Sartsa83
neulainen voi sinuu... :hug: Kyllä se täti tai positiivinen r-testi sieltä taatusti tulee vielä, olen varma siitä. :heart: ... tosin tässä vaiheessa täti vois olla hyvä, et pääset alottaa alusta laskemisen ja keskittyy bongailee sit ovista uudestaan. Juu, munatuotanto menee joskus tauolle. Niin kävi mulleki ennenku aloin vetelee keltarauhashormoonia tasatakseni mun pitkiä kiertoja. Voi jee nuo unet on kyllä kans... ite oon nähny unia et oon raskaana ja synnyttäny lapsen joka on näyttäny aivan mun kummipojalta mutta jolla on mun silmät. Ei sillä, meijän lapsesta joskus saattaaki tulla kummipoitsun näkönen koska mieheni on samalla meijän kummipojan setä. .. että... nooh, ei mennä asioitten eelle. Pointti oli se, että unet saa kyllä mielen sekasinkin, jos on tosi todentuntunen uni. Eläkä anna pessimistisyydelle valtaa. Tiiän että on helpompaa antaa valta koska ei halua enää pettyä ja siten suojelee itteensä. Kultainen keskitie olisi hyvä: ottaa vastaan sen mitä tulee. Mutta vaikka itekin paasaan siitä niin se on paljon helpompaa sanoo kun toteuttaa. Mut onneks me tuetaan täällä toisiamme. Pettymysten ja onnenpotkujen keskellä.
Taffooooooooooooooo misnä oooooooooooooooooooooot? Ookkona hengissä? Oli tulos mikä hyvänsä, nii kerrohan mitä sulle kuuluu? Me täällä jo valmiiks halitaan sua. :hug:
Taffooooooooooooooo misnä oooooooooooooooooooooot? Ookkona hengissä? Oli tulos mikä hyvänsä, nii kerrohan mitä sulle kuuluu? Me täällä jo valmiiks halitaan sua. :hug: