~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

kiitos taffo!

ja neulanen eilen toivoin sulle japanin lippua, niin toki tarkoitin että plussa tietty ensimmäisenä, mut jos se ei tule niin tulisi sitten edes täti! nyt kun itse luin sen, niin kuulosti niin tylyltä kun muille toivotaan plussaa ja sulle japanin lippua! :ashamed: joten toivottavasti et käsittänyt väärin... ;)

vauvahaaveita :hug:

monella jännäyspäivät meneillään...plussaa kaikille, etenkin hempulle! :D

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Nyt tekis päästää niin monta kirosanaa suusta.. Täällä töissä riehun mummojen kanssa menemään ja jokaikinen on niin kiittämätön, että jo sen takia haluaisin nyt äkkiä sen plussan, ettei tarvis enää pieneen hetkeen näitä helvetin takalistoja tulla yksinään iltasin ja viikonloppuaamusin puunaamaan!! En kyllä tasan tee enää ikinä mitään ylimäärästä näiden hyväksi, kun aina kaikesta pitää olla sanoamssa.. Jos ei mummot niin sitten omaiset aukoo.. Ihan kun oltas jotain kaikkivaltias Jeesuksia jotka pysytyy tekemään ties mitä ihmeitä! ARGH!!! Anteeks ja kiitos, nyt helpotti :D Hetkeks..

vauvahaaveita :hug:

bambina tietenkin pysyt täällä meidän kanssa, ei me sua pois päästetä :) :heart: ja kiiitos kauheesti tsempistä :heart:

Taffo kiitos!! :heart: kova on yritys, mut vielä ei uskalla ;)

Plussatuulia kaikille!!! :heart:

17.11.2oo9 Tiistai

Zande..........................kp 78/32.........................yk ?
Edda............................kp 77/?.............................yk 3
Haaveileva85...............kp 70/26-33....................yk 8
neulainen.....................kp 64/?...........................yk 1
ShiruLi..........................kp 63/26.........................yk1

Ansku-82.....................kp 58/30........................yk 10
Ambrosine85................kp 57/30........................yk 3
Louvre.........................kp 54/32-35...................yk 17
BabyBubble..................kp 50/??.........................yk 1

Celestial.......................kp 47/?...........................yk 1
anu84..........................kp 43/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 43/28-30...................yk 4

murppa86....................kp 36/25.........................yk 53?
Hempu86la...................kp 31/25-30.....................yk 16
Elviir-a..........................kp 31/28-31.....................yk 9

yöperhonen-................kp 29/28..........................yk 23
vauvahaaveita.............kp 29/28..........................yk 1
Cladoceran..................kp 27/39..........................yk 9
Miipeli..........................kp 24/27-36.....................yk 11
terp.............................kp 22/26-30.....................yk 3
LauraAnnika................kp 22/(26-)30-37.............yk 11
Siffis............................kp 22/30...........................yk 7
kiharapää....................kp 20/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 20/28 - 30....................yk 3
Opaali78......................kp 20/28-29......................yk 8

Saana07......................kp 19/26-28......................yk 4
Sartsa83......................kp 14/31...........................yk 23
EtanaLilli......................kp 13/31...........................yk 11
Jempula.......................kp 12/?.............................yk 4
tiuvi.............................kp 11/25-39......................yk 5
Satiini-.........................kp 11/29-32......................yk 4

HH1979........................kp 9/27-28......................yk 3
kilu09...........................kp 7/28-.........................yk 11
Siili H............................kp 6/?..............................yk 8
Sinirusko......................kp 6/28.........................yk 14
HappyFeet...................kp 5/34.........................yk 13
milean..........................kp 3/28-34?..................yk 2
Taffo82.........................kp 2/26-28.....................yk 4
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09

Kyllä tämän kuun aikana vielä plussia saadaa. Ei tuo marraskuun plussaputki puoleen väliin voi katkeat :D

Voi kun tämä positiivinen asenne koskisi myös itseäni :headwall: Meikä saa pari vatsakramppia niin jo ollaan raskaana :ashamed: (aiemmin mainitsemani pulputus)

Sartsa83
Teille kaikille rakkaille iso :hug: tarvitte sitä tai ette! NIH! :heart:

Hempulle sen verran et sano niille mummeleille että "ootte ihan tyhymiä!", nii helpottaa myöski. Ei siis ehkä kannata sanoo suoraan päin naamaa mut sillee ko teininä, ovelle, oven takaa. :D ... se toimii joka kerta. ;) Khih.. :p

Miipeli Hempu puhuu jälleen kerran asiaa.. elä mieti siäkään siellä liikoja!!!!

IMMEISEEEEEET!!! Hymyä naamaan!!!! Kyl kaikki vielä saa vaavin! Mie tiiän!!! Lällätilää... :p :LOL: Ja oon nii ilonen ko sain työharjottelupaikan tämmösenä aikana ja teollisuudesta jossa ei oo mittää töitä kellekää. Onneks oon palkaton nii helppo palkata. ;) Ja oppii käytännössä PIKKASEN enempi ku koulussa! JEIJJ! Hyvä fiilinki! :D

Mulla olisi yksi varmaan kamalan hölmö kysymys, mutta täällä varmasti hölmötkin kysymykset sallitaan..

Kuinka kauan seksin jälkeen sitä miehen tavaraa voi vielä tulla ulos? Mulla on välillä vaikea erottaa mikä on spermaa ja mikä mahdollisesti ovislimoja.. Kertokaa jos teillä on jotain hyviä vinkkejä asian bongailuun.. :D

plussia kaikille :whistle:

Sartsa83
tiuvi joskus saattaa 1,5 päivääkin seksin jälkeen spermaa tulla ulos. Että.. omasta kokemuksesta: sitä tulee pitkään .. usein siinä samassa on myös valkovuotoa.. ovislimoista en ite osaa mennä sanoo mitään kun noita oviksia nyt tehdään mulle lääkkeillä kun oma kroppa niitä ei tuota, mutta kuumemittari on yks hyvä apukeino oviksen bongailussa ja sitten tietty tikut. Tikuttamalla selviää että koska se ovis on. Kierron 10-22 päivät on mulle suositeltu tikutukseen, mitkäs siis osottautu ihan turhiks kun en ite ovuloi ku joskus sillon tällön ja jouluna. :D

Tsemppiä bongailuun! :hug:

Ne tikut oli jotenkin kamalan ahdistavia. Meinas ihan sekopääksi tulla kun jatkuvasti pissi purkkiin ja leikki testitikkujen kanssa.

olen tehnyt periaatepäätöksen ja lopettanut tikuttelun.

Siksi yritän bongailla ovista "luonnonmukaisesti", lämmöt on hyvä, mutta eikös se selviä vasta jälkikäteen kun lämmöt nousee, että ovis oli. Limoista voisi ilmeisesti etukäteen ennustaa, mutta tuo sperma sotkee koko homman.. :D

Sartsa Oioioioioioioioiooooiiiii!!!!!!!!!! Paljon onnea harjottelupaikasta, miä tiesin miä tiesin, et siä saat sen :D :heart: :heart: :heart: :heart: Joo, mulla on kuule vaikka mitä keinoja miten miä kiukkua puran mummojen selän takana :D Pitää joskus kertoo sulle muutama hyväks havaittu kikka ;) Hih, ihana olet :heart: Miä en ees ehtin viestillä sulta kysyä, et miten meni se haastattelu, ku olin niin keskittyny tappelemaa töissä :D

Oma Napa: Miks tulee valkovuotoa? Ihan yhtäkkiä alko tulemaan tässä työpäivän aikana.. En miä halua niitä menkkoja.. :(

tiuvi tsemppiä ovulaation bongailuun :heart:

Sartsa83
Hempu Thih :heart: Kiitos. Kerrohan toki kikkas.. miellläni käytän niitä hyväkseni. ;) :heart: Ite oot ihana. :heart: Ja ymmärrän hyvin että tappelun ohessa ei aina muista kaikkee. ;) :p

Hmm.. valkovuotoa.. se meinaa joko menkkoja tai sitten sitä että oot raskaana, koska molemmissa tapauksissa tulee ensin paljon valkovuotoa. Mä toivon jälkimmäistä sulle, tietty. :heart: ..mut siis palatakseni jälkimmäiseen: kaikki sanoo jotka tulee raskaaks että alussa tulee ihan hitosti valkovuotoa. Että sikäli mikäli hyvä merkki, mutta itepähä siä oman kroppas tunnet. Et periaatteessa se voi olla myös merkki menkoista. :/

bambina en mä lukenut ainakaan väärin, täällä kaikki kuitenkin haluavat toisilleenkin raskautta. Kyllä mä kaipaan jo tosiaan niitä japaninlippuja, nyt viikonloppuna tulee 2vko siitä mun oletetusta ovulaatiosta. Mutta ei siis kyllä mitään tietoa oliko se ovulaatio vai ei. Pitää testailla viikonloppuna r-testeillä taas negaa..

ihanaa kullat kun olette olemassa!

Yhteistyössä