~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Paaaljon onnea plussasta Pai!! :flower: :heart:
Nyt vaan paaljon tarrasukkia matkaan, puhaltelen täältä lisää :whistle: :whistle: :whistle:

ON: Ei oo pahuksen täti vielkään tullu kyläilemään, tulis ny sit huomen jos tullakseen ni pääsisin perjantaina verikokeisiin..

paljon onnea Pai!! :flower:

Jes, nyt on hyvät tuulet tässä ketjussa, lisää näitä!

Mä olen melkein varma mun tämän päivän ovulaatiosta, joten nyt saa vihdoin alkaa toivomaan plussaa. Johan tässä on ne 50kp päivää odoteltukin, nyt odottelen kyllä lähinnä puolukkapäiviä, mutta en mä siitä plussastakaan pahastuisi :D

Ei vieläkään mitään oireita että olisin raskaana... tympii ja ahdistaa!! Tädin saapumiseen 7-8 päivää vielä. Enkä jaksais millään oottaa sitäkään. Tuntuu niin pahalle :'(

Onnea Paille plussasta. Tosi mahtava juttu. Olen iloinen puolestasi :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Hempu elä viihti... mä tiiän että pyörin ko korkkiruuvi ja ravaan vessassa ko hullu. :LOL: voi jösses...

Paituvei mun kp on siis 27-38 ollu täs viimeset 3kk mut nyt ei ton inssin jälkee tiiä mikä on meininki...
No saikos Sartsa nukuttua ? =)
Entä joko oot testaillu ?
Mä heräsin yöllä taas siihen et alavatsaa nipisteli siis sivuille... :headwall: Mutta meni sitten itsekseen ohi. Täytyy vielä tässä tällä viikolla tehdä parit varmistustestit ja sitten alkaa soittelemaan johonkin että mitäs nyt sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja Taffo82:
Toivottavasti kaikki menee hyvin :heart: :heart: kaikille muille jännäilijöille plussaaplussaaplussaa!!!!!!
Kiitos kaikille onnittelijoille ja paljon plussia muillekkin !
Tuntuu etten tosiaankaan voi uskoa todeksi ennen kun teen toisen ja kolmannenkin testin. Ja tän asian joku täysin ulkopuolinen sanoo ääneen.
Pelottaa aika kovin, ku on kaikkee possuflunssaa ja sitten tietenkin ítsessään tää tila... Kovin on siis ristiriitaiset fiilikset.

Sartsa83
Pai, Hempu ja muutkin... 4.26 hirvee vessahätä -> tein testin.... 4.30 testi nega :'( -> ja kuin silmänräpäyksessä räjähti päälle kivuliaat menkat. :'( kp päiviä ehti kertymään 31 eli tänään alko kp 1/27-38 ... perjantaina alkaa taas clomit ja ens maanantaina meen hakee tarvikkeita seuraaviin pistoksiin.

Yhtä aikaa on todella paha mieli ja kuitenkin usko ja toivo uusiin yrityksiin. Todella sekavaa ja omituista kaikenkaikkiaan... mutta niin ilonen ja onnellinen Pain puolesta. Ihunaa kun edes jollain tärppää. :heart:

Mä jatkan täällä kotona makaamista. Maha ei ole aikoihin ollu näin kipeä. Sairaanhoitaja sano että se on tuo naisen kuukautispsyykekin niin omituinen ... toimii niin oudosti. Mulla ois siis luultavasti alkanu jo sunnuntaina tai maanantaina menkat, mutta koska keho toivo raskautta niin paljon, se jätti ne väliin ja koska tänään selvis että nega on nega eikä muuksi muutu, kehokin rentoutui ja menkat alko.

*huokaa*

Sartsa83
EtanaLilli ja HH1979 kiitos :heart: ... tuo lohduttaa kummasti kun saa tukea vertaisiltaan täältä.

Juu virtaa ootetaan.

Elä HH on nuin pessimisti et se täti tulis sieltä ko voi olla ettei tuukaa. ;)

Ja EtanaLilli, mikäs meininki siellä on? Vauvauutisia? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Pai, Hempu ja muutkin... 4.26 hirvee vessahätä -> tein testin.... 4.30 testi nega :'( -> ja kuin silmänräpäyksessä räjähti päälle kivuliaat menkat. :'( kp päiviä ehti kertymään 31 eli tänään alko kp 1/27-38 ... perjantaina alkaa taas clomit ja ens maanantaina meen hakee tarvikkeita seuraaviin pistoksiin.

Yhtä aikaa on todella paha mieli ja kuitenkin usko ja toivo uusiin yrityksiin. Todella sekavaa ja omituista kaikenkaikkiaan... mutta niin ilonen ja onnellinen Pain puolesta. Ihunaa kun edes jollain tärppää. :heart:

Mä jatkan täällä kotona makaamista. Maha ei ole aikoihin ollu näin kipeä. Sairaanhoitaja sano että se on tuo naisen kuukautispsyykekin niin omituinen ... toimii niin oudosti. Mulla ois siis luultavasti alkanu jo sunnuntaina tai maanantaina menkat, mutta koska keho toivo raskautta niin paljon, se jätti ne väliin ja koska tänään selvis että nega on nega eikä muuksi muutu, kehokin rentoutui ja menkat alko.

*huokaa*
:hug: No hitsit että noin sitten meni sulla :(
Mutta uutta yritystä vaan kehiin, joohan ?
Mä ajattelin mennä tänään apteekin kautta kotiin (haen toisen ja ehkä kolmannenkin testin että voin sitten varmistella...) Koska en siis tosiaankaan usko että on totta.

Voi Sartsa :hug: kurja kuulla :( Paljon voimahalauksia sinne siulla :heart: :heart: Vaikka nyt tuntuukin pahalta ja muutenkin on huono olo, niin kyllä se aurinko taas paistaa! Kyllä se tärppää kun aika on oikea :hug: Pura vaan kaikki paha mieli ja olo, niin kyllä se helpottaa, vaikka omasta kokemuksesta tiedän miten rankkaa se on, kun täti tulee kylään odottelun jälkeen kaikkine kipuineen.. Täällä ollaan hengessä mukana :hug: Voimia!! :hug: :heart:

hertsyykkeli kun oli lyhyessä ajassa tullu tekstiä... :LOL: selailin nopeasti ja toivotan uudet tervetulleeksi :flower: Pai80:lle onnea :heart: ja halauksia kaikille niitä tarvitseville :hug:

on: tädit tosiaan ohi, nyt sitten toivolla uuteen kiertoon! =)

Sartsa83
Pai kyllä se ihan oikein on. Elä ny epäröi. :heart: Senki pöljä. :LOL: Ja juu, uutta yritystä kehiin.. kyllä tämä tästä. :)

Etana ..no sitte vois täti tosiaan tulla sinne jotta pääsisit verikokeisiin... vidun negat ja tätit, perhana!

Hempu :hug: :heart: Oot ihuna. :heart: juu, eiköhän tämä kaikkinensa tästä iloksi taas muutu.. tää eka päivä on kamalin. Tänää pitäs mennä viä kattomaan yhtä 2vkon ikästä pienokaista kaverille... voi jessus että vähä jännittää kui mä suhtaudun siihen. Toivottavasti en ala itkemään hysteerisesti. Semmostakin kun on välillä käyny. :(

vauvahaaveitab ..no periaatteessahan sä olet edelleen vanha jäsen... kerrohan miten sä sait esikoises? Kauanko yrititte?

Sartsa83: Pitää kait sitä koittaa olla positiivinen eikä antaa pessimistiselle puolelleen valtaa. Tuntuu vaan välillä niin hiton turhauttavalta kun mitään oireita ei ole että olisin raskaana!! :( Taidan taas liikaa vaivata päätäni näillä ajatuksilla. Pelottaa vaan että joutuu vielä aloittaan kaikki hoidot sun muut että tulis raskaaksi... juttelen kuitenkin jatkuvasti raskaana olevien ystävieni kanssa niin pyörii sit oma tilanne jatkuvasti mielen päällä..

vauvahaaveita tervetuloa mukaan vaan =)

Yhdyn kyl tohon vidun negat ja tätit, perhana lauseeseen täydestä sydämestäni! argh!

Plussatuulia. Pidetään lippu korkeella. Kyl mekin odottelijat se plussauutinen vielä saadaan joskus julistaa täällä!! :heart:

Sartsa83
HH Mulla sama homma... kaikki ystävät ovat saaneet joko esikoisensa tai jopa jo toisen tai ovat raskaana parasta aikaa, niin vaikea siinä on sitten olla pohtimatta omaa tilannetta. Mutta kun ei ole ystäviä jotka olisi samassa tilanteessa kuin itse on, joten tää sivusto on mulle kuin lottovoitto kun täällä voi sitten puida tuntojaan. :) Juu, voisinpa sanoa että älä rakas mieti niin liikaa, mutta kun itekin miettii aina ihan samalla tavalla. Ei voi muuta kuin antaa ajan mennä. Ja YRITTÄÄ olla liikaa miettimättä. Ajattelee vaikka niin että tuli mitä tuli niin mahdollisuudet on silti. :)

Hihihi... juu, vidun negat ja täti, perhana on nyt kova sana tänään. :p

Pietään lippu korkealla..

ja tosiaan.. kaikille edelleen plussatuulia. Vielä se tärppää meillekin jotka on jo ihan sekoamassa tän odottelun kanssa. :D

ONNEA PAI!!! :heart:

ihanaa että toisilla tärppää, vaikka vähän olenkin kade... ;) kauheeta haluta jotakin asiaa näin paljon pystymättä periaatteessa vaikuttamaan itse asiaan mitenkään (huom. periaatteessa!) Mutta olen kyllä Sartsan kanssa samoilla linjoilla, että kyllä se meidän muidenkin kohdalle vielä osuu...jaksetaan uskoa vaan! =) (kauheeta, miten nää positiiviset ja negatiiviset tuntemukset vaihtelevat päivästä toiseen...välillä sitä on ihan maansa myynyt!! :LOL: )

itsellä ei minkäänlaista hinkua tehdä testejä, vaikka aiemmin on kyllä ollut. ehkä luovutin tämän kierron kohdalla jo niin hyvissä ajoin, ettei oikeestaan odotakaan muuta kun sitä tätiä, että pääsisi seuraavaan kiertoon (oiskohan nyt kp 24...?) ...kun ei ole tuntemuksia, niin turha rakennella mitään pilvilinnoja, mistä sit taas varmasti putoo, eikä edes niin kovin kevyesti, vaan kunnon ryminällä. joten matalaa profiilia pidetään...siispä ensi kiertoon! :p

Yhteistyössä