~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

4.11.2oo9 Keskiviikko

Zande........................kp 65/32.........................yk ?
Haaveileva85...............kp 57/26-33....................yk 8
neulainen....................kp 51/?...........................yk 1
ShiruLi........................kp 50/26.........................yk1

Ansku-82.....................kp 45/30........................yk 10
Ambrosine85................kp 44/30........................yk 3
Louvre.........................kp 41/32-35...................yk 17

BabyBubble..................kp 37/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 34/?...........................yk 1
Pipopi..........................kp 33/26-39....................yk 16
EtanaLilli......................kp 32/31.........................yk 10
bebek..........................kp 31/?(41).....................yk 2
anu84..........................kp 30/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 30/28-30...................yk 4

Satiini-.........................kp 29/29-32....................yk 3
tiuvi.............................kp 28/25-39....................yk 4
Jempula.......................kp 25/?...........................yk 3
Bambina......................kp 24/26-31....................yk 3
HappyFeet...................kp 24/34.........................yk 12
murppa86....................kp 23/25.........................yk 53?
kilu09...........................kp 22/29.........................yk 10
Sinirusko......................kp 21/28.........................yk 13
HH1979........................kp 21/28.........................yk 2

Hempu86la...................kp 18/25-30.....................yk 16
Elviir-a..........................kp 18/28-31.....................yk 9
Taffo82.........................kp 16/26-28.....................yk 3
yöperhonen-.................kp 16/28..........................yk 23
vauvahaaveita..............kp 16/28..........................yk 1
Cladoceran....................kp 14/39..........................yk 9
Miipeli...........................kp 11/27-36.....................yk 11

terp............................kp 9/26-30........................yk 3
LauraAnnika................kp 9/(26-)30-37................yk 11
Siffis...........................kp 9/30............................yk 7
kiharapää....................kp 7/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 7/28 - 30....................yk 3
Saana07......................kp 6/26-28......................yk 4
Opaali78......................kp 6/28-29......................yk 8
Sartsa83.....................kp 1/27-38.......................yk 23
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09

Taustailee:
(HayLina.......................kp 22/29...........................yk 13)

:attn: Sartsa83,voimia sinulle! :hug: Mäkin haluaisin uskoa että me kaikki päästään hehkuttaa sitä plussaa tänne,mutta mä olen niin onneton pessimisti että oon jo aivan varma että en ikinä saa lapsia :( *huokaus*,mä taidan luovuttaa.

Sartsa83
Taffo peekule!!! Nyt et luovuta! Et koskaan! Niin kauan kuin hoitoja on olemassa niin kyllä jollain hoidolla onnistuu! Kyl sä jaksat uskoo siihen ja sulla on täällä tukijoita. :hug: NIH! :heart:

Taffo et kyl varppina luovuta!! :hug: Niin kauan kuin on toivoo, pitää olla yritystä!!! =)

ON: nyt se sit taas on alkanut.. muka oman kehon tarkkailu, kuviteltuja nippauksia sun muita. Hohhoijaa!! Koitampa taas pitää jalat maassa, liian monta päivää vielä tätiin.. Eikö tähän oo mitään lääkettä??? :eek:

Sartsa83 Muutama kuukausi meni kun Miia ilmoitti tulostaan :heart: Joulukuussa alettii yrittään ja Huhtikuussa tuli sitte plussa testiin.

Taffo Ei saa luovuttaa!!! :hug: :hug:

Mulle vois laittaa tietoihin, yk 1, ja kp 16/28 :wave: :wave:

Onnea Paille plussasta!!!! :heart: :heart: :heart:

Ja kiitos kaikille tervetuliais toivotuksista :flower:

Tosiaan täällä peitto heilu kp 13, et periaatteessa vois riittää =)
Mies ollu nyt sairas, niin on jääny noi hommat vähemmälle, mutta katotaan riittikö toi yks kerta :D

Pitipä tänäaamuna vielä tehdä varmistustesti. Mutta ei mennyt ihan putkeen siinä puoliunessa. Testiin ei tullut tarkistusikkunaan yhtikäs mitään ja tulos nega,eli pieleen meni ainakin ton tarkistusikkunan perusteella. Töiden jälkeen apteekin kautta kotiin. Taidan hommata testejä oikein perhepakkauksen enkä taida enää edes yrittää aamu-unessa moisia varmistuksia.

Kaikille tukijoille,välillä on vain NIIN vaikeaa kun miettii kaikkea. :kieh: nyt kp 17/26-28,tää on niin turhauttavaa tutkiskella itseään ja miettiä mitä jos ehkä kun..onneksi olette olemassa,KIITOS! :heart:

Ette tosiaankaan saa luovuttaa, vaikkei heti tärppäiskään ! :hug:
Monella yrittäjällä kuitenkin ikä vielä puoltaa onnistumista.
Mulla on tosiaan aikas ärsyttävät fiilikset tänä aamuna kun tuo tuloksen varmistus meni pieleen. En nyt tiiä et millä testillä sitä varmistais vai soitanko vaan neuvolaan että tein tiistaina testin ja näytti plussaa...??? Argh :headwall:
En tiiä miks edes mietin tämmöstä ku menkoista ei edes merkkejä...

mä oon joko kipeenä tai sit raskaana.. muuten mä oon mennyt ihan sekasin.. mul on nyt siis kp 32/?(41) yk 2

eilen huomasin et tärisin kylmyydestä koko päivän ja välillä mulle tuli tosi kuuma olo.. mut enimmäkseen vilustutti ja nyt aamulla on ihan samanlainen olo kun eilen.. illalla mittasin lämpöä ja se oli vaan 36,8, vaikka olo oli ihan kuin olisi ollut 39.. :0

päänsärkyäkin on.. ihme kun toi lämpö ei oo korkeempi.. eilen kans näin yhden mun kaverin vauvan ja kun pidin sitä sylissä niin yhtäkkiä mä liikutuin niin paljon et aloin itkeä ja sit siitä tuli sellasta itkunaurua kun musta se vauva vaan oli niin ihana.. ennen oon kyllä kyennyt pidättelemään tunteitani mut eilen en.. ihmeellistä.. :D

nousis toi kuume nyt korkealle niin vois mennä terkkariin, kun nyt ne vaan naurais et mitä sä tällä lämmöllä oikein tulet.. en ole vielä tehnyt raskaustestiä.. jos toi lämpö ois ollut enemmän niin oisin tehnyt mut siis nyt aamullakin se oli 36,8 enkä mitään lääkkeitä ole välissä ottanut.. mä niin toivon olevani raskaan.. ja ainakin mä kuvittelen et rinnat ois painavat.. mut en oo varma..

plussatuulia kaikille :whistle:

halit kaikille joilla alkoi puolukkaviikot :hug:

Mulla näköjään kp on jo yli 50, eikä puolukoista ole havaintoakaan. Ottaa päähän ja rankasti, lisäksi kun kroppa temppuilee nyt muutenkin. Mä olen toista viikkoa puhaltamassa noita astman pef-testejä, ja mun nuha/köhä flunssa on nyt jo 2kk pesiytynyt kehossani. Mulla on koko ajan sellainen hirvee paine keuhkoissa, välillä taas sydän tuntuu kramppaavan ja voisin nukkua vaikka 12h yöunia. Kaikki ei siis ole nyt kunnossa, mutta en oikein tiedä milloin pitäisi palata taas lääkärin vastaanotolle.

Onhan se toisaalta kiva ettei ole menkkoja tarvinnut vähään aikaan kärsiä, mutta hei kamoon, kp 52!! :kieh: :kieh:

Menee hermot, onneksi pääsen miehen kanssa kylpylälomalle viikonloppuna, pääsee vähän pois tästä normaalista arjesta. Tosin se flunssa seuraa mua kyllä varmaan vaikka minne... Anteeksi negatiivisuuteni, mutta tässä alkaa olla jo vitsit vähissä.

Sartsa Miten meni kun kävit kyläilemässä ja kattomassa pikkusta? Toivottavasti hyvin :) Toivon mukaan oot jo paremmalla mielellä :heart: :hug:

Taffo Älä heitä pyyhettä kehään missään nimessä :) Kattelin just et meillä mennään melkeen samoja kiertopäiviä sun kanssa, ainut vaan, että mun kierto on vähän pidempi :) Jännät paikat siis meillä menossa :) Tsemppiä! :heart:

Plussapuhureita muillekkin taas :) :heart:

neulainen on varmasti ihan üüber raivostuttavaa kun kierto ei oo vakio. Mulla toistaiseksi vielä pysynyt siinä 27-28 päivässä onneksi. Tuntuu vaan että tän jatkuvan hermoilun ja hampaiden kiristelyn takia ihan varmasti alkaa pätkiin vielä tuo kiertopäiväkin. :headwall:

Flunssaa on täälläkin edelleenkin. Eikä oo mitään oireita että oisiin raskaana. Lämmöt on koholla, mutta ne nyt on aina oviksen jälkeen ja tuo flunssakin tuo oman lisänsä siihen.. :kieh:

Taffo kyl me vielä plussataan!!! Tää oireiden (oikeiden ja kuviteltujen) ettiminen vaan on niiiiin turhauttavaa.. Tsemppistä! :hug:

Paaaaljooon puuuuuuh plussatuulosia kaikille :whistle:

Mun kuvitellut raskausoireet katosi viikko sitten. Rinnat tuntuu kyllä aralta, mutta sitä ne on ollu kp 14 asti.

Tiedän että ei oo tullu tärppiä vieläkään, saa sitä kuitenki aina toivoa ;)

Onnea Pai80!

Sylin täydeltä onnea Pai80 :flower: :heart:

Sartsa83 :hug: Voimia sen tädin kanssa kamppailuun, mutta kyllä säkin jonain päivänä plussaat, vannon sen! Samoin kuin kaikki meistä, eikös? Kuvitelkaa mielessänne se hämmennyksen, epäuskon ja onnellisuuden tunne, kun kaks viivaa ilmestyy ku tyhjästä :heart: Sen avulla jaksaa uutta kiertoa!

Täällä ei mitään tuntemuksia enää, rinnatkin palautu normaaleiks ja selkää ei vihlo. Täytyy varmaan kaivaa siteet kaapin pohjalta odottamaan, mä oon jo ne muutaman kerran sinne haudannu protestiksi mun kuukautisilleni. :D

++!

5.11.2oo9 Torstai

Zande........................kp 66/32.........................yk ?
Haaveileva85...............kp 58/26-33....................yk 8
neulainen....................kp 52/?...........................yk 1
ShiruLi........................kp 51/26.........................yk1

Ansku-82.....................kp 46/30........................yk 10
Ambrosine85................kp 45/30........................yk 3
Louvre.........................kp 42/32-35...................yk 17

BabyBubble..................kp 38/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 35/?...........................yk 1
Pipopi..........................kp 34/26-39....................yk 16
EtanaLilli......................kp 33/31.........................yk 10
bebek..........................kp 32/?(41).....................yk 2
anu84..........................kp 31/29-32...................yk 21
pata-ässä.....................kp 31/28-30...................yk 4
Satiini-.........................kp 30/29-32....................yk 3

tiuvi.............................kp 29/25-39....................yk 4
Jempula.......................kp 26/?...........................yk 3
Bambina......................kp 25/26-31....................yk 3
HappyFeet...................kp 25/34.........................yk 12
murppa86....................kp 24/25.........................yk 53?
kilu09...........................kp 23/29.........................yk 10
Sinirusko......................kp 22/28.........................yk 13
HH1979........................kp 22/28.........................yk 2

Hempu86la...................kp 19/25-30.....................yk 16
Elviir-a..........................kp 19/28-31.....................yk 9
Taffo82.........................kp 17/26-28.....................yk 3
yöperhonen-.................kp 17/28..........................yk 23
vauvahaaveita..............kp 17/28..........................yk 1
Cladoceran....................kp 15/39..........................yk 9
Miipeli...........................kp 12/27-36.....................yk 11
terp............................kp 10/26-30........................yk 3
LauraAnnika................kp 10/(26-)30-37................yk 11
Siffis...........................kp 10/30............................yk 7

kiharapää....................kp 8/28-35......................yk 25
Raitakissa....................kp 8/28 - 30....................yk 3
Saana07......................kp 7/26-28......................yk 4
Opaali78......................kp 7/28-29......................yk 8
Sartsa83.....................kp 2/27-38.......................yk 23
Pikkis82.......................kp....................................yk

Plussanneet:
Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09

Taustailee:
(HayLina.......................kp 23/29...........................yk 13)

Kiitos,täytyy yrittää pitää lippu korkealla kaikesta huolimatta. :ashamed: toivottavasti tärppäis kaikilla meillä piakkoin!Kilu09 älä säkään vielä luovuta.. :heart: tää on NIIN tuskaisaa tää odotus sinne kierron loppuun,toivotaan.... :headwall:

Pitää kai itsekkin ilmoittautua tänne, taustaillut olen jo jonkin aikaa, mutta nyt on ensimmäinen varsinainen jännityskierros meneillään, niin ajattelin ruveta kirjoittamaankin. =) Parhaillaan on menossa 18/??? (28-34?) päivä, ja ei millään malttaisi odottaa niin kauan että saa tehdä testin... Saattaa tosin olla että myöhästyin tässä kierrossa, ovislimat loppuivat pupuilua edeltävänä päivänä.. :( No mutta ensi kerralla sitten uusi yritys!

Sartsa83
Ääääk te ootte nopeita kirjottelee tänne! :LOL: ..ja mä olin tänään kerranki koulussa taas monta tuntia nii ehän mä oo kerennykään tänne. Hihiii...

Mutta siis:

vauvahaaveita awww... ihunaa :heart: ...toivotaan siis pikkukakkosta piakoin tulevaksi. Jospa tosiaa vaan toi yks kerta riittäis. ;) Tsemppiä!

Taffo Kiitos itselles kun olet täällä. Tässä ollaa yhessä samassa veneessä ja yhessä jännäillään ja tuetaan toisiamme. :heart: :heart: :heart: Taffo, sä jaksat. Me autetaan sua täällä. Tänne vaan purkaa joka hetki tuntojaan kun tuntuu siltä. :) :hug:

Paisoita ihmeessä neuvolaan ja mene sinne tekemään ja/tai labrassa verikokeesta varmistamaan. Saat itsellesikin rauhan. :)

Hempu ihan hyvin kiitos meni. Sain piellä pienen pientä tyttöä sylissäni. Jonka jälkeen mulla oli nii kamala äiti vietti että koko ajan tytön itkiessä meinasin sännätä auttamaan. :ashamed: ..jotenki nuo hormoonit mitä on vedelly, on saanu mussa normaalia enemmän sitä äidillistä puolta ja ihan kun olisin raskaana vaikka en olekaan. Ja juu, kyllä on jo parempi mieli. Kiitos :heart: :hug: ... jokseenki alkaa helpottamaan kun saa täällä purkaa ja tsempata muita. :heart: Aivan ihanat sivustot!!!! Miten sä Hempunen itse jakselet? :heart:

kilu Aina PITÄÄ toivoa. ;) ... joten toivo toivo. ;)

Satiini kiitos sinnekin :heart: juuri tuo on yks tapa jolla jaksan, että kuvittelen miltä tuntuu kun saa tietää olevansa ja suunnittelen mielessäni pinnasängylle paikkaa ja hoitopöytää, kattelen vaunuita kuvastoista ja mietin aina mitä vaatteita haluaisin pojalleni ja tytölleni ostella. Nuo kaikki asiat auttaa jaksamaan uskoa ja toivoa vielä siihen että jonain päivänä tuo kaikki tulee tapahtuun. Oot kyllä muitten mukana aivan ihana tuki. :hug:

milean tervetuloa. :) Voihan sentään. :/ :hug: no mutta kuten sanoit uusi yritys seuraavalla kerralla. Ja voiha se olla et on silti tärpänny koska ovulaatio kestää 36-48tuntia. ;) ... kauankos ootte yritelleet vai onko tämä ihan virallisesti ensimmäinen kuukausi kun lasta yritätte?

Joo ihan ensimmäinen virallinen kerta on nyt meneillään. :) Kerran aiemmin olen tullut vahingossa raskaaksi, mutta se sitten meni heti alkuvaiheessa kesken.. Jos tällä kertaa sitten vähän paremmalla onnella. :)

Sartsa83
milean toivotaan parasta ja tsemppiä! Ei kannata kuitenkaan missää vaiheessa luopua toivosta. Itsellä menossa yk 23 eli pian 2vuotta ollaan virallisesti yritetty lasta ja nyt ollaan jo hoitoja saamassa. Että helppoo lapsenteko EI OLE kaikille.

Milean tervetuloa tänne meidän kuumeilijoiden joukkoon :) Ite olin ensin vähän epäilevällä kannalla, et tuleeko tänne kirjoteltua, mut nyt huomaankin, et oon aika addiktoitunu tästä palstasta :D Helpottaa, kun voi jakaa ajatuksia ja purkaa niin huonoja kun hyviäkin fiiliksiä täällä muiden kanssa :) Onnea yritykseen <3

Sartsa Voi että, oot varmasti kun luotu äidiksi :) :hug: Ja mitä vähemmän sitä tärppiä odottaa, niin uskon, et sen pikemmin se tulee :) Ja kun sulla vielä hyvällä mallilla hoidot niin usko pois, hyvin käy <3 Ja oon ihan samaa mieltä sun kanssa, että nää sivustot on aivan ihanat :heart: En voi kyl ihan tarkkaan sanoa, et tietäisin miltä susta tuntu tytön itkiessä, mut itellä tulee joskus esim. kaupassakin sellasia hetkiä, kun pikkulapsi huutaa ja itkee niin tekis vaan mieli mennä kaappaan ja lohduttamaan ja nunnuttamaan sitä, tulee vaan niin avuton tunne, että eikö tässä voi mitään tehdä, vaikka lapset onkin täysin ventovieraita.. Itellä alkaa nuorin pikkuveikka olemaan kohta 6wee, mut onneks avokin sisko tammikuussa synnyttää näillä näkymin tytön :) No itellä tässä jännät paikat, kun tätipäivät uhkaavasti lähestyy, en oikeen minkäänlaisia ovulaatio-oireita oo saanu bongattuu, yhellä hetkellä lämmöt alhaalla ja toisella ylhäällä ja taas alhaalla ja valkovuotoa on ja alaselän jomotusta ja ajoittain myös alavatsatuntemuksia ja munasarjavihlasuja.. Mikä lie tulenEntuleTulenOvulaatio :D

Satiini Voin helposti kuvitella miten hämmentyny olisin plussatikusta, pitäis varmaan mennä apteekkiin ostaa tusina uusia testejä :D Mut toisaalta, ihan täyttä reaktiota en osais kuvitella, sen näkis sitten kun se kolahtaa :) Mut ihana niitä vauvan vaatteita on kaupassa hypistellä ja katella kaikkia vauvarasvoja ja öljyjä ja pesuaineita ja vaippoja ja ihan kaikkia :)
Joo, miä olen huomannu kans, ettei se mitään auta vaikka kuinka päättäs, että tässä kierrossa ei menkkoja huolita :D Ne tulee silti :) Eikun kovaa yritystä vaan kehiin :heart:

Plussatuulia :heart: :heart:

Yhteistyössä