~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Sartsa83
neulainen voi sinuu... :hug: Kyllä se täti tai positiivinen r-testi sieltä taatusti tulee vielä, olen varma siitä. :) :heart: ... tosin tässä vaiheessa täti vois olla hyvä, et pääset alottaa alusta laskemisen ja keskittyy bongailee sit ovista uudestaan. Juu, munatuotanto menee joskus tauolle. Niin kävi mulleki ennenku aloin vetelee keltarauhashormoonia tasatakseni mun pitkiä kiertoja. Voi jee nuo unet on kyllä kans... ite oon nähny unia et oon raskaana ja synnyttäny lapsen joka on näyttäny aivan mun kummipojalta mutta jolla on mun silmät. Ei sillä, meijän lapsesta joskus saattaaki tulla kummipoitsun näkönen koska mieheni on samalla meijän kummipojan setä. :D .. että... nooh, ei mennä asioitten eelle. Pointti oli se, että unet saa kyllä mielen sekasinkin, jos on tosi todentuntunen uni. Eläkä anna pessimistisyydelle valtaa. Tiiän että on helpompaa antaa valta koska ei halua enää pettyä ja siten suojelee itteensä. Kultainen keskitie olisi hyvä: ottaa vastaan sen mitä tulee. Mutta vaikka itekin paasaan siitä niin se on paljon helpompaa sanoo kun toteuttaa. Mut onneks me tuetaan täällä toisiamme. Pettymysten ja onnenpotkujen keskellä. :)

Taffooooooooooooooo misnä oooooooooooooooooooooot? Ookkona hengissä? Oli tulos mikä hyvänsä, nii kerrohan mitä sulle kuuluu? Me täällä jo valmiiks halitaan sua. :hug: :)

Te olitte oikeassa,mutta turhan aikaisin siitä plussasta iloitsin,ip:llä järjettömien kipujen kera lekuriin,voitte arvata loput.Joka paikkaa särkee,vuoto on kuin Niagaran putous,en edes löydä sanoja jolla kuvata tätä hullun myllyä mikä 3 päivän aikana oon käyny läpi :'( En oo edes päässy koneelle,onneksi en ehtinyt hehkuttaa kenellekään muulle kuin äidille joka yrityksestä jo tietää,ei tarvitse selitellä kenellekään.Suoraan sanottuna v*ituttaa niin rankasti ettei pää kestä,sairaslomaa on loppuviikko joten notkun varmaan täällä ja yritän selvitä.Anteeksi vaan pelkkä oma napa.Kaikille tsemppiä! :heart: Niin ja siis tänään KP1 YK4.Kiitos päivittäjälle!

Niin ja omaa napaa; kiitos kaikille tsempistä! :heart:

Kyllä tää pulputtelu ja poreilu nyt jotain muuta on..eilisillan jälkeen ei ole tuntunut ja nyt taas kun kotiin pääsi se alkoi. Jos olis siitä niin olishan se varmaan tuntunut päivälläkin.

Sartsa83
Taffo voi sinuu pientä rakasta. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :hug: Anna pahan olon tulla vaan ja anna vituttaa niin paljon kun vituttaa.. sitä nopeammin jaksat lähteä taas uuteen nousuun, uuteen toivoon ja yritykseen. Toivottavasti sinun ei tarvitse olla vielä täällä minun yk:illani. Joten toivon sinulle paljon plussatuulia kunhan tuosta ensin selvinnet. Oon Taffo tosi pahoillani tädistä ja negasta. :'(

Miipeli mikään ei oo niin varmaa kuin epävarmaa ennen kuin testaa, jos tätejä ei näy. Tsemppiä ja voimia sinnekin. :hug:

Tästä kaikesta huolimatta tahon teille laittaa tähän runon, jonka juuri äsken väkersin:

Runo lapselleni, jota ei vielä ole olemassakaan. :heart:

En itke, mutta sattuu
syvälle sisimpääni
Et ollut vieläkään kohdussani
vaikka lääkäri muuta lupasi
Vain yksi viiva tikussa
sai tuskani nousemaan
Olet niin toivottu
Olisit niin rakastettu
Koska tulet luoksemme?
Tahdon sinua koskettaa,
pientä kättäsi pidellä,
pukea lämpimään,
syliini turvalliseen sulkea.
Koska tulet luoksemme?
Saisit vanhemmat rakastavat,
saisit perheen onnellisen.
Vain sinä puutut ja olisimme täydellinen tiimi.

By: Sartsa83

Taffo kamalan paljon :hug: Oon hurjan pahoillani sun puolesta :( Niin pahoillani... :'( Pura paha olo, itke, potki ja raivoa!! Pura kaikki ulos ja sitten lähdet uuteen nousuun, taistoon ja eteenpäin <3 Täällä ollaan sinua tukemassa :heart:

Sartsa Ihhaaana runo :heart:

Sartsa83
Ja nyt kun vauhtiin pääsin, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin:
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
pikku pikku varpaiset, tanssivat iloisesti
pikku pikku kätöset, taputtavat onnellisesti
pikku pikku pää heiluu tahdissa musiikin
pikku pikku ihminen, joko kasvaisit kohdussani?

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Hempu :heart:

:hug: Voi että te ootte niiiiin ihania Sartsa ja neulainen ja muutkin tytsyt kun jaksatte tsempata!! :heart: Aivan hävettää oma paha olo.. :ashamed: olen jo oikeesti paljon piristynyt varsinkin kun mietin kuinka hyvät mahdollisuudet on raskautua hoitojen myötä =) Kiitti teille tosi paljon. Mä en tiiä miten mää kestäisin kaiken tän pahan olon ilman teitä!!!!

Sartsa 83
aivan ihana runo!! Selvästi runoilija ainesta ja suoraan sydämestä.
Aivan uskomatonta että joku plussaakin vasta 8 rv:lla!! Toki se on ymmärrettävää kun kaikkien kehot erilaisia.

Taffo Voi paska!! Oon tosi pahoillani sun puolesta ja tunnen täyttä sympatiaa kun oma maailma vasta romahti tädin tuloon :hug: :heart:

Uutta virtaa saaneena koitan nyt sitten tartuttaa sitä teihin muihinkin yrittäjiin. Kyl me muijat vielä plussataan!!!! Oon ihan varma siitä... :heart:

+++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: ++++++++++++++++++++

Sartsa83
Hempu :LOL: pikku pikku runo ja pikkupikkupikku......serkut. :LOL: heheee... mullaki on ollu hyvä päivä tänään... thanks to you and my dear doctor. :heart:

HH1979 iiiiiisoooo :hug: rutistus :) kiitos. Ne vaan alko kumpuaan kun luki tuolla lapsettomuuspuolella runoja... ei tarvi ku alottaa miettii kuinka sitä tahtois äidiks, nii johan kumpuaa tarinaa. :heart: No älä muuta sano.. mäkää en voi käsittää tota 8 viikolla plussaamista mut näin hälle oli käyny. Juu, tääl tsempataan aina kun joku tsemppiä tarviaa! Kiitos siis omastaki puolesta vaan... ja tsemppaan aina ite kun vaan pystyn ja kykenen! :heart:

kiitos tytöt :heart:

Mä viikonloppuna meidän tyttöjen illassa avauduin meidän yrittämisessä, ja nyt on jotenkin helpottunut fiilis kun on sanonut sen ääneen. Mä en vaan kestäisi yksin. Olen nimittäin aikoinani kestänyt ties mitä sanomatta mitään ääneen, ja siitä tulikin sitten monen vuoden tuska mukana, mikä purkautui todella todella pahana masennuksena, mistä toivun yhä. Ja vaikka se masennus on ohi, kärsin yhä mielialan häiriöistä, joihin mulla on lääkitys. Nythän mä sainkin sitten taas lähetteen mielenterveystoimistoon, kun ei ne työterveydessä osaa mua auttaa. En siis tunne itseäni masentuneeksi, mutta mun pää ei vaan pysty käsittelemään kaikkea, ei edes hyviä juttuja (kuten sitä että menin naimisiin ja haluan lasta). Haluan todella paljon lasta, mutta samalla pelkään ihan hirveesti siitä mitä se tekee mun mielenterveydelle. Ne kaikki hormoonit, masennustilat yms.

Joten kiitos teille ihanat naiset, ihanaa kun täällä voi puhua niin avoimesti näistä jutuista. Mun yks ystävä kertoi heidän yrittäneen raskautta melkein vuoden ennenkuin onnisti, ja siitä tuli vähän surullinen olo kun en sitä tiennyt. Jotenkin tuntuu hyvältä puhua näistä asioista nyt, vaikka tää palsta välillä aiheuttaa enemmän sitä raskauden pohtimista kuin mitä olisi hyväksi.

nyt meidän pitää kaikkien vaan seurata bambinan esimerkkiä, ja olla positiivisia. Unohdetaan yrittäminen, ja toivotaan parasta. Kyllä meistä kaikista on plussautujiksi!

(olen paraskin puhumaan, itse masennuksen partaalla kun tätiä ei vieläkään kuulu)

Taffo voi ei, oon niin pahoillani sun puolesta! :hug: :hug: :hug: vedät pari päivää vähän henkee ja palaat sitten vahvempana kuin koskaan! :heart:

sartsa ihania runoja, kertakaikkiaan...tuli ihan itku silmään... :'( :heart:

neulanen , juu vielä olis odotuspuolella tilaa *haluu seuraa, siellä on jotenkin yksinäistä, kun kaikki parhaat on täällä* joten tulkaa vaan perässä! :heart: :D ja japanin lippua salkoon vaan, sitä toivon sulle, neulanen!!

mutta vaikka se kuinka kliseeltä kuulostaakin, niin yrittäminen todellakin unohdettiin ja mulla jo jossain vaiheessa ärsytti koko tää vauva-aihe, kun tuntu että imin sitä itteeni joka tuutista. ja tuossa ovulaation aikoihin taisin jonnekin kirjoitellakin, että "meni tääkin kierto ihan ohi, kun ehdittiin pupuilla vain väärään aikaan ja myöhässä..." ja joku siihen vastasi, että älähän nyt... ja kaikki meni sit kuitenkin hyvin. hyvä puhua tässä nyt, kun itteeni niiiiiiiiin paljon ärsytti ne, ketkä tuli plussanneina puhumaan et sit tärppi käy kun maltat olla ajattelematta asiaa. mietin vaan, et hyvähän siellä on puhua, aaaarrrggghhh! ja niin se vaan meni. edelleen tuntuu oudolta, ja kyllä tätä pinoa omanani pidän...toivottavasti ette heivaa mua pihalle...! :p

Mä niin toivon teille kaikille sitä plussaa, on ihan ahdistunu olo kuinka paljon sitä teille toivon!! +++++++++++++++++ :whistle:

p.s itse hain tänään sikarokotteen, mutta myöhästä se oli kuitenkin kun työpaikalla (päiväkodissa) 10 lasta pois, yksi varma testattu tapaus ja loput todennäköisiä. eli rokote sitten hivenen myöhässä... :/

No uutisista en tiedä, mut tällä hetkellä tätiä odotellaan, eilen olis pitäny olla kp1, mutta ei mitään.. Pessimistinä en uskalla testata tänäänkään, raskaustestiä ei ole edes ostettu.. Ihan muina naisina vaan menossa iltavuoroon töihin ja odotan niitä hemmetin kovia kuukautiskipuja tulevaksi :D Varmaan vasta viikonloppuna uskallan tikkuun pissiä :D

Sartsa kyllä se täti varmaan tulee, kun satuin äitille laulaa et menkat on myöhässä, niin taatusti tulee, niin on aina käyny :D

vauvahaaveita tuntuuko siltä et täti olis tulossa? :) Toivottavasti ei! Plussaahan nyt sitten jookos :) :heart:

Miipeli Miä saan ajan kulumaan ainakin tosi mukavasti sukkapuikkojen parissa, neulon vissiin jatkuvasti mitä töiltä ehdin ja sit huomaa, et aika on menny hyvin äkkiä :) Toivottavasti aika ei päätä alkaa matelemaan :heart:

vauvahaaveita ei saa vielä luovuttaa :heart:

Sartsa No sanos muuta, voi hemputin sentään :D

Suurkiitos kaikille jotka on jaksaneet tsempata,menkat taas jo loppumaan päin ja yritän keräillä itseäni uuteen kiertoon. :| Toivottavasti plussia tulisi kaikille jännäilijöille!Te olette vaan niin IHANIA!kiitos! :)

Yhteistyössä