~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Sartsa83
Edda puhuu Taffo asiaa... plussaisitko hani jo nyt viikonlopun aikana... jookos kookos? Ei me jakseta oottaa ja me todellaki toivotaan olevamme oikeassa..ainii, mä en toivo vaan tuuri sen kertoo et nyt on sulla käyny flaksi. :D

Mä tipun kuitenkin todella korkeelta ja kovaa,enkä todellakaan syytä siitä sitten teitä!!Mä pelkään testaa kun se aikaisempi kp23 oli nega...sit alko kuitenki ovistestit sekoilee..Voi helevetti!!!!!!Mä haluun eka olla varma et ne ei ala sunnuntaina!Pelottaa niin maan pirusti!!!Kiitos että ootte olemassa!

Taffo sanoin sulle jo aikapäiviä sitten, että testasit liian aikaisin...! huomenna nyt uutta testiä kehiin vaan, kyllä se plussa sieltä tulee! jos muistat kuinka mäkin täällä panikoin etten uskalla testata, mutta kyllä kannatti, tiesi ainakin mitä ajatella, olis ollu suuntaan tai toiseen! helpottaa se kummasti, ettei joudu painimaan niiden kaikkien ajatusten keskellä... huomenna tulet kertomaan, mikä tilanne on!! :D :heart: Tsemppiä ja plussaa!!!

sartsa: Ei se oikeesti oo ku sen 13 ja tuohon on mahtunu sitte vuosi ja kolmas kuukausi tais alkaa nyt sitte..

Vielä yks kerta yritetää ja sitte pidän taukoo ainaki kuukauden tai kaks tai jotai et pään sais kuntoo eikä ottais nii koville nää tiputukset aina..

Sartsa83
Taffo kyl me tiietään ettet sä meitä syytä... rohkastut vaan ja testailet. Oli tulos mikä tahansa, täällä me tuetaan toinen toisiamme. :heart:

HappyFeet Okei, mutta on siinäkin jo yrittämisen tuskaa tuossaki ajassa. Tiiän miltä se tuntuu kun ite huitelen täällä 23:ssa. :hug: .... mä oon ajatellu et menisin juttelemaan jollekin ihan asiantuntijalle näistä tuntemuksista.. etten siis alkais pitelee nyt mitään taukoja yrittämisessä. Koska oon jo kerran todennu psykologin auttavan niin uskon sen tekevän sitä nytkin. Sain 2004 nuoren iän burnoutin ja vuoden päivät kävin juttelemassa psykologin kanssa. Sen jälkeen pää on toiminut mutta tämä lapsenteko se vasta kovaa onkin... joten tunne ois että vois ehkä avautua jälleen.. tosin tää palsta on yhtä terapiaa ollu mulle joten voi olla ettei tarttiskaan.

Huh, paljon tekstiä taas tullu parin päivän aikana, huutelee täällä yks aamuvuorolainen taas.. :D Tsemppiä ja jaksamista kaikille tädin kanssa painiville ja Taffo menee nyt vaan ostaa sitä raskaustestiä :D :heart: Ja kun tekstiä on niin paljon tullu nyt, niin :hug: :hug: :hug: kaikille pahasta mielestä kärsiville ja paljon paljon jaksamista :heart: Sekä tietysti plussatuulia! :) Sartsa miten jakselet? :)

14.11.2oo9 Lauantai

Zande..........................kp 75/32.........................yk ?
Edda............................kp 74/?.............................yk 3
Haaveileva85...............kp 67/26-33....................yk 8
neulainen.....................kp 61/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 60/26.........................yk1

Ansku-82.....................kp 55/30........................yk 10
Ambrosine85................kp 54/30........................yk 3
Louvre.........................kp 51/32-35...................yk 17

BabyBubble..................kp 47/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 44/?...........................yk 1
Pipopi...........................kp 43/26-39....................yk 16
anu84..........................kp 40/29-32...................yk 21

pata-ässä.....................kp 40/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 33/25.........................yk 53?

Hempu86la...................kp 28/25-30.....................yk 16
Elviir-a..........................kp 28/28-31.....................yk 9
milean..........................kp 27/28-34?...................yk 1
Taffo82.........................kp 26/26-28.....................yk 3
yöperhonen-................kp 26/28..........................yk 23
vauvahaaveita.............kp 26/28..........................yk 1
Cladoceran..................kp 24/39..........................yk 9
Miipeli..........................kp 21/27-36.....................yk 11

terp.............................kp 19/26-30.....................yk 3
LauraAnnika................kp 19/(26-)30-37.............yk 11
Siffis............................kp 19/30...........................yk 7
kiharapää....................kp 17/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 17/28 - 30....................yk 3
Opaali78......................kp 17/28-29......................yk 8
Saana07......................kp 16/26-28......................yk 4
Sartsa83.....................kp 11/27-38.......................yk 23
EtanaLilli......................kp 10/31...........................yk 11

Jempula.......................kp 9/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 8/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 8/29-32......................yk 4
HH1979........................kp 6/27-28......................yk 3
kilu09...........................kp 4/28-.........................yk 11
Siili H............................kp 3/?..............................yk 8
Sinirusko......................kp 3/28.........................yk 14
HappyFeet...................kp 2/34.........................yk 13
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09

Taustailee:
(HayLina.......................kp 32/29...........................yk 13)

Sartsa83
Pahoittelut negoista jotka negasi. :( :hug:

Hempu ... tässähä tämä. Iha ookoo tänää.... ihmettelen näitä ihme valkovuotoryöppyjä mitä nyt tulee.... ei viime kierrossa ollu. Ja mitä henkiseen puoleen tulee.. ihan ookoo silläki saralla. Kiitos kysymästä. :hug: :heart:

Oma napa: Argh, miten särkee alaselkää!!! Yleensä menkat alkaa sillä, että särkee vatsaa ihan tajuttomasti ja sen jälkeen vähän selkää jomottelee.. Nyt kamala painon tunne alaselässä ja sitä jomotellut koko aamun.. Minkäänlaista vatsakipuilua ei ole, eikä rintojakaan säre.. Eikä edes rusehtavaa menkkoja edeltävää vuotoa, pelkkää valkovuotoa jää paperiin.. Ja mullahan menossa kp 29/30 että pitäs kohta selvitä tuleeko täti vai ei.. Kyllä on epämukava olo! Virtsatieinfektiota ei ole, kun täällä töissä oon varmistanu sen :D

Täällä ei vieläkään mitään!! Mä en ymmärrä mite tuo kierto voi venya, kun kp 18 bongasin selvän oviksen, niin eikö siitä n. 14 päivän päästä kuuluis menkat alkaa... Missä ne ny on?? Testiä en kyllä oo tehny, mutta uskon et se olis ihan turhaa!!

Mä en nyt tiedä mitä tää kroppa oikein hommaa, eilen illalla paperiin tuli ihan minitippa jotain punertavaa, ja aattelin että tätihän se siellä kolkuttelee. Edelleenkään ei mitään muuta kuin toinen minitippa, ja yleensä täti tulee rytinällä. Limakalvotkaan ei oo semmoiset kun yleensä tädin tullessa.

Yhteistyössä