~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

prrrrkle! nyt on kp 31 meneillään.. kuukautisten pitäisi alkaa siis tänään tai huomenna. olin päättänyt, että testaan vasta viikonloppuna, mutta olen niin malttamaton.

Testasin ovistestillä (raskaustentejä on vain yksi jemmassa ja uutta en uskalla tuttujen pelossa käydä lähikaupoista ostamassa), ovistestinhän pitäisi näyttää raskaus tummana viivana... ihan hailakan viivan sain aikaan (hailakka viiva tulee mulla yleensä aina ovistestiin) eli taisi mennä pipariksi tämäkin kierto.. :(

harmittaa! oli sellainen tunne, että nyt olisi voinut tärpätä, kun sain oviksenkin bongattua tässä kierrossa. oireina on ollut totaalinen valkovuodon ja tuhruilun puute (yleensä sitä riittää tässä vaiheessa), korkeat lämmöt (se toki kuuluu muutenkin loppukiertoon), nenän tukkoisuus (voi tietysti johtua ihan vaan flunssasta, mutta kuvittelin senkin oireeksi), alavatsassa on ollut jonkinlaista painon tunnetta, mutta sekin voi tiestysti olla ihan vaan kuviteltua.

miten teillä muilla loppukiertolaisilla menee..?

Sartsa83
Elä nyt tiuvi hätäile vielä. Odota nyt ja kattele näkyykö niitä menkkoja ja sitten testaat raskaustestillä, etkä niillä pirun ovistesteillä! Tsemppiä ja malttia nyt. :) :hug: :heart: ++++++++ :whistle:

7.12.2oo9 Maanantai

Zande..........................kp 98/32.........................yk ?
Haaveileva85...............kp 90/26-33....................yk 8
neulainen.....................kp 84/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 83/26.........................yk1
Louvre.........................kp 74/32-35....................yk 17
BabyBubble..................kp 70/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 67/?...........................yk 1
anu84..........................kp 63/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 63/28-30...................yk 4

murppa86....................kp 56/25.........................yk 53?

yöperhonen-................kp 49/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 47/39..........................yk 9
Siffis............................kp 42/30...........................yk 7

Jempula.......................kp 32/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 31/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 31/29-32......................yk 4

Windy...........................kp 29/28...........................yk 2
kilu09...........................kp 27/28-...........................yk 11
esperanzadora............kp 27/28-30?.....................yk 7
Siili H............................kp 26/?..............................yk 8
Sinirusko......................kp 26/28............................yk 14
HappyFeet...................kp 25/34............................yk 13
milean..........................kp 23/28-34?.....................yk 2
Taffo82.........................kp 22/26-28......................yk 4
vauvahaaveita.............kp 21/28............................yk 2
Ambrosine85................kp 21/30..........................yk 4

Hempu86la...................kp 18/25-34.....................yk 17
Miipeli...........................kp 16/27-36.....................yk 12
Elviir-a..........................kp 16/28-31.....................yk 10
terp.............................kp 15/26-30.....................yk 4
bubunen......................kp 15/?............................yk 1
Opaali78......................kp 14/26-30......................yk 9
Saana07......................kp 14/26-28......................yk 5
LauraAnnika................kp 12/(26-)30-37.............yk 12

oola.............................kp 9/28..............................yk 2
Raitakissa....................kp 4/28 - 30....................yk 4
kiharapää....................kp 4/28-35......................yk 26
HH1979........................kp 3/27-28......................yk 4
EtanaLilli......................kp 3/31...........................yk 12
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09

Onnea Sartsa! Vau! :flower: Siirsin sut jo plussaneisiinkin, kun en tie koska taas kerkeän palstalle.

aamuhapan korppu tervetuloa! :flower:

ON: kierron puolivälissä mennään ja tää kierto ollaan menty fiilisten mukaan. Ovislimat olin bongaavinani viikonloppuna. Pari viikkoa odottelua ja sitten kahtotaan miten asiat ovat Jouluna. Kaksi viikkoa on mennyt ihan huisilla vauhdilla, kun on ollut puuhailtavaa ihan hirveästi. *menee takaisin touhuilemaan...*

sartsa kauhee mikä määrä onnittelijoita sulla on ollu, aivan ihanaa :heart: :heart: Kyllä sen näkee, että muutkin on sun raskautumista toivonu, kun pelkästään sinä ;) :heart: Rakas olet!! :heart:

siili paljon mahdollista, että on jotain ovulaation jälkeistä hormonimyrskyä, koska tänään ollu sellasta menkkamaista alavatsajuilimista ja vihlasuja munasarjoissa, sekä hiukka ällöä olo (en pidä raskausoireina, koska viime kierrossa oli samanlaista!), niin ovulaatio on todennäkösesti tapahtunu tossa parin päivän sisällä, enää ei tullu kun tositosi haalea viiva ovulaatiotestiinkään :) Mitäs me hormonihirviöt :heart:

windy TESTIN TEKOON!!! :heart:

oi bambina oli varmaan hienoa kuulla ne sydämen sykkeet :heart: mutta myös varmasti pelottaa välillä jos ei minkäänlaisia oireita ole :) Ei auta kun luottaa siihen, että kaikki on hyvin :) :heart:

neulainen tsemppiä tädin tuloon ja paljon jaksamista :hug:

milean toivotaan nyt, että ne olis niitä raskausoireita :heart:

HH jaksamista ja tsemppiä uuteen kiertoon :heart:

Sartsa83
Hempu Totta turiset. :) Ja ihan oon täällä pakahtunukin näihin onnitteluihin. :) Oot niin mahtava! Haleja ja jaksamista! :hug: :heart:

Terp Kiitos. Juu, kiitos lisäämisestä plussanneisiin. :) Ja hirmuisesti plussatuulia tähän kiertoon sulle! :hug:

Sartsa83
Hempu Siis tuo tulee meijän sukunimestä. Kun menin naimisiin, alko luokkakaverit koulussa sanoo mua Turskaks. Siitä mä sit ton repäsin että pikku Turska. :p ... voi olla et nimi vielä muuttuu. Mutta nyt ennen kuin se on vielä mikää.. ennen kuin tunnen potkuja tai mitään, hän on pikku Turska. Heheee.. eeeen mä tiiä. Lisää jos tahot. En osaa sanoo tohon mitään kun tää on niin outoa. :snotty:

sartsa voi ihana :heart: Noh odotas kun vatsa alkaa kasvaa ja kuulet sydänäänet ja näet sen pikku Turskan niin sit kyllä pikku hiljaa uskot todeks eikä tunnu ensinkään oudolta :) Noh, ehkä miä en lisää sitä :) Sit vasta kun riskialttiit viikot on ohi :heart:

Sartsa83
Hempu Nimenomaan. Siihen saakka vaan ihan rennosti ja stressaamatta niin hyvin menee. :) ... hih, vähänkö mä ootan että sä plussaat!!! Hmm.. yritän tääl miettii jotain kivaa nimee sun masulles. ;) :D

sartsa miten olis vaikka, kun mein koira on Otso ja parempi versio siitä on Ötzi millä kutsun sitä, niin mun maha voi sit joskus olla vaikka Pötzi ?!? :D Avokki vois sit huutaa et Ötzi ja Pötzi työn raskaan raataja tuli kotiin ;) :D :LOL:

Sartsa83
Hempu :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Joo! Ihan vitsin hyvä!!! EIKÄ! :LOL: :LOL: :LOL: Pötzi. xDD Mullahan tommonen nimi pitäs olla kun tää nyt jo tämmönen pötzi on. :LOL: Turvottaa niin pirusti. Hmm.. Möhkis ois kans aika sulonen. :heart: Tai Möhkiäinen.

Huomenna olisi sitten tiedossa pikkujoulut, joissa on aika paljon alkoholiakin.. Pitänee kehitellä jotain juonia sen varalle, en haluaisi kuitenkaan riskeerata mitään vaikka tässä vaiheessa se ei kai hirveän vaarallista olekkaan.

Tässä on parin tunnin ajan ollut aika outo olo alavatsassa, turvonnut ja muutenkin ihmeellinen....

Siili; kiitos kauniista sanoista! :heart: Niisk, toivotaan. Ja pidetään peukut toooodella korkealla kummankin raskautumiselle (tuosta itkuherkkyyttä edeltäneestä ovulaatiosta raskaaksi!)! :hug: Sä saat nyt rauhassa valmistautua jouluun ja nauttia siitä! Ota ilo irti "kotiäitipäivistä" ;)

HH, uuteen nousuun! Kyllä se siitä :hug: Toivottavasti se henkisesti auttaa, kun saat tilattua sen lääkärin ja tiedät, että jotain tulee tapahtumaan asian suhteen. Niissä hoidoissa sitten viimeistään joku auttaa teidät raskaaksi, niin kuin Sartsa täällä sanoi niistä hoidoista ajattelevansa. Eikä tarvi olla aina reipas, tsemppiä sulle ja sure rauhassa! :heart: :heart:

Opaalille kanssa, kaikkesi oot ainakin tehnyt! Oot antanut niin hyvät edellytykset raskautumiselle kuin mahdollista, ja sitten jos ei vielä tärppää niin sitten kohta teitä autetaan siinä. Hyvä, kun terveyshuolet on ainakin nyt väistynyt!! :)

Sartsalle nautinnollisia hetkiä pikku turskan kanssa... :heart: :heart: Ihana nimi, äitin oma pikku turska :D Rakkaudella annettu ja rakkaudella kannettu! =)

Neulaiselle voimia! Koita jaksella ja kerätä voimia! :heart:

Ja kaikille lähiaikoina (milean, windy!) testailijoille ++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Ja kaikille muillekin palstalaisille!!!

Mun elämässä on sattunut viime aikoina paljon kaikkea raskasta, oon aika puhki. Onneksi minulla on aivan ihana parisuhde ja tämä vauvahanke tuo positiivista ajateltavaa. Olisi kyllä lottovoitto tulla raskaaksi, se tuntuisi tämän harmauden keskellä niin upeelta. Mutta ennen pitkää varmaan se munkin kohdalle osuu!! ++ :whistle: puhallan itellenikin.

Sitä pitikin kysyä, että kuinka kauan teillä on ovulaation jälkeen ollut rinnat arkoina? Mulla oli ovulaatio lauantaina ja rinnat on edelleen ihan yhtä kipeät, alavatsa on koko ajan turvonnut... Taitaa ottaa koville eka ovis pitkään aikaan ja tää luomukiertoon siirtyminen :eek:

Eihän kaikille tosiaan tule samoja oireita... Sullahan oli aika lupaavan kuuloiset oireet muuten (näin niin kuin tädin poisjäämistä ajatellen :) :) ), eikö? Toivottavasti saisit plussan!! :)

Mulla tosiaan lauantaina kun se ovis oli niin rinnat kipeyty ihan järjettömästi, ja nyt on edelleen ihan yhtä kipeät. Välillä kun paita hipaiseen niin auts! Kuinkahan kauan tätä mahtaa voida jatkua?

No joo, sitä ei vaan itse meinaa antaa itsensä uskoa että nää voisi olla niitä oikeita oireitakin. Vaikka en tiedä että millä tavoin sitä pitäisi sitten oirehtia että uskoisi. :LOL: Mutta kiitoksia, samaa toivon sinulle! Tuo kuulostaa kyllä aika "hyvältä" että ne on noinkin kipeänä. :eek:

Eniten minua pelottaa että kun tutkitaan miehen simpat, ettei niissä liiku mikään! Mitä helvettiä me sitten tehdään? Tai sit jos mussa onkin jotain rakenteellista vikaa ja siksi ei onnistuta. Olen alkanut jo nähdä painajaisiakin aiheesta :/

Bubunen, mulla on tissikipua ehkä 4-5 päivää ennen tädin alkamista ja sitten kun täti alkaa, niin tissikipu on jo hävinnyt.

HH, tsemppiä! Toivon sulle samaak kuin bubunenkin - toivottavasti lääkäriajan saatuasi pystyt vähän rentoutumaan. :hug:

Voi kultainen poloinen HH! Voi kun pystyiskin olemaan murehtimatta tulevia, joista ei tiedä mitään! Helpommin sanottu kuin tehty, itsekin murehdin monia asioita, vaikka yritän sanoa itselleni, että turha murehtia kun ei tiedä miten asiat tulee menemään. Toivottavasti teillä on kaikki ihan kunnossa ja tavalla tai toisella ihan varmasti sinäkin vielä sen pienen saat!! :hug: :hug:

Yhteistyössä