~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

No kyllähän sen testin tehdä voi milloin tahansa, mutta aamuvirtsassa on eniten istukkahormonia. Tosin jos on jo monta päivää myöhässä ja tekee jollain superherkällä testillä, niin saattaahan se näkyäkin =) Plussaonnea! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Pai80:
Pitäisköhän olla rohkea tänään ja marssia sinne apteekkiin raskaustestin hakuun...?
Noi vatsan juilimiset lopahtaa heti alkuunsa, ku jos menkat ois tulossa juili jatkuis ja jatkuis. Tai sitten tää on vaan mun vainoharhaa...
Hitsit et ois kiva jos ois jo tärpännyt.
Mihinköhän vuorokaudenaikaan sitä kannattais testailla ? Jo illalla vai heti aamulla ? Onko siinä joku aika kauan pitää olla vessataukoa ennen kun testaa ?

Jostakin olin lukevinani, että joko aamupissasta, tai sitten ainakin 4 tunnin tauko vessattelusta, jos ei malta aamuun jättää... ;) ja sen 4 tunnin ajan pitäisi juoda mahd. vähän. Mutta en tiedä, on se aamupissa varmaan ainakin varmempi...

).( kp 23, eikä mitään! ei suuntaan eikä toiseen. joten plussaaminen jää varmaan sitten aikasintaan joulukuulle... :ashamed: mutta täällä on monella niin jännät paikat, että toivottavasti plussia pärähtää!!! :heart:

(.) 8 päivää vielä mahdolliseen tätiin... tai no 7 päivää, kun mulla on tuo kierto ollut 27-28 päivää nykyisin... :headwall: en tahdo tätiä!!!! Hus! Pysy poissa!!! :kieh:

Ei siis mitään oireita että olisin raskaana. Kp. 20 menossa. :ashamed:

Plussa tuulia kuitenkin meille kaikille toivottelee täältä epätoivonpartaalta innokas yrittäjä :whistle:

Plussatuulia kaikille jännäilijöille!! :heart: itellä alkoi tää tuskainen odotus sinne kp 26-28..toivotaan kovasti tärppiä,vaikkakin mä olen jo maalaillut kaiken maailman pirut mieleeni etten koskaan saa lapsia.. :ashamed: pelottaa!

Hei vaan kaikille,
joka päivä olen käynyt juttujanne lueskelemassa, mutta olen kokeillut ottaa tämän kierron "coolisti" B) yrityksen kanssa, kun viime kierrossa tuli läträttyä noiden ovistestien kanssa ja tuntui, ettei päähän muita ajatuksia mahtunutkaan kuin raskauden metsästys..
Tämä kierto on mennyt huomattavasti mukavammissa merkeissä, suosittelen siis muillekin, jos alkaa tuntua raskaalta tuo yrittäminen. Me tehtii sopimus miehen kanssa, että joka toinen päivä harrastellaan (useamminkin jos siltä tuntui), eikä sen enempää mietitä ovulaatiota ym.

Nyt on jännät päivät käsillä.. viime kierto venyi ihan mahdottoman pitkäksi, joten saa nähdä kuinka nyt käy. Toiveet on korkealla, kuten aina loppukierrosta, mutta pelkään tulevaa pettymystä. Tänään jo testasin malttamattomana ovistestillä iltapäivällä, josko jotain osviittaa antaisi (tyylipuhdas nega oli eli mitään hormonia ei taida minussa tällä hetkellä oleilla :) ). R-testi täytynee tehdä sitten viikonloppuna, mikäli mitään ei tapahdu ennen sitä.

Minuakin ottaa päähän nuo kyselijät, joista aikaisemmin oli keskustelua. Minullekin tulee töissä sellaisia pieniä "vihjeitä" ja toteamuksia "että kohta säkin varmaan jäät äitiyslomalle" ja ihmiset aina ekana katsoo mun vatsan seutua esim. lomien jälkeen. Siinä sitten pitää väkinäisesti hymyillä ja yrittää sivuuttaa kommentit. Joskus tekisi mieli sanoa ilkeästi takaisin kyselijöille, mutta ei kai sillä mitään saavuta.

No joo tekis mieli sanoo...
Edellisen kerran ku alettiin vihjailemaan niin sattui olemaan vielä päivä jolloin menkat olivat alkaneet. Teki mieli alkaa kirkumaan !
Ostin jonkun superherkän testin ja nyt sitten yritän olla käymättä vessassa muutaman tunnin... En taida aamuun asti malttaa... Ja jos negaa näyttää niin sitten odotellaan vaan. Aika ihmeellistä on jos kierto ihan muuten vaan venyy nyt ku pillereiden jälkeen on pelannu oikein mallikkaasti ja sillon 10 vuotta sitten ennen pillereitäkin oli suht säännöllistä.

Täällä jännitellään hirveästi ja tekis niiiiiin mieli tehdä testi nyt jo! Vaikka eihän siinä mitään järkeä olis :ashamed: Mä laitan nyt toivoni niihin moniin litroihin greippimehua, joita tuli litkittyä väkipakolla ja näihin kummallisiin alaselkäjomotuksiin. Samoin kuumeinen olo on ollut ja mun mielestä meiän makuuhuone haisi järkyttävältä tänä aamuna, liekö syynä mies vai minä, tai terävöitynyt hajuaisti! (toivotaan viimestä ) :LOL:

Plussatuulia kaikille! :heart:

Sartsa83
Apua.. täällähän tekstiä oli! Hihiii.. voi voi voi.. hirmuisesti onnea nyt ihmiset!!!!! Mua alko nyt jänskää oma huominen aamu!!!! VOI KÄÄÄÄÄK! *rauhottelee itteään*..... mut ku juilimista on ja sillon tällön paperiin tulee edelleen punasta ja se haisee tosi vahvasti raudalle ja metallille? Ja mun mies hais ihan raudalle ja metallille tänää.. vai haiseeko mun nenässä rauta ja metalli? Ei tässä tiiä enää mitää... piä sekoaa... :LOL:

Voi Pai ole pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis raskaana. Ole ole ole ole ole ole ole.. mä niiiin toivon että sä nyt olet. :heart: Paiiiiii kiltti.. ole.. *lähettää lisää hcg hormoonia telepaattisesti*

Mä en oikee enää tiiä mitä aatella. Uskon että olen nyt raskaana mutta sitten kuitenkin on se negatestin pelko persuksissa joten se voi olla huomen aamulla iiiiiihan mitä vaan.. huoh.. alkaa huippaanki ku jännää niin kovin.. ei sais tällee jännätä. Voi kauhee. Nyt rauha!!!! :LOL: :p :D

Voi neulainen kovasti jaksamista sinne ja plussatuulia :heart: Miten se onkin niin, että kun vauvakuumeilee niin näkee ympärillä muka tavallista enemmän raskaana olevia tai ihan vastasyntyneitäkin vaaveja.. Se jos mikä vetää mielen matalaks, kun ajattelee, että voi kun itekkin.. Tuntuu, että joka kuukautisia kohti paineet vaan kasvaa ja entistä enemmän haluaa sit lasta.. Miksi se on niin vaikeaa se raskaaksi tuleminen.. Tai oman kehon tutkaileminen ja ovulaation löytäminen ja yleensäkkin oikean ajankohdan.. Mulla tuli pillereiden syönnin jälkeen kuukautiset normaalisti ja sitten ne olikin sekasin seuraavat pari vuotta, nyt vasta puoli vuotta sitten on alkanut kierto tulemaan säännölliseksi.. Malttia siulle :heart:

Kiitos Sartsa hyvästä tietopaketista :) Selvensi paljon kaikenlaisia asioita :) Toivotaan kovasti, että tärppäisi, odottelen siun ilmotusta, et miten kävi :) Mulla oli tänään aamulämpö 36.4 eli normaaliakin alhasempi, joten oon ihan helisemässä näiden juttujen kanssa, kun aina luulee, että josko se ovulaatio olis nyt, niin seuraavana päivänä taas menee uusiks, että eikun nyt sittenkii.. Ens kiertoon varmaan kannattas hankkia mun ovulaatiotestejä :) Mikäli ei plussaa tässäkään kierrossa, liikoja ei uskalla toivoa taaskaan..

Plussatuulia kaikille muillekkin :heart:

Sartsa83
Hempu elä viihti... mä tiiän että pyörin ko korkkiruuvi ja ravaan vessassa ko hullu. :LOL: voi jösses...

Paituvei mun kp on siis 27-38 ollu täs viimeset 3kk mut nyt ei ton inssin jälkee tiiä mikä on meininki...

moi

mulla ei oo vielä onneks menkat alkaneet.. sunnuntaina testaan jos ei ennen sitä ala.. tehdään se miehen kanssa yhdessä ja toivotaaan et tulis plussa niin aina isänpäivänä vois muistella sitä.. :) oireita olen kuvitellut ties minkälaisia.. :LOL:

Voi apua.
Tein cb:n plus testin äsken... Ja näytti selkeetä plussaa.
Nyt oon ihan varma et tein sen jotenkin väärin. Voiko sitä pitää liian pitkään siinä suihkussa että tulos vääristyy ? Entä jos laittaa korkin vahingossa liian aikasin kii ? Argh :headwall:
No muutaman päivän odotan ja sitten teen uusiks. Koitan saada kuvan tänne jossain vaiheessa...

Sartsa83
Voi Hempu ...jänski sä mun puolesta nii mun ei tartte. :LOL: :heart:

Satiini kiitos. Ihuna oot. :heart: ... juups.. mä teen vähä viä iltapalaa ja hengaan hetken. Itse asiassa mieli on onneks vähä rauhottunu ja vedän vielä pienet rentoutushengitykset ennen maate menoa niin eiköhä se unohu aamuun asti se testi.. toivon vaan etten kovin paljoo vessassa ravaa et on sitte se 4 tuntii vähintään virtsaamatta. :D

Ootte kyl ihania... tippaki meinaa tulla linssiin. :'( :D :p :heart:

Kiitos Sartsa! Vähän kyllä omituisesti juimii ilmeisesti tonne mis on munasarjat tms,mut ilmeisesti kuuluu asiaan jos plussa on tosiaan totta. Täytyy hakee apteekista vielä uus testi,vaik eri merkki.Mul on viel toinen cb-plussa jäljellä,mut tarvii viel ehkä vahvistusta... Eikä tosiaan uskalla vielä bilettää ennen ku tietää et kaikki on ok!

Yhteistyössä