Ei sitä plussaa mitenkään väärin voi aikaiseks saada. Kuten todettu, ei sitä hormoonia erity virtsaan jos sitä ei kehossa ole. Että onnea plussasta!
No saikos Sartsa nukuttua ? =)Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:Hempu elä viihti... mä tiiän että pyörin ko korkkiruuvi ja ravaan vessassa ko hullu. voi jösses...
Paituvei mun kp on siis 27-38 ollu täs viimeset 3kk mut nyt ei ton inssin jälkee tiiä mikä on meininki...
Kiitos kaikille onnittelijoille ja paljon plussia muillekkin !Alkuperäinen kirjoittaja Taffo82:Toivottavasti kaikki menee hyvin :heart: :heart: kaikille muille jännäilijöille plussaaplussaaplussaa!!!!!!
:hug: No hitsit että noin sitten meni sullaAlkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:Pai, Hempu ja muutkin... 4.26 hirvee vessahätä -> tein testin.... 4.30 testi nega :'( -> ja kuin silmänräpäyksessä räjähti päälle kivuliaat menkat. :'( kp päiviä ehti kertymään 31 eli tänään alko kp 1/27-38 ... perjantaina alkaa taas clomit ja ens maanantaina meen hakee tarvikkeita seuraaviin pistoksiin.
Yhtä aikaa on todella paha mieli ja kuitenkin usko ja toivo uusiin yrityksiin. Todella sekavaa ja omituista kaikenkaikkiaan... mutta niin ilonen ja onnellinen Pain puolesta. Ihunaa kun edes jollain tärppää. :heart:
Mä jatkan täällä kotona makaamista. Maha ei ole aikoihin ollu näin kipeä. Sairaanhoitaja sano että se on tuo naisen kuukautispsyykekin niin omituinen ... toimii niin oudosti. Mulla ois siis luultavasti alkanu jo sunnuntaina tai maanantaina menkat, mutta koska keho toivo raskautta niin paljon, se jätti ne väliin ja koska tänään selvis että nega on nega eikä muuksi muutu, kehokin rentoutui ja menkat alko.
*huokaa*