~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

20.5. TOUKOKUU



lillukkainen...................kp 110/19-33........................yk 3
Jessica-87....................kp 100/?.................................yk 1

B881............................kp 92/30-40.........................yk

Elviir-a..........................kp 79/28-31........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 79/28..............................yk 1
yöperhonen-................kp 73/28..............................yk 27

kiharapää....................kp 68/28-40.........................yk 28
FairyTale85..................kp 67/27-29.........................yk 6
Louvre.........................kp 63/28-35.........................yk 22



Viu...............................kp 50/28-34.........................yk
AJ10.............................kp 50/?................................yk 11



aamuhapan korppu.....kp 42/?................................yk 13



Yohanna83..................kp 38/28-30........................yk 6
nöttönen.....................kp 36...................................yk 2
niuku...........................kp 36/? (kapseli poistettu 09/09)
anu84..........................kp 35/29-32........................yk 25
beabee........................kp 31/30-48.........since 04/2009
Miipeli..........................kp 30/27-36........................yk 18
Manna-81....................kp 30/28-30........................yk 5



hilppa86......................kp 29/33-35........................yk 3
neulainen................... kp 29/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Manuliina.....................kp 28/25-29........................yk 9
Opaali78......................kp 28/26-30........................yk 14
Kilu09...........................kp 28/28-30...................... yk 17
katjahei........................kp 26/27-28........................03/08
TMirre...........................kp 26/28-29........................yk 3
Anna-79.......................kp 25/36-38.......................yk 4
Inger............................kp 25/32-35 ......................yk 4
Napakissa....................kp 23/28-32.......................yk 3
tiuvi..............................kp 21/25-45.......................yk 10
Vaniljainen...................kp 21/32-39.......................yk 6
Hempu86la..................kp 21/31............................yk 22
HappyFeet...................kp 21/32-34..............since 8/2008
EtanaLilli......................kp 20/28-30.......................yk 16
esperanzadora............kp 20/29-31.......................yk12



niiskuliini......................kp 16/28..............................yk 2
Shih.............................kp 15/33-35.........................yk 4
Dreaming86.................kp 14/28...........................yk 4
Raitakissa....................kp 11/28-30........................yk 9



Jessie82......................kp 8/24-34........................yk 15
tiinatitityy....................kp 7/28-30........................yk 2
HH1979.......................kp 7/28-29........................yk 9
BloodyEnd...................kp 5/29-31........................yk 30
An-nie..........................kp 3/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 2/28.............................yk 2

happynow...................kp......................................yk1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta ja poistamalla quotet.



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3

 
Oikein ihanaa huomenta kaikille ihanaisille!

neulainen: kyllä se on plussa, mun mielestä jo selkeämpi kuin aiempi! Mahtavaa!!! :flower:

ON: Jotenkin mulla on ihan kamalan hyvä olla näistä menkoista, oon vaan niin onnellinen että kierto pysyi säännöllisenä :) Tuli mieleen, että oliskohan ne parin viikon takaiset oireet silloin olleet ovisoireita?? Vaikkain olivat huomattavasti kivuliaampia kuin olin ikinä kuvitellut! Mutta enpä mä ole aiemmin edes koittanut bongata ovista niin mistäs mä tietäisin mitä se on :)
Pidän itseni kiireisenä töissä ja kotona takapihalla kasvien parissa, niin tämä kaksiviikkoinen menee hujauksessa! Sit pääsee taas ihmettelemään omia oireita :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambina:
beabee en tietty haluu luoda turhaa toivoa, mutta kuvailit juurikin mun raskausoireita... :p eli nännit oli tooooosi kipeet ennen kun testin tein, rinnat eivät kyllä olleet kipeet. kyllä nekin sittemmin kipeytyivät, mutta aluksi vain nännit, ja tuntui ihan siltä kun ne olis ollu just turvoksissa ja vähän muuttaneet muotoaan... kuten sanoin, en haluu luoda turhia toiveita, mutta kuulosti vaan niin tutulta! joten toivotaan parasta! :D :heart:

Toivoa tuo kyllä luo ja paljon, mutta toivottavasti ei turhaa ;) minkälaiset sulla on sitten normikierrossa noi rinnat? kun mulla normaalisti muuttuu rinnat aroiks n.viikko ennen menkkoja, mutta nännit ei kyllä oikeastaan ole arat. Arkuus loppuu kun menkat alkaa...nyt nännit kuitenkin kipeytyi joku viikko oletetun oviksen jälkeen :eek: ja rinnat tuli vähän aroiks eilen...
Kuitenkin pelkään että täti taas kurvaa paikalle, koska eilen vähän alkoi rinnatkin aristaa, nännit kipeät edelleen. Muita oireita ei oo. Yks yö mahasta vihlaisi oikein kovaa, tai en muista kunnolla oliks se vihlasu vai mikä kun olin ihan unenpöpperössä. Enkä oo ees varma, saatoinhan mä nähdä vaikka unta =D

ja jos nyt täti tulee, niin pitää mennä lääkärille, ihan vaikka ton takia että silloin yks päivä vasemmanpuoleisesta nännistä tuli nestettä, ei pitäis olla ihan normaalia... kertokaa mulle mitä tää voi olla???

Hiivatulehdus onneks parani suht nopeesti, se on niin inhottavaa. :/
 
neulanen plussa se on!! Nyt hirveesti tarrasukkia!! :heart: :heart: :flower:

ON: Soitin juuri sinne gynenpolille kun ei ollut vieläkään tullut vastausta sinne tkhon siitä konsultaatio pynnöstä vaikka piti tulla jo viime viikolla.. ja arvatkaapas mitä... MÄÄ SAIN AJAN ENS VIIKON KESKIVIIKOKSI SINNE!! Jee!! Jospa nyt sitä uskaltais alkaan toivomaan jo jotain... Kuulemma eivät olleet lähettäneet vastausta kun olivat määränneet mulle niin pikaisesti sen ajan. :D Nyt sitten jännitän ens viikkoon asti.. Saas nähdä kuinka mun hermot kestää :D Kp 36/?
 
Sartsa83
neulainen kyllä se haamu siinä edelleen onpi. :hug: :heart: ja kuten iteki sanoit, että tuo jos kerta on otettu ajan sisällä ja siitä vielä vahvistuu, niin kyllä. Ja mitä pidemmällä testaat, sen selkeempi plussa tulee näkyviin kun hcg hormoni alkaa kasvaan sun elimistössä. :hug: Voi neukku-hani! :hug: :heart: Tarrasukkia täältäkin matkaan!!! Ja kun kaikki varmistuu, tervetuloa plussanneiden puolelle samannimiselle palstalle kirjottelemaan. Meitsi on sen perustanu, niin siittäkin tunnistat oikean palstan. :) Mutta no hätä.. varmistellaan ihan eka rauhassa tämä asia.

Oireetkin sulla vittaa kyllä niin selvästi alkaneeseen raskauteen, että voi sentäs. :hug:

HH luja ja lämmin :hug: Mäkin tahdon sanoa sulle ettei sua varmastikaan kirottu ole. Joku nyt vain estää sua vielä tulemasta raskaaksi. Onko se sitten jokin ihan lääketieteellinen syy, niin se selvinnee viimestään syksyllä? Etkös sillon mennyt sitten tutkimuksiin? Tottakai tuo kaikki tuntuu pahalta kun ympärillä muut vaan tekee mukuloita ja ite seuraa vierestä mutta ei itse saa kokea sitä ihanuutta. Se on niin pyllystä! :( Mutta toivotaan että mokomat tuhkapilvet häviäis taivaalta ja pääsisitte reissaamaan, tuulettumaan Suomen maan kamaralta toisille maille. :) :heart: Mukavaa reissua!!! B)

pokemoni varmasti ovat ovisoireet olleet. :) tsemppiä uuteen kiertoon!

niuku tsemppiä gynelle. :)
 
Pakko tulla tänne taas purkautuun... Mulla on nyt sellainen olo, että kyllä se täti on sieltä tuloillaan, ihan parin päivän sisällä :ashamed: Ei tunnu olo yhtään siltä että olisin raskaana. Tästä taas tulossa sellainen normikierto että kuvittelen oireet ihan innoissani ja sitten petyn. Miksi tämä olis poikkeus. Just äsken kuulin että yks täällä töissä on raskaana ja kyllähän sen mahasta näki kun tajus katsoa :ashamed: Musta tuntuu että en ikinä tuu saamaan omaa pikku nyyttiä...
 
Sartsa83
beabee tuommoinen tunne tulee joka kuukausi jos täti tulee eikä pääsekään plussaamaan. :/ tuo on niin maailman yksi hirveimmistä tunteista, mutta usko tai älä, vielä sinäkin saat iloita plussatestistä ja masussa kasvavasta pienestä ihmisestä. :hug: Sitä ei pysty kukaan määrittelemään, millon tämä tapahtuis, mutta varmasti tapahtuu ja kun näin käy.... ajattele sitä tunnetta. Sekin auttaa välistä jaksamaan nuo ikävätkin tunteet. :hug: :heart: Hirmuisesti lohdutushaleja ja toivonkipunoita sinne. :hug: :heart:
 
Kiitos paljon sartsa ihanasta viestistä :hug: Kai se munkin aika tulee, mutta aina tädin saapuessa vaan meinaa usko mennä. Tosin eihän menkat oo vielä tullut, joten kaikki on kai mahdollista, mutta silti... Nyt kaikkien pitää käskeä tätiä pysymään poissa mun puolesta, kun ei se näköjään pelkästään mua usko B)
 
neulainen kyllä tuo on selvä haamu, joten varovaiset onnittelut täältäkin suunnalta! =)

pokemoni ovisoireilta ovat varmaankin olleet; itselläni ekassa kierrossa pillereiden lopettamisen jälkeen päädyin lääkärille, kun vatsa kouristeli todella pahasti. Sillon lääkäri totesi, että voivat olla ovisoireita. Niitä kun en ollut pillereiden syömisen yhteydessä huomannut tai sitten niitä ei ollut lainkaan...


beabee Vaikka itsellä yritystä vähemmän takana, tuo on tuttu tunne. Meinaa usko loppua , kun sitten ympärillä näkee raskaana olevia, joille tuntuu raskaaksi tuleminen tapahtuneen kuin sormia napsauttaen. Meidän pitää vaan jaksaa uskoa, että meidänkin vuoro tulee vielä. :/

ON: kp 30 ja rinnat ja erityisesti nännit arat, välillä sellainen etova olo, vatsakipristelyt vähentyneet...oireita ollut ennenkin ja kuitenkin on menkat alkanut, joten en odota liikoja.
 
Manna-81 niimpä, mustakin tuntuu, että kaikki raskaana olevilla olis tärpänny ihan sormia napsauttamalla... Vaikka eihän niin oo, onhan joku voinut yrittää vaikka kuinka monta vuotta ja sitten vasta tärpännyt. Joten pitäisi vaan olla onnellinen kaikkien raskautuneiden puolesta eikä olla kateellinen (minä oon ainakin ja paljon, enkä todellakaan ole ylpeä siitä. Kateus on kamalaa) :x

Voin kuvitella, että sitten kun minä joskus oon raskaana, niin miten ylpeänä kuljen tuolla ulkona mahani kanssa ja silittelen sitä ja kaikkea! tulispa se päivä pian meille kaikille! :heart:
 
Kiitos ihanaiset!! Ehkä tämä on siksikin mulle niin hankalaa uskoa, kun mieskään ei ole tukemassa vaan on vielä pari viikkoa työreissullaan. Tänään jopa avauduin töissä yhdelle miespuoliselle työkaverille, kun vaan oli pakko puhua jollekin :ashamed:

Huomenna taas testaus, kävin ostamassa kolme testiä apteekista =)
 
Mä jättäydyn nyt suosiolla taka-alalle. Meille ei edelleenkään sitä lasta suotu vaan taas tuli menkat. Mut voi toki poistaa listalta ja laittaa vaikka taustalle, alkaa ahdistaa kun lähti jo kymmenes kierto käyntiin :'( Joten mä en enää laske päiviä enkä yrityskiertoja. Koitan ajottaa ne sekstailut sinne keskivaiheille mutta muuten koitan olla stressaamatta ja tekemättä luonnon sanelemista asioista tähtitieteellisen monimutkasia. Tulee jos/kun tulee...

Siispä Manuliina kiittää kaikkia saamastaan tuesta ja tsempistä =) Toivottavasti mäkin olen joskus onnistunut edes hiukan lohdutuksen sanoja sanomaan. Oikeen lämmintä ja plussarikasta kesää kaikille teille rakkahille :heart:
 
Manuliina Harmi, että poistut keskuudestamme, mutta samalla kyllä ymmärrän sun päätöksen. Kaikki se laskeminen kieltämättä aiheuttaa stressiä, mikä ei tässä lapsenhankkimisasiassa hyväksi ole.
Toivottavasti sua onnistaa, tulethan kuitenkin kertomaan tänne kun/jos plussaa tulee. :)
 
Sartsa83
beabee :hug: aina täällä kun joku tarvii.. ;) :hug: :heart: okei: HUS TÄTI HUS!!! Elä tuu olleskaan lähellekään beabeeta!!! ONKO SELVÄ?!?!??! Noin.. hmm.. meniköhän perille? :LOL:

neulainen voih.. tuntuu harmilliselta kun et voi miehellesi heti näyttää testejä ja jutella asiasta. Mutta mikä hienointa silti: voit sitten esitellä tuloksia miehellesi kun hän tulee! Ja iloita yhdessä. :hug:

Manna mä suosin sitä clearbluen digitaalista ja sitten apteekin omat on hyviä.. ainoa mitä en käyttäis on noi kaupasta (siis ihan mistä vaan kaupasta) saatavat liuskat. Ne on jotenki.. epäluotettavia.

Manuliina tsemppiä kovasti tulevaan ja onnea elämässäsi muutenkin! :hug: :heart:
 
Neulainen:ONNEA :hug: Aamuhapan täällä vuotelee kuin niagaran putoukset eli kp2. Anteeksi muille,en oo jaksanut lukea kaikkien viimisiä kuulumisia eli en sen paremmin pysty kommentoimaan..aika rikkinäinen olo. No. :headwall: :headwall: :attn: Ymmärtänette. Palailen taas parin päivän sisään ja yritän sitten tsempata teitä muita paremmin.. :ashamed: t. aamuhapan,yk..14(jos jaksaa/pää kestää)
 
Kävinpä sit ostamassa pari settiä testejä...en kyllä tiedä millon uskallan testata, kun ei halua saada sitä negaa. Jospa vaikka viikonloppuna, jos tätiä ei siihen mennessä kuulu.

aamuhapan ei sun tarvii anteeksi pyydellä, eiköhän tämä porukka ymmärrä tilanteesi. Jaksamisia! :hug:
 
Manuliina :hug:

Osaako joku kertoa ku eilen monta kertaa mittasin lämmön huvikseen ku ajattelin jos olis ovis taikka jotai hullua niin lämmöt oli 35,9-36,0 koko ajan ja nyt huvin vuoksi mittasin äsken niin oli 36,5 ja nyt on illalla puuhailtu kaikkee kivaa ;P mutta se kysymys eli jos lämmöt on jo aamulla vaikka ollu tuo 36,5 niin onko se siis jo myöhäistä hedelmöittyä? onko se oikea aika just silloin kun ne lämmöt on vielä alhaalla? kiitos jo etukäteen jos joku tietää :)
 
Neulainen Ihan selvä haalea viiva :heart: Nyt vain onnea matkaan ja tarrasukkia pienelle :hug: Mä olen niin onnellinen puolestasi.

Manuliina Paljon jaksamisia sinulle ja tule nyt välillä tänne kertomaan kuulumisiasi ja lukemaan meidän malttamattomien juttuja :saint: Toivon koko sydämestäni plussaa sinulle mahdollisimman pian :heart:

Tsemppiä KAMALASTI kaikille jännääjille :heart: :heart:
 
niuku Hyvä että saat asioita kuntoon, ja pidä sitten huoli ettet lähde sieltä lääkäriltä pois ennenkuin saat kunnon hormoonit ja selkeät ohjeet miten toimia!! :heart:

Mut voi varmaan siirtää plussanneisiin :ashamed:



OIkeasti jotain ihan uskomatonta tän kaiken sähläyksen jälkeen. Eli taisi olla yk 7, toiset kierrot oli 90 päiväisiä, toiset sen 26. Mutta kolmas terolut kierto, ja tulos on tässä. Herätin äsken miehen, se oli hädin tuskin töiltään ehtinyt nukkumaan eikä siis ollut kovin juttutuulella. Vielä pitäisi reilu viikko kestää yksin tän asian kanssa. Olen siis ihan äääärimmäisen onnellinen, pää vaan aika sekaisin :heart:

Niin paljon tsemppiä teille muille, mä tulen välillä aina katselemaan mitä teillekin kuuluu. Olette olleet ihania, ja toivottavasti nähdään mahdollisimman monen kanssa tuolla plussanneiden puolella!! :heart: :heart:
 
NO nyt uskaltaa sanoa ihan oikeasti, että onneksi olkoon neulainen :flower: paljon tarrasukkia mukaan ja koita jaksaa vielä hetki ilman miestä ja onhan nää palstat olemassa onneksi niin pääsee juttelemaan jos on tarvis :D
 
20.5. TOUKOKUU



lillukkainen...................kp 111/19-33........................yk 3
Jessica-87....................kp 101/?.................................yk 1

B881............................kp 93/30-40.........................yk

Elviir-a..........................kp 80/28-31........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 80/28..............................yk 1

yöperhonen-................kp 75/28..............................yk 27

kiharapää....................kp 69/28-40.........................yk 28
FairyTale85..................kp 68/27-29.........................yk 6
Louvre.........................kp 64/28-35.........................yk 22



Viu...............................kp 51/28-34.........................yk
AJ10.............................kp 51/?................................yk 11





nöttönen.....................kp 37...................................yk 2
niuku...........................kp 37/? (kapseli poistettu 09/09)
anu84..........................kp 36/29-32........................yk 25
beabee........................kp 32/30-48.........since 04/2009
Miipeli..........................kp 31/27-36........................yk 18
Manna-81....................kp 31/28-30........................yk 5
hilppa86......................kp 30/33-35........................yk 3



Opaali78......................kp 29/26-30........................yk 14
Kilu09...........................kp 29/28-30...................... yk 17
katjahei........................kp 27/27-28........................03/08
TMirre...........................kp 27/28-29........................yk 3
Anna-79.......................kp 26/36-38.......................yk 4
Inger............................kp 26/32-35 ......................yk 4
Napakissa....................kp 24/28-32.......................yk 3
tiuvi..............................kp 22/25-45.......................yk 10
Vaniljainen...................kp 22/32-39.......................yk 6
HappyFeet...................kp 22/32-34..............since 8/2008
EtanaLilli......................kp 21/28-30.......................yk 16
esperanzadora............kp 21/29-31.......................yk12



niiskuliini......................kp 17/28..............................yk 2
Shih.............................kp 16/33-35.........................yk 4
Dreaming86.................kp 15/28...........................yk 4



Jessie82......................kp 9/24-34........................yk 15
tiinatitityy....................kp 8/28-30........................yk 2
HH1979.......................kp 8/28-29........................yk 9
BloodyEnd...................kp 6/29-31........................yk 30
An-nie..........................kp 4/30-35........................yk 2
pokemoni.....................kp 3/28.............................yk 2
aamuhapan korppu.....kp 2/?................................yk 14

happynow...................kp......................................yk1



OHJE: Laita kp (kiertopäivä ) ja yk (yrityskerta) päivitykset alleviivattuna, jotta ne on helpompi löytää tekstin seasta. Myös plussat alleviivattuna :) Listan saa päivitettyä kuvineen lainaamalla tekstin edellisestä listasta ja poistamalla quotet.



Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18
Tuittu- 24.4 yk5
Taffo82 12.5. yk 3
Yohanna83 19.5. yk 6
neulainen 21.5.

 
Mikäs laitetaan neulaiselle plussapäiväksi? :) Onnea ihan hirmuisesti :heart:

aamuhapikselle oikein iso :hug:

Anteeksi kun en nyt jaksa keskittyä muihin juttuihin ja kommentoida (vaikka käynkin koko ajan lukemassa mitä täällä tapahtuu), on kiirus töissä ja saatiin miehen kanssa vaihtoehtoidea meidän syksyn häämatkalle, pelätään tuhkapilveä ja ei lähdetäkään Ranskaan, vaan ajateltiin vuokrata matka-auto ja lähteä Lappi/Pohjois Ruotsi ja Norja kierrokselle :) Saa taas ajan kulumaan kun suunnittelee :D

Ja hei, se on jo perjantai! :heart:
 

Yhteistyössä