Hei vaan kaikille,
joka päivä olen käynyt juttujanne lueskelemassa, mutta olen kokeillut ottaa tämän kierron "coolisti" B) yrityksen kanssa, kun viime kierrossa tuli läträttyä noiden ovistestien kanssa ja tuntui, ettei päähän muita ajatuksia mahtunutkaan kuin raskauden metsästys..
Tämä kierto on mennyt huomattavasti mukavammissa merkeissä, suosittelen siis muillekin, jos alkaa tuntua raskaalta tuo yrittäminen. Me tehtii sopimus miehen kanssa, että joka toinen päivä harrastellaan (useamminkin jos siltä tuntui), eikä sen enempää mietitä ovulaatiota ym.
Nyt on jännät päivät käsillä.. viime kierto venyi ihan mahdottoman pitkäksi, joten saa nähdä kuinka nyt käy. Toiveet on korkealla, kuten aina loppukierrosta, mutta pelkään tulevaa pettymystä. Tänään jo testasin malttamattomana ovistestillä iltapäivällä, josko jotain osviittaa antaisi (tyylipuhdas nega oli eli mitään hormonia ei taida minussa tällä hetkellä oleilla
). R-testi täytynee tehdä sitten viikonloppuna, mikäli mitään ei tapahdu ennen sitä.
Minuakin ottaa päähän nuo kyselijät, joista aikaisemmin oli keskustelua. Minullekin tulee töissä sellaisia pieniä "vihjeitä" ja toteamuksia "että kohta säkin varmaan jäät äitiyslomalle" ja ihmiset aina ekana katsoo mun vatsan seutua esim. lomien jälkeen. Siinä sitten pitää väkinäisesti hymyillä ja yrittää sivuuttaa kommentit. Joskus tekisi mieli sanoa ilkeästi takaisin kyselijöille, mutta ei kai sillä mitään saavuta.