~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Oih! IHANAAA Sartsa ja ONNEAA :heart: :heart: :heart: :hug: :hug:

No en mä oikein tiedä onko mulla virtsis oireita, vessassa juoksen kokoaika.. mulle tulee tosi herkästi, mut yleensä se kyl tulee sit suoraan niin rajusti päälle ettei pysty olemaan. Nyt ei oo mitään sellasta.. en tiiiäääää :LOL: pää taitaa pimahtaa :headwall: :headwall:

Sartsa paaaaaaljoooon Onnea!! :heart: :heart: :heart: Sinä oot sen ansainnutkin..
Muillekin paaljon +++++++ :whistle:

Täällä pärähti kp 1/31 ja YK 12 käyntiin.. Ei siinä myöhemmin lisää..

Mut paljon tarrasukkia sartsan vaville :heart: :heart:

Sartsa83
Kiitos Hempu, milean, Edda, neulainen, HH1979, Siili, Windy, EtanaLilli :heart: :hug:

Mä en kyllä kykene vieläkään uskomaan tätä todeks. Aivan uskomaton tunne koko ajan. Ei kykene ymmärtämään.

Eli tänään ois sitten niin kun rv 4+3 :D .. varmaan ultrasssa selviää vielä enempi... :)

Morjendes tytöt =)

Onnea niin miljoonasti Sartsa!!!! :hug: :flower: :heart: Tätä on odotettukin!! :D

Ja tänne ei ihmeitä, kiitos kysymästä :) Oon häsänny taas niin paljon pikkujoulujen, kummipojan synttäreiden ja joulun takia että en ole ehtinyt vauva-asiaa ajattelemaan. Tää tauko tuli niiiiiiiiiin tarpeeseen. 2010 sit taas uudella puhdilla. Käyn täällä lueskelemassa kuulumisia siihen saakka, kunnes taas projekti jatkuu.

Lämmintä ja ihanaa joulunodotusta ja vielä kerran onnittelut Sartsalle :)

Miipeli, kiva että olet saanut pidetyksi vauva-asiassa tauon! Se tekisi varmaan monelle meistä hyvää.. Tsemppiä sitten vuodelle 2010, uudella puhdilla ja uudella menestyksellä sitten yrityksen kimppuun silloin! :)

Itse olen yrittänyt keksiä kovasti tekemistä, jotta saisin vähän ajatuksia pois vauvan yrittämisestä, mutta.. Ei se ole oikein onnistunut. :/ Oon esimerkiksi askarrellut joulukoristeita ja joulukortteja, vaikka en ole ikinä tykännyt askartelusta, oon lupautunut leipomaan/kokkailemaan kolmeen eri joulupöytään ja oon myös suunnitellut hirveästi ruokalahjoja ja toteuttanutkin niistä jo osan jne. jne. Mut ei, vauva-asiat tulee silti mieleen jatkuvasti ja ahdistus iskee. :( Jouluaattona pitäis siis testailla, jos ei täti tule ennen sitä ja sekin ahdistaa: mitä jos sieltä tulee nega, vähänkö menee koko joulu pilalle. :| Ja sit kun ajattelen tota niin tulee sellainen fiilis, että miksi mä edes näen vaivaa joulua varten kun sit en kuitenkaan ole raskaana ja sit en jaksa nauttia mistään. Ja blaa blaa blaa.. Mä en jaksais aina olla näin pessimistinen ja valittaja-ämmä, mut mä en enää jaksa tätä!! Kai nyt on vaan joku vaikeampi jakso, kun tajusin vähän aikaa sitten että meillä voisi olla jo pieni, jos olisi tärpännyt heti kun alettiin yrittämään.. Mut mitäs en ollut realisti vaan optimisti, joka ajatteli että joo, kyllä meillä tärppää heti. Ja olin IHAN varma alussa, että jouluna meillä on pieni käärö tai sitten mulla on iiiso maha. No, jos nyt ois edes se kaks viivaa testissä niin olisin maailman onnellisin. :heart:

Mutta anteeksi, TAAS multa tuli kunnon vuodatus.. Tsemppiä kaikille ja Sartsalle vielä onnittelut. Ihanaa, että plussasit. :heart:

siili paljon :hug: aivan sama tilanne mulla, että Joulun tienoilla pitäs sitten testailla, mut mitäs testattavaa sitä olis, kun en löydä edes ovulaatiota iteltäni.. :headwall: Mutta ehkä se, että oot nähny vaivaa joulu takia, niin kuitenkin piristää mieltä, vaikka se täti kylään tuliskin, toivotaan kuitenkin, ettei tule kylään :heart: On ainakin jotain mistä sitten nauttia :) (no joo, helpommin sanottu, kun tehty) Yritähän murunen jaksaa :heart: Älä ihmeessä vielä näin ajoissa mieti tuollasia mieltä hajottavia asioita!

Selvä, toivotaan sartsalle tyttöä, niin saa sen pojan :D Eikätarvinnu edes haikaroiden välitysfirmaan soitella :D :heart:

[/b]miipeli totta, tauko tekis varmaan itellekkin ihan hyvää.. Keskittyis vaan tuohon jouluun ja sitten sen jälkeen vauvailuun.. Mut noh..:D Aika mahdotonta, kun jouluaattona mennää avokin porukoille ja sen sisko siellä sitten maha pystyssä lyllertää.. Joulunodotusta myös sinne :heart:

*muoks* mitähän miä taas näiden tummennusten kaa sähelsin..:D

SARTSAAAAA!!! Onnea!!!! :heart: :heart:

Ihan mielettömän hienoa! Mun mies oli vähän ihmeissään kun kiljaisin että Sartsa on raskaana! Se oli ihan että kuka Sartsa? Sanoin että mun palstakaveri, ja sen on mahtavaa!!! Onneaaaaa! :heart:

Tulin äkkiä lukemaan teidän kuulumiset ja kiva kun oli hyviä uutisia! HH, kurja kun täti tuli, ensi kuussa sitten sun vuoro! Nyt meen jallittaan miehen makkariin, kun sain yllättäen tänään ovisplussan testistä... :eek:

++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Voi vitsi!!! Onnea Sartsalle aivan mahdottoman paljon!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :hug: :hug: :hug: :hug: Sinä oot tosiaan kyllä sen plussas ansainnut!!! Sitten vaan kasvattamaan mahaa elokuulle.. On varmaan nautinto olla viimeisillään siinä heinäkuun helteillä :p ;) *aimitenniinvähänkateellinen* :whistle: Me muut tullaan sitten perästä B)

Mä olin eilisillan tosi hyvällä tuulella tuon Sartsan uutisen takia. Sinä jos kuka meistä sen ansaitset. :heart:

ON: Tässä on nyt kahtena aamuna ollut hieman semmoinen ällöttävä olo. Harmittaa kun en osaa sanoa että milloin se ovis on ollut (jos on ollut edes), olisi helpompaa arvailla että voisko nää jo olla oikeita oireita. :D En mä kyllä jotenkin jaksa uskoa että nyt olisi tärpännyt, vaikka sitä toivon toki. Ensi kierto joudutaan varmaan jättämään väliin, kun ovis sattuu juuri joulun tienoille ja silloin ollaan isäni luona jossa pupuilu ei ole kovin helppoa runsaan ihmispaljouden vuoksi.:S

Sartsa83
Voi Siilinen, minun ihana piikikäs kultaseni. Tuntuu pahalta teidän puolesta jotka tuntevat tota ahdistusta ja vauva-asiat painaa. Niin paino vielä viime viikolla muakin... tai jostain kumman syystä tää kuukaus oli jotenkin "kevyt ja huoleton". Jotenkin oli hirmu hyvillä mielin ajatellessa koko ajan että "en mä kuitenkaan ole raskaana. Saadaanpahan joulukuu taukoa yritykseen niin jaksaa taas tammikuussa." Kuinkas sitten kävikään. Mutta mä niin kovin toivon sinulle piikkinen mussuseni, että plussaisit jouluna. Samoin kuin Hempullekin. Olette rakkaita ja rakkailleni tahdon vain parasta. :heart: Ei voi olla niin että äidit joutuu elämään ilman lapsiaan. Ja te olette jo äitejä. :heart: :hug:

Voi bubunen!!!! :heart: :heart: Mä niin repesin nauramaan täällä! Oot ihana ja hassu!!!! :heart: :LOL: Olet niin kultarakashömpönpömppöhanimus!!! :hug: :heart: Mä pidän täällä varpaat ja peukut ja kaikki pystyssä että siellä nyt tärppäisi... muista sit jäädä makoilemaan sänkyyn peppu ylhäällä niin simpat kiitää kohti muniksia!!!! :D :hug:

Heippa korppu!!!:wave: Tervetuloa joukkoon monipuoliseen!!!! :D Pahoittelut sinne ikävistä asioista ja hirrrrrmuista tsemppiä tähän kiertoon!!! :heart:

Raitakissa Minä jos kuka ymmärrän kateuden!!!! Tässä ollu ihan tulisilla hiilillä ja ahdistunu. Siksi mä toivonkin että te kaikki muut, loput yrittäjät saisitte myöskin plussatestin, koska tekin olette sen ansainneet. :heart: :heart:

milean :'( kiitos. Täällä joutuu ihan tippaseen kun noin ihanasti sanot... toinen siellä hyvällä tuulella mun plussauksen johdosta. :) :heart: Voi että!!!! Plussaisitpa sinäkin nyt sieltä! Voi miten mä toivon täällä kovasti. Hirmuisesti plussatuulia ++++++++++++++ :whistle:

Sartsa83
Kiitos sinirusko!! :heart: Sitä mä toivonkin että tämä mun plussaaminen antaa toivoa kun meillä takana yritystä jo kuitenkin 23 kuukautta ja vihdoin tärppi kävi. :) Pari kappaletta inseminaatio hoitojakin takana hormoonipistoksineen päivineen. Että KYLLÄ te muutkin vielä AIVAN varmasti! En jaksa uskoa että teistä kukaan ei saisi sitä positiivista testiä! :heart:

Huomeenta vaan kaikille :) Ihan ekaks lähden tähän ON systeemiin: Ovulaatio on ilmeisesti sitten taphtunut tässä sen toissailtasen hiukan tummemman ovulaatioviivan (ei kuitenkaan yhtä tumma kun kontrolliviiva) jälkeen, koska tänään aamulämpö oli sitten sen 37.1. Pupuiltu on toivottavasti oikeaan ajankohtaan ja toivottavasti siittiöitä on ollu tarpeeks ja munis olis otollisessa tilassa, tän enempää ei kai pysty tekemään, herran haltuun jää loppu sitten :) Nyt vaan ollaan kuvittelematta sitten mitään oireita.. Huoh, kun onnistusikin..

bubunen toivottavasti tuli lähetettyä siittiöt hyvin matkaan treffeille muniksen kanssa ;) :heart:

Korppu tervetuloa joukkoon :heart:

milean Naamakirja anto mulle tälläsen päivän aforismin eilen: Positiivisella ajattelulla petyt yhtä mittaa. Negatiivisella ajattelulla yllätyt aina iloisesti! :) Allekirjotan tuon täysin! Toivon, että tärpänny olis teillä :) :heart:

sartsa Hih, oot taas luonu meihin uutta uskoa :D Hitsi, että sulla oli niin selkeät raskausoireet, kunpa olis sitten itelläkin, ettei tarvis arvailla.. :D Nyyh :'( sait ihan kyyneleet silmiin tolla siun äitikommentilla :heart: Voi murunen :heart: :heart: :'( Oiiikein paljon myötätuulta raskausajalle raksu :heart: Kohta se siunkin nimi sitten komeilee tuolla plussanneiden listalla :D Hmm.. Pakko kyllä tunnustaa, että raitakissan jäljillä mennään ton mitenniinvähänkateellisen kanssa siitäkin huolimatta vaikka oon niin onnellinen ja ilonen sun puolesta, sinä jos kuka sartsa oot ansainnu raskautua :heart:

Ovisplussia ja raskausplussia ja valoa ja iloa pimeään talveen.. :) Että mikä talvi, kaks hiutaletta lunta ja pari päivää pakkasta ja jo taas sataa vettä! Argh!!! Noh, kunhan lähen töihin ajelemaan, pistän joulucd:tä popittaen ;)

Onnea, onnea, onnea Sartsa!!! Ihanaa! Pikkuiselle paljon tarrasukkia, että varmasti pysyy kyydissä! :heart:

Toivottavasti hoidot toisivat meillekin sen toivotun tuloksen..

Rauhallista joulun odotusta kaikille ja tietysti niitä plussia!! :)

suuret onnittelt Sartsalle, aivan mahtava juttu, onnea kauan odotettuun odotukseen.. :flower:

mulla on olo kuin tulisilla hiilillä, kierron viimeisiä päiviä viedään.. aika mahdoton enää keskittyä mihinkän muuhun...

plussaa kaikille meille.. :)

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! :flower:

Korppu tervetuloa!

Hempulle; sinne ne simpat sitten teillä lähti ja sulle positiviinen testi joululahjaksi! :xmas: Kaikkesi oot tehnyt ainakin :) Siittiöt lähti treffeille meilläkin ja toivottavasti eivät eksy matkalla!

Sartsa Kiiiiiiiiitos :heart: :hug: Siittiöt tosiaan lähti meillä sinne mihin kuuluukin ja ainakin oikeaan aikaan, mulla oli niin ovulaatio eilen illalla (tunsin sen luomukuukautisten aikaan tosi hyvin ja nähtävästi tunnen edelleen, vaikka ekoja luomumenkkoja ei ole ees ehtinyt olla). Muistin kaikki netistä lukemani ohjeet, tyynyt sun muut oli kehissä :D Nyt vaan toivon niille onnea matkaan!

Ajatteles Sartsa, ensi vuoden jouluna sulla onkin ihan erilainen joulu pienen ihanaisen äitinä ja tänäkin jouluna saat jo viettää joulua sen pienen maha-asukinkin puolesta :hug: :hug: Nyt kaikkea hyvää teille tälle matkalle yhdessä asukin kanssa, ihanaa :heart:

Siili, voi kun tulisikin plussa! Peukut pystyssä! :hug: Toivottavasti se joulua varten näkemäsi vaiva kuitenkin sitten tuo parempaa mieltä ja jaksat nauttia joulusta ja vaikka saada siitä vähän etäisyyttä tähän vauvaprojektiin! Täällä voi aina ruikuttaa, me ymmärretään!!! Tsemppiä!!! :heart: :heart:

Täällä sitä vietetään lokoisaa itsenäisyyspäivää ja illalla olis suunnitelmissa mennä äitin kanssa katsomaan linnan juhlia. Simpat lähti eilen matkaan ja tänään olis vielä tarkoitus varmistella :D Muuten ei asiat paljon paremmin voisi olla (tai toki voisin olla raskaana), mut oma isä sairastelee kovasti ja siitä huoli... Toivottavasti ehtisin tehdä hänestä vielä pappan :heart:

++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Yhteistyössä