~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Sartsa83
Hempu No johan sulla on oireet! Tai siis ei mitää oireita.... kuules nainen.. tuo kuulostaa siltä että siä saattasitki olla nyt raskaana. Koska toisille ei tule minkäänmoisia kipuja eikä rintojen arkuutta kuin vasta rv 6-8 lähtien. ;) .. että... että että... ;) Voi miä niiiiiiiiiiiiiin toivon hempunen että siä oisitkii raskaana. :heart: :heart: :heart: :heart: :hug:

15.11.2oo9 Sunnuntai

Zande..........................kp 76/32.........................yk ?
Edda............................kp 75/?.............................yk 3
Haaveileva85...............kp 68/26-33....................yk 8
neulainen.....................kp 62/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 61/26.........................yk1

Ansku-82.....................kp 56/30........................yk 10
Ambrosine85................kp 55/30........................yk 3
Louvre.........................kp 52/32-35...................yk 17

BabyBubble..................kp 48/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 45/?...........................yk 1
Pipopi...........................kp 44/26-39....................yk 16
anu84..........................kp 41/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 41/28-30...................yk 4

murppa86....................kp 34/25.........................yk 53?

Hempu86la...................kp 29/25-30.....................yk 16
Elviir-a..........................kp 29/28-31.....................yk 9
milean..........................kp 28/28-34?...................yk 1
Taffo82.........................kp 27/26-28.....................yk 3
yöperhonen-................kp 27/28..........................yk 23
vauvahaaveita.............kp 27/28..........................yk 1
Cladoceran..................kp 25/39..........................yk 9
Miipeli..........................kp 22/27-36.....................yk 11
terp.............................kp 20/26-30.....................yk 3
LauraAnnika................kp 20/(26-)30-37.............yk 11
Siffis............................kp 20/30...........................yk 7

kiharapää....................kp 18/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 18/28 - 30....................yk 3
Opaali78......................kp 18/28-29......................yk 8
Saana07......................kp 17/26-28......................yk 4
Sartsa83......................kp 12/31...........................yk 23
EtanaLilli......................kp 11/31...........................yk 11
Jempula.......................kp 10/?.............................yk 4

tiuvi.............................kp 9/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 9/29-32......................yk 4
HH1979........................kp 7/27-28......................yk 3
kilu09...........................kp 5/28-.........................yk 11
Siili H............................kp 4/?..............................yk 8
Sinirusko......................kp 4/28.........................yk 14
HappyFeet...................kp 3/34.........................yk 13
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09

Taustailee:
(HayLina.......................kp 33/29...........................yk 13)

Tänään iski sit pahin "lannistus" tähän saakka. Mietin pitäiskö pitää tauko ja olla miettimättä näitä asioita 24/7. Ensimmäistä kertaa sellainen olo että ei tässä oikeasti raskauduta ikinä. Ei mitään merkkejä mistään taaskaan, menee ihan samanlailla kun kaikki muutkin kierrot niin turha tässä on mitään oireita yrittää bongailla. :attn: :ashamed: Ja oon oikeasti pahoillani tästä valittamisesta te, jotka ootte yrittänyt vielä paljon pidempään :(
Pitää kahtella muuttuuko olo tästä vai mitä teen. Nyt oli vielä vasta eka kierto kun tikuttelin ovista mutta se nyt taisi vaan pahentaa asiaa :p Jos käytän kaikkia maailman kikkoja ja ajoitetaan kaikki täydellisesti (siis niin täydellisesti kun näillä tiedoilla pystyy) niin mitä jos asiat jatkuu samanlailla. Ei ole mitään järkeä nähdä tätä kaikkea vaivaa jos se kuitenkin "tärppää kun on tärpätäkseen"

Plussatuulia oikeain runsain mitoin teille anu84 ja milean++++++++++++++++ =)
Ja tietysti kaikille muillekin!!

Sartsa83
Miipeli voima :hug: Mulla just oli tällä viikolla samoja fiiliksiä. Ne menee ohi, kun saa tukea muilta omille ajatuksilleen. Ja voin kertoo että se helpottaa kun ottaa asenteen:"otan kaiken vastaan mitä mulle annetaan. Kaikki on niin tuurista kiinni, siksi ei ole tärpännyt tähän saakka". Ajoitus pitää olla oikea. Ei sitä vaan raskaudu jos ajoitus kaiken suhteen ei ole ollut oikea. :( Hirveää mutta totta. Eli periaatteessa sitä ei pysty ite vaikuttaa ollenkaan siihen millon sitä raskautuu. Se vaan tapahtuu kun on tapahtuakseen.

Oma napa: mulle vois päivittää tonne tietoihin ton /27-38:n tilalle 31, koska mun viime kierto oli sen verran ja nyt hoitojen aikana ne varmaan on jonkun tietyn mittasia.. ainaki suunnilleen.. päivittelen sit sitä mukaan mikäli ne muuttuu, mutta että itekin vähä pysyy kärryillä niin jos tuohon päivittäisi näin. :) Kiiiitoooos.

Kiitokset kaikille haleista! Tää päivä on tullut vietettyä aikalailla sängyn pohjalla, vatsa hirveän kipeänä taas. Noh, parin päivän päästä helpottaa. Jotenkin on oikeastaan ihan tyytyväinen olokin että täti tuli, kuitenkin se raskaus oli sen verran epätodennäköinen viime kierrossa, pääseepähän nyt sitten yrittämään uudestaan nopeammin.

vauvahaaveita ja Ambrosine85: :hug: Plussatkaa ennemmin! Toi odotteluvaihe on kyllä inhottava :/

testi puhdas nega... Missä hitto se täti ny on!!

AUTTAKAA tyhmää:
Jos bongasin oviksen kp 18, niin eikö sillo automaattisesti kuulu menkat tulla jos ei raskaana kerta oo, vai voiko vain menkat jäädä pois vaikka sen oviksen plussaa???
Hirvittää vaan jos taas alkaa kierrot venyä!

Sartsa83
anu kaikki on mahdollista. Ja koska sä pähkäilet tuota asiaa, sun keho voi ressatakin ja sitä myöten kierto voi venyä. On myöskin mahdollista että r-testi ei näytä vielä plussaa, mutta myöhemmin saattaa näyttääkin. Mun kummitytön äiti plussas kummitytöstä vasta raskausviikolla 8:n ja hälle ennätti ennen sitä tulla kahdet menkatkin. Että kaikki on mahdollista. Jos tätiä ei ala kuulumaan, niin otapahan yhteyttä oman terveyskeskuksen lääkäriin tai neuvolaan ja kysy missä vois mätätä.

Tää olis ollut taas niin paljon helpompaa jos ei olis mitäääääään ihme juttuja "oireina". Mulla on oikeasti jokaikisessä kierrossa ollu jotain mikä on saanu ajattelee et josko nyt. Eikä mikää niistä ole ollu oikea oire. Miten ihmeessä niitä uusia onnistuu kehittää taas. Mä en oo halunnu miettiä koko asiaa nyt ja sit taas käy jotain sellasta mitä ei oo ennen ollu..
Tissit pitäs kipeytyä vasta lähempänä tätiä. Maksimi ollu se n.4 päivää ennen ja nyt ne on ollu kipeet viime perjantaista. Ja täti tulee aikasintaan viikonloppuna.
Eilen illalla alko alavatsal tuntuu sellai "pulputus" ku ois poretabletti ollu. Eikä ollu ilmavaivoista kyse. Se toistu illan aikana ennen nukkumaanmenoa 6-7 kertaa.. Ärsyttävää.
Ja tänään viimesenä, töissä nousin tuolista ja ku lähin kävelee niin muutamal ekal askeleella vihlas tosi kipeesti häpyluun kohdalta.. Mut sitäkää ei oo nyt tuntunu uudestaa.

Olis ollu helpompaa olla ajattelematta mut mun kroppa ei tee siitä helppoa!!
En jaksa taas sitä pettymystä.

nii ja siis tällä tarkotin että en haluu ees mitää oireita nyt kun kaikki mahdollinen on jo nähty ja koettu eikä ne ole ikinä merkinnyt sitä oikeeta :headwall:
et olis helpompi vaan odottaa sitä tätiä ja katsoa sitte ilman odotuksia..

Ovista odotellessa... olen koittanut virkistyä ja piristyä taas uuteen yritykseen. Oon yrittänyt myös olla roikkumatta täällä, kun tuntuu että tulee kahta hirveempi pelko vaan päälle etten saakaan lasta. Epätoivoista. Onneksi täältä saa kuiten tukea kun on paha olla. :hug:

Hirveesti oli tullut tekstiä viikonlopun aikana. Ihanaa että jaksatte kirjoitella =)

Nyt siis jokunen päivä vielä ja aloitan testaamisen, oviksen testaamisen siis. Jospa ne oviksen läheiset päivät sais hyvin hyödynnettyy lakanoitten välis. Jos sitten nyt en tästä yrityksestä tule raskaaksi, niin sitten ei auta kuin hakeutua tutkimuksiin ja hoitoihin.. :ashamed:

Pelottaa jo tulevat pettymykset ja jos joutuu hoidotkin aloittamaan. Pelottaa oikeesti ihan tosissaan. Tuntuu vaan että kuukaudet kuluu ja kuluu ja menee ihan hukkaan!!! Miksi se lasten teko joillekin on vaan niin helppoo ja sit on meitä jotka ei saa vaikka kuinka toivois.

Miipeli jos sää ootkin raskaana ja et kuvittele oireita? Ittestä tuntuu kyllä siltä että sitten jos ikinä tulen raskaaksi, niin ei niitä oireita voi kuvitella. Toivotaan parasta :whistle:

Sartsa83
toi kyl kuulostaa ihan uskomattomalta että kerkes tulla jollekin kahdet täditkin ja sit vasta näytti plussaa. Vai testasko hän ja ei näyttänyt plussaa ennen kuin parin kuukauden päästä?? En usko että itellä kuitenkaan ois niin, vaan ihan mielenkiinnosta kyselen ja ihmettelen :)

Paljon plussatuulia ja jaksamista meille yrittäjille ++++++++++++++++++++ :whistle:

HH1979 :hug: ja onnea ovulaation bongaamiseen! :heart: Voin vaan kuvitella miten tutkimuksiin joutumisen mahdollisuus pelottaa, itelläkin pitäis harkita sitä ihan vakavasti alkuvuodesta jos ei siihen mennessä tärppää.. Ite oon yrittäny ajatella asiaa niin, että ainakin sitten tietää, että mikä on vikana vai onko mikään.. Toivon niin kovasti, että teillä tärppäis nyt vihdoinkin, ettei niitä tutkimuksia tarvittas :heart:

Miipeli Tiiän ihan tismalleen miltä sinusta tuntuu :D Kuvittelee oireita oireiden perään ja joka kerta se täti tulee kamalien kipujen kera ja silti aina seuraavalla kerralla, että no nyt on taas ihmeellisiä oireita, jotta jos nyt oliskin raskaana.. Avokki sitten yrittää toppuutella, että katotaan nyt ensin menkkojen alkuun.. :D Voimia sulle! :heart: Mulla taas on ihan päinvastanen tilanne tässä kierrossa, kun mulla ei oo mitään oireita, tänään pitäs olla eka tätipäivä mutta ei mitään ja yleensä alkaa vielä aamuyöstä!!! Ei edes rintojen arkuutta ja yleensä ne on sikakipeät, eilen oli outoa painon tunnetta selässä ja pieniä nipistelyjä alavatsassa harvakseltaan, mutta nyt ei taas yhtään mitään.. Jotta whoooot?!?! Ehkä tää kierto heittää häränpyllyä vaihteeks..

Tilasin jo ens kiertoa ajatellen ovulaatiotestejäkin ja greippimehua alkanu lipittämään ja vitamiineja syöny..

Plussatuulia kaikille :heart:

16.11.2oo9 Maanantai

Zande..........................kp 77/32.........................yk ?
Edda............................kp 76/?.............................yk 3
Haaveileva85...............kp 69/26-33....................yk 8
neulainen.....................kp 63/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 62/26.........................yk1

Ansku-82.....................kp 57/30........................yk 10
Ambrosine85................kp 56/30........................yk 3
Louvre.........................kp 53/32-35...................yk 17

BabyBubble..................kp 49/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 46/?...........................yk 1
Pipopi...........................kp 45/26-39....................yk 16
anu84..........................kp 42/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 42/28-30...................yk 4

murppa86....................kp 35/25.........................yk 53?
Hempu86la...................kp 30/25-30.....................yk 16
Elviir-a..........................kp 30/28-31.....................yk 9

Taffo82.........................kp 28/26-28.....................yk 3
yöperhonen-................kp 28/28..........................yk 23
vauvahaaveita.............kp 28/28..........................yk 1
Cladoceran..................kp 26/39..........................yk 9
Miipeli..........................kp 23/27-36.....................yk 11
terp.............................kp 21/26-30.....................yk 3
LauraAnnika................kp 21/(26-)30-37.............yk 11
Siffis............................kp 21/30...........................yk 7

kiharapää....................kp 19/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 19/28 - 30....................yk 3
Opaali78......................kp 19/28-29......................yk 8
Saana07......................kp 18/26-28......................yk 4
Sartsa83......................kp 13/31...........................yk 23
EtanaLilli......................kp 12/31...........................yk 11
Jempula.......................kp 11/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 10/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 10/29-32......................yk 4

HH1979........................kp 8/27-28......................yk 3
kilu09...........................kp 6/28-.........................yk 11
Siili H............................kp 5/?..............................yk 8
Sinirusko......................kp 5/28.........................yk 14
HappyFeet...................kp 4/34.........................yk 13
milean..........................kp 2/28-34?..................yk 2
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09

Taustailee:
(HayLina.......................kp 34/29...........................yk 13)

Sartsa83
HH1979 Ekaks: Voin sen kertoa, jos hoitoihin menet, että sillä sekunnilla kun alotat hoidot, sun stressis katoaa kuin tuhka tuuleen, koska sä et enää ite yritä tulla raskaaksi vaan sut autetaan raskaaksi. Hoidoissakin saattaa mennä oma aikansa ja itekään en ole vielä niistä raskautunu, mutta inseminaatioissa todennäkösyys raskautumiseen on usein toisella tai kolmannella kerralle, etenkin jos on syy jota hoidetaan, niinkun mulla. Joten tsemppiä. Joko se tärppää tässä kierrossa kun suunnittelette hoitoja seuraavaan kiertoon tai sitten se tärppää kun pääsette hoitoihin. :) ..Monet on raskautuneet siinä vaiheessa kun on pitäny alottaa hoidot. :D .. niinkin voi siis käydä.

Toiseksi: Kummityttöni äiti siis testaili joka viikko ja kaikki näytti negaa. Menkat tosiaa tuli kahdesti ja hän oli aivan ihmeissään, kunnes sitten rv 8 plussas. :D .. sitä ei tiedä miten siinä niin kävi, mut kaikki on mahdollista naisen kropassa ja mikään raskaus ei ole samanlainen. Kaikki on yksilöllisiä. Toiset tuntee oireet nopeammin kuin toinen, joillakin ei ole mitään oireita, menkat vaan jää pois.

Mutta ihan hirmuisesti tsemppiä oviksen metsästykseen. Ei se haittaa vaikka itselläs on toivo täysin menny, koska meillä on toivoa sunkin edestä. :) Ei, me USKOTAAN että sä vielä raskaudut vaikka itse tuumisit muuta. :) :heart: :hug:

Miipeli Voih, niin tuttua, niin tuttua. :D ... ihan sama homma aina. :D Mutta tähän mennessä kaikki jotka on höpisseet vihlasukivuista on plussanneet täällä. :D .. että.. ;) ..ei vaan, ei viitti luoda sulle paineita plussaamisesta, vaan toivotaan ja tsempataan ja puhallellaan plussia siihen suuntaan. Kuten HH:llekin, niin kyllä se vaavi siellä masussasi tulee vielä kasvamaan. Mä olen niin vakuuttunu siitä. :hug: :heart:

Hempuuuuuuuu Mua jänskää sun puolestaaaaaaa... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

moikka taasen, ja mäkin tulin katsomaan missä se taffo piileskelee, joko on testit tehtynä ;)

HH1979 toivotan ihan Hirvittävästi onnea oviksen bongailuun, ja toivotaan että jotain teillekin tapahtuisi nopeasti. Odottaminen on tuskaa, tiedän liiankin hyvin.

Kävin tänään lääkärissä mun astmatesteistä johtuen, ja siinä sitten kysyin ohimennen miten astmalääkkeet vaikuttaa jos vaikka tulisinkin raskaaksi. Kysyin myös pitääkö mun jo huolestua kun menkat on jo sen reilun kuukauden myöhässä. Hän sanoi ettei mun tartte vielä huolestua, mun munatuotanto on kuulemma vaan lepotauolla. Tosin nyt siellä tuntuu tapahtuvan jotain, ja oikeesti toivon että se mun reilu viikko sitten tuntema kipuilu ois ollut se ovulaatio. Silloin vois odottaa niitä menkkoja ens viikolle. Nyt siis kp 63 menossa :ashamed:

Mä näin sitten viime yönä ekaa kertaa vauvauniakin. Ensin näin unta, että mun syliin laitettiin lapsi (ei oma), ja mä vaan aloin itkeä kun oisin niiiiin halunnut että se on mun oma. Sen jälkeen mä olin bb-talossa (en edes katso koko sarjaa) ja tein siellä positiivisen raskaustestin. Aamulla herätessä oli vähän outo olo, kun tiesin etten kuitenkaan tee positiivistä testiä, joten en edes testannut. Muhunkin alkaa iskeä tää pessimistisyys pikkuhiljaa.

Yhteistyössä