

Yritin Hempu löytää sitä sivua tossa äsken, mutta en onnistunut :( Mut jatkan etsintöjä tässä vielä ja laitanpa tänne jos löydän sen uudelleen!!

++++++++++++++++ :whistle: Hempu ja kaiiikki muutkin! :heart: :heart:

ohjeistus listan toimintaan

Lista päivittyy, kun jaksan olla koneella, mikäli ei keskuudestamme joku halua pestiä. Eli saa päivittää, jos joku tuntee mielenkiintoa hommaan. Muuten se päivittyy kun jaksan (luen siis jokaikisen viestin ja silti ei aina pysy perässä teidän kanssanne :D ).

Jos tietosi on väärin, laita ne selkeästi näkyviin esim. tummennuksella kp xx ja yk zz, jolloin huomaan ne paremmin, korjaan, kun kerkeän.

Iltaa kaikille!

Ihanan aktiivista porukkaa täällä ja hirmu tsemppaus päällä aina toisten puolesta! Mahtavaa!! :heart:

Mä täällä poden flunssa. Hain sairaslomaa ja apteekista kasan lääkkeitä, joten eiköhän se tästä. Viikonloppuna saattaapi olla ovis. Ainakin toivon niin, koska silloin on mies taas paikalla :D Meillä on sisänsä hassu tilanne, että asutaan ainakin toistaiseksi viikot eri kaupungeissa töiden takia. Ei siis mitenkään helpota tätä meidän projektia!! Onneksi mulla näyttäisi ovis osuvan sopivasti viikonloppuun, niin jotakin mahdollisuuksia sentään on!

Toivottavasti saadaan tänne monta plussaa vielä tämän vuoden puolella!! Pidän peukkuja kaikille!!

joo, kiitos terp

Minut voi lisätä listaan kun kerkiät, kp 26/26-35 yk ~5

Kauhiaa kuumeilua ja tällä hetkellä paljon oireita, tai "oireita" niin kuin yleensä :S
Onnea kaikille jo plussanneillee ja tsemppiä vielä yrittäville :heart:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kiitoksia omastakin puolestani Terpille ahkerasta päivittelystä! :heart:

Pikkujouluista selvitty, ja huomasin että vieressä istuvan siiderin hajukin ällötti tosi paljon, ei siis puhettakaan että olisin saanut mitään vahvempaa kurkustani alas. :D Selittelyistäkin selvisin ihan kunnialla. Tänään aamulla sitten taas en pystynyt makaamaan vatsallani kun rupesi oksettamaan.. Niin ja naamaan on ilmestynyt vähän normaalia tädin tuloa enemmän finnejä.

Testin teko on ruvennut pelottamaan, jotenkin ajattelee että täti tulee sitten kuitenkin jos testaa.. Niin kauan kun ei tee testiä, voi ajatella hyvillä mielin että ois voinut tärpätäkkin.. Joten saa nähdä milloin saan sen sitten tehtyä.

Suurkiitos päivityksistä! :heart: Kaikille piinailijoille tsemppiä ja PLUSSAAAPUUUUUUHHH!! :whistle: Milean: mäkään en uskalla testata,ootan vaan kauhulla viikonloppua ja mahd. alkavaa japanin liputusta,mutta haluan ja toivon ja rukoilen että jos nyt kuitenkin... :heart: oola koitahan parantua ja levätä! :heart:

hempu, äläs nyt höpötä, ei nää meidän kropat enää onnistu meitä huijaamaan kun me tiedetään jo niiden metkut. nyt me (bubunen kans!) huijataan ja puijataan niitä niin et ne on ihan kahvilla ja sit pärähtää kummallekin plussat testiin! :LOL: ja sit päästään häiriköimään sartsaa tuonne odottavien puolelle. ;)

oola, paranemisia sinne! Toivottavasti ovis tosiaan osuu viikonlopulle ja toivottavasti saatte sitten pian myös plussauutisia!

tähtynen, tervetuloa pinoon!

Taffo ja milean, testailkaa pian, ei meitä saa pitää jännityksessä!! :D *lähettää plussatuulipuhurin sinne*

Terpille suurkiitos taas kerran siitä, että jaksat päivitellä tota listaa. Hyvin oot hommasi hoitanut! :)

ON: alavatsassa nippailee MUTTA! niitä nippailuja on kummallakin puolella eli ne ei voi olla mitään repäisykipuja tai muita, eiks niin?! Eli kropan temppuja edelleen. Nännit on edelleen arat ja kipeät, kipeytyivät siis jo vähän ennen ovista. Ja tissit on turvonneet, mut niin ne on turvonnut ennenkin. Eli ei mitään raskauteen viittaavaa. :p
Mul on jo kp 28, mutta silti on vielä pari viikkoa periaatteessa tätä kiertoa jäljellä. *syvä huokaus* Epäreilua, et mulla on kierto melkein tuplasti sen ku joillain muilla! :/ Oon useastakin paikasta lukenut, että menkat alkaa oviksen jälkeen n. 14 päivän kuluttua, mutta se ei vissiin pidä paikkaansa kun ei mul ainakaan oo niin ollut ikinä, vaan ovis on tyyliin kp 19-20 ja kierto on 37-41 pvää pitkä. Tosin.. Mä en oo saanut tätä kiertoa ennen ovistikkuun selkeää plussaa, mut on kuitenkin ollut oviskipuja jne. Vitsi tän kropan kanssa, oon ihan pihalla sen tempuista! *syvempi huokaus*

Sorry, taas pitkä viesti! Mul on nyt kotona aikaa häiriköidä teitä paljon enemmän kuin ennen. Njäh njäh. :p

Mietin tuossa että aikaisintaan perjantaina voisi testata. Silloin olisi kp27, jolloin täti tuli viime kierrossa.. Mutta venytän ehkä lauantaille, perjantaiaamuna on aikainen pakollinen meno ja en välttämättä pysty heti keskittymään tarpeeksi silloin, oli tulos sitten kumpi tahansa.. Tänään on vatsaa nipistellyt jonkin verran, ja yhdessä välissä oikealta puolelta alavatsaa tuntui jotain outoa kipua jota en ole aiemmin muistaakseni kokenut. Niin, ja olen tässä parina viime päivänä tuntenut nälkää! Yleensä olen semmoinen että vaikka edellisestä syömiskerrasta olisi vaikka kuinka kauan, niin varsinaista näläntunnetta ei tule kuin harvoin. Ja nyt sitten on nälkä vähän väliä.

Iltaa vaan kaikille :heart: Täällä taas :D

bubunen taidanpa miäkin liittyä joukkoon ja ottaa muutaman pikkujoulusitukan lauantaina ja hiukan irrotella näin kerran puoleen vuoteen :D Totta puhut, miä olen sellanen, et tottunu aina, et asiat on omassa hallinassa, mut sit kun tää raskausasia ei ihan sellanen ookkaan, niin se on NIIIN vaikeaa vaan odottaa sitä tuomiota tätipäivään asti.. Eihän tuo mitään vaikket sitä sivua enää löytäny, kyllähän noita vastaavia varmasti on runsain mitoin :) Hih, ihanaa kun sinust löytyy noin paljon tuota optimistisuutta :heart: Toivon kovasti plussaa sinne :heart:

Iso kiitos, hatun nosto ja :flower: terpille kun jaksat päivitellä tuota listaa, siinä on kyllä aikamoinen homma.. Plussia plussia :heart:

tähtynen tervetuloa joukkoon :heart:

milean :hug: voi hitsinvitsi, että on jännät paikat :heart: Toivotaan, että kaikki oireet viittais siihen, että täti on jäämässä vuosilomalle hiukan pidemmäksi aikaa :heart:

oola pikaista paranemista ja tsemppiä, jotta ovulaatio sattus kohalleen :heart:

Hihii siili KYLLÄ, näin juuri me tehään, eihän me haluta, että sartsa näin helposti meistä eroon pääsee vaihtamalla puolta ;) ;) :LOL: Voi kurja :hug: kaikista inohttavinta on toi odottamaan joutuminen.. :( miten sulla noin pitkä kierto oikein on? :eek:

sartsa hanibani :heart: :hug:

tuitui :wave:

kävin gynellä ja oli täti niin ylpeä tuostoa -10kilosta että. Alkoi usko palautua itseenikin :)
Ei edes ultrannut pco:ta onko muutosta tapahtunut, vaan onnitteli uudesta elämäntavasta.

Juteltiin pitkään noista metformiineista ja antoi myös varmuuden varoiksi terolutit mikäli kuukautiset edelleen ovat kadoksissta tai "kadoksissa".

Lupasi myös että mikäli en ole raskautunut tai en löydä ovulaatiota syksyyn mennessä (jolloin tulee vuosi täyteen) niin hän laittaa lähetteen naistenklinikalle.
Toivottavasti kuitenkaan näin pitkälle ei tarvitsisi mennä!

Yhteistyössä