~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Voisinpa ilmoittautua mukaan The Esikoisesta haaveilevien joukkoon :wave:

Pillerit vasta jätetty pois, tyhjennysvuoto meneillään ja maanantaina olisi alkanut seuraava pillerienposintakausi, mutta eipäs alakaan :D Itse popsin pillereitä lähes viisi vuotta, sitä ennen oli vuoden tauko kahden vuoden pillerien syömisestä.

Toivon kovasti että kroppa normalisoituisi nopeasti ja kaikki sujuisi hyvin :)
 
Tervetuloa pokemonille! :flower:


Mullakin tekee tosi pahaa kun koko ajan näkee raskaana olevia naisia jokapaikassa ja äitejä lastenvaunujensa kanssa kävelyllä :( Vaikka toki oon onnellinen heidän puolesta, mutta kyllä se kirpaisee. Ja telkkarissakin kamalasti vauvaohjelmia, yritän välttää niitä viimeiseen asti vaikka miten houkuttelisi katsoa...

No mutta nyt positiivisesti eteenpäin! Kyllä me kaikki täällä jossain vaiheessa saadaan oma pikku nyytti syliin :heart: Ei me murehtimalla raskaaks tulla :hug:

Mulla on nyt menossa kp 4 ja tää on vähän tylsää aikaa... Ei oikein kamalasti kirjoitettavaa tästä tilanteesta, kovasti odottelen ovista, ensimmäistä kertaa yritän bongata sen (aikaisemmin en ole kiinnittänyt mitään huomiota)
 
Tervetuloa pokemon ja onnea oviksen bongailuun beabeelle. Mäkin tässä kierrossa ekaa kertaa bongailin ja onnistu aika hyvin. Tosin nyt pyytäisin teiltä apua että millonkohan se ovis nyt tikkujen perusteella oli. eli^

Maanantaina tuli haalea viiva
Tiistaina tuli selvästi kontrolliviivaa vahvempi viiva. Päivällä myös nippaili mahaa
Keskiviikkona molemmat viivat oli haaleampia
Torstaina tuli tosi hailakka haamu viiva.

Eli oliks ovis tiistaina? Sellaset oireet oli ainakin itellä vai olikos se vasta keskiviikkona millon ei tietenkään pupuiltu. Tiistaina kylläkin. Jotenkin mulla on semmonen olo että tää kierto meni ihan harakoille.
 
Tervetuloa mukaan pokemoni!

beabee mulla taas on jostain syystä välillä pakottava tarve katsoa noita vauva/raskausohjelmia. Kai sitä on vaan pakko itseään kiduttaa sillä. MTV:ltä katsoin sitä 16 and pregnant sarjaa ja kyllä se pisti sapettamaan. Siinä sitä teinit vahingossa raskautui, vaikkeivät itsestäänkään vielä osanneet huolehtia. :headwall:

Tylsää aikaa on tämä alkuvaihe, kun ei voi oikein mitään tehdä. Popsia vaan vitamiineja ja juoda greippimehua. Onneksi omasta mielestä greipit on herkkua, niin ei kovin tuo harmita. Toivottavasti greippimehu taas vaikuttaisi kunnolla ja bongaisin ihan reilusti ovislimat niin kuin viime kierrossa. Nyt on kyllä tarkoitus pupuilla astetta enemmän. Viime kierrolla häiritsi miehen sisko, joka oli oviksen aikaan meillä. Ja täällä on ohuet seinät. :D

Ovistikuista en osaa sanoa mitään, mutta joskus ainakin puhuttiin, että kun testistä tulee selkeä plussa niin ovis olisi päivän tai parin päästä tästä. En varma kuitenkaan ole.

Onnea kaikille oviksen bongailuun ja toivotaan, että pupuilut tuottaa tulosta! Eiköhän me olla jo ansaittu ne pienet rakkaat masuasukit? :heart:
 
Ollaan ehdottomasti ansaittu! :heart:

Mulla on vasta eka greippimehukierto joten saa nähdä miten se vaikuttaa ovislimoihin... Toivottavasti on ainakin jotain vaikutusta. Vaikka pakko myöntää että mä en todellakaan muista tuleeko multa kuinka paljon limoja missäkin vaiheessa, en oo seuraillu ikinä :whistle:
 
Apua... :'(
Eilen pupuiltiin murun kanssa ja huomasin vessaan mennessä, että paperiin tuli veristä tuhrua.. Mulla on joskus aiemminkin tullu hikan verenvuotoa yhdynnässä, mut ei kyllä aikoihin.. Ja ekaa kertaa yhdyntä tuntu jotenkin inhottavalta ja epämukavalta, piti tyytyä perus vaakamamboon vaan.. Pelottaa nyt et onko kaikki sittenkään kunnossa tuolla miun munasarjoissa ja masussa.. Tädin tuloon olis noin viikko..
 
beabee, Vapaasti saat kirjoitella muutakin kuin tiukkaa asiaa. :) Se on jännä, että ei sitä ennen pannut merkille limojen muuttumisia ennenkuin aloitti tarkkailun. Nyt on tietoinen lähes jokaisesta muutoksesta. :)

pokemoni, Tervetuloa mukaan. :) Mulla oli lähes samanlainen historia pillereiden kanssa. Toivottavasti sulla palautuu kierrot yhtä helposti kuin mulla. Luin netistä vaikka mitä tarinoita, että voi mennä puoli vuotta tai jopa vuosi, että oma kierto palautuu. Pelkäsin, että tietenkin mä kuulun näihin, sillä ennen pillereitäkin oli kierto tosi epäsäännöllinen. Onneksi eka kierto piteni vain vähän (kp:t 33) ja toisessa jo tuli tärppi, joka kylläkin meni kesken.

niiskuliini, Hmm, monenko aikaan sä teit ovistestit, teitkö 24 tunnin välein? Ovulaation sanotaan tulevan ovisplussasta 24-36 tunnin (tai 24-48 tunnin) kuluessa. Mutta onko tuo aika laskettu sitten siitä, kun LH aloittaa rivakan nousun, huipun kohdasta, vaiko siitä kun laskeudutaan jo huipulta alas. Sillä huippu voi kestää kaksikin vuorokautta. Pelkkien testien mukaan mä sanoisin, että se ovulaatio olisi tullut vasta keskiviikkona. Mutta jos kuvitellaan, että olisit voinut saada vahvan viivan jo maanantai-iltana (jos testasit ma aamuna tuon haalean), niin silloinhan nuo nippailut olisivat voineet olla juuri munasolun irtoamisesta johtuvia. Toivottavasti jollain on parempaa tietoa, sillä tuo asia kiinnostaa minua itseänikin.

ON: Tänään on alkanut kasvoihin pukkaamaan finnejä, vaikka menkat pitäis alkaa vasta ensi tiistaina. Kai se kierto oli tässä. Ei mitenkään pettynyt olo ainakaan vielä.
 
teretulemast pokemonille
neulanen mulle määräsivät ekaksi 10 pv teroja, sitten odotellaan tyhjennystä ja siitä tyhennyksen ekasta pvstä lasketaan pvään 15 ja siitä syödään taas pvään 24 asti. Ja taas sama homma alusta... eli pvinä 15-24 syödään taas. Sitte pitäis odottaa pari luomua jos ne alkais tuleen normaalisti ja jos ei niin siirrytään jytkympiin hormooneihin... Tai jos ei ala tällä terolla ollenkaan tyhjennys siirrytään jo aiemmin niinhin jytkympiin... Ovista pitäis alkaan bomgaileen siinä 13-15 pv.. joka kierrosta. Jos ei ovista näy niin otetaan clomit avuksi...
 
Kiitos paljon kaikille tervetulleesta olosta :)

Tuittu-: Mäkin oon lukenu vaikka mitä kauhutarinoita ja kovasti toivoisin että kroppa palautuisi normaaliin rytmiin yhtä nopeasti kuin viisi vuotta sitten.

Ite aloin heti juomaan greippimehua, onneksi oon aina tykännyt sen mausta. Tämä tyhjennysvuoto onkin nyt ollut jotenkin normaalia kivuliaampi (ei kuitenkaan mitään verrattuna teiniaikojen kipuiluun, onneksi). Liekö mehulla osuutta asiaan...
 
tuittu katoin just eilen, että oon sekottanu päivämäärän ja kiertopäivän.. Eka hymynaama oli kp 14 eli 12.4 :D Eli dpo 11 menossa vasta mikäli sillon on ollu plussa, kun niitä hymynaamoja ilmesty neljänä päivänä testeihin vielä sen 12.4 lisäks.. Sekosin laskuissa ja piti eilen tarkastaa.. Tänään näky vielä aamupäivällä tulleen vähän ruskeaa tuhrua siteeseen.. Mitään kipuja ja kramppeja ei ole ollu.. En sitten tiiä, vähän mietityttää.. :(
 
Kopsailen tuolta toiselta sivulta ku en jaksa kirjottaa samaa asiaa monesti...
Nonni, se siitä sitte. Kp 1/25-29 ja yk 9 :'(
Viimeks toi tädin saapuminen sujui melko hyvin ja ei ollu erityisen paskoja fiilareita. Ne tais pakkautua kaikki sitte tälle kierrolle, mä oon AIVAN LOPPU tähän v*tun yrittämiseen ja odottamiseen ja odottamisen odottamiseen ja vähän kaikkeen!!! :ashamed: :'( Ei ole nyt iloa elämässä ei...
Mä viime kierron alussa vielä aattelin että eihän tässä nyt mitään hätää ku vasta reilusti alle vuosi yritystä takana mutta nyt mä tässä havahduin että ton vuoden täyttyminen ei olekaan niin kovin kaukana...
Ja mun ajatusmaailmani potkii toistaseks noita hoitoja vastaan aika lujaa. Voi olla että sitte jos/kun sitä lasta ei ala vuoden sisään kuulua ni ajatukset on pakko muuttaa jotta sellasen saisi. Mutta vielä mulla on sellanen ajatusmaailma että jos ei luonnollisesti tule ni sitte ei ole tarkotettu tulemaankaan. Tämä siis mun päässä, älköön kukaan hoidoissa oleva tai niitä harkitseva/saanut nyt ota itteensä.

Mutta hei, mä täällä jatkan tätä masentumistani. Katsotaan jos taas joskus on jotain asiaa tänne tai sitte vaan suosiolla alkaa sisäistää sitä ettei koskaan saa kokea äitiyden onnea... :'(
 
Hempu86la toivottavasti oli ihan harmitonta tuhrua, eikä muuttuisi siitä muuksi, vaan loppuisi kokonaan! :hug:

Manuliina voimia tädin kanssa jaksamiseen. Kyllä se on tyhmä täti, kun aivan väärille naisille tulee kylään.

Tuittu-
toivottavasti finnit johtuisi jostain muusta kuin tädistä. :hug:

Se on kyllä jännää, miten alkaa tiedostamaan kaikki pienetkin muutokset omassa kehossa tässä yrittäessä. Ennen ei ollut mitään hajua ovulaatioista ja limoista jne. Nyt tietää heti, kun vähän liman rakenne muuttuu. Siitä osaa päätellä mitä seuraavaksi on luvassa. Onneksi itsellä ainakin viime kierrossa ilmaantui ovislimat niin selkeästi, ettei tarvitse alkaa tikuttamaan. Siinä mulla vasta järki lähtisikin. :D


Voimia kaikille! :hug: :heart:
 
voi manuliina :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Oon niin kovin pahoillani tätistä :hug: :'( :hug: :hug: :hug:

bloody toivotaan, en kyllä ennen oo näin tuhrutellu ennen menkkoja, yleensä ne alkaa suoralla kädellä.. Sitä paitsi eihän ne voi alkaa vielä kp 25!!! Ei vaan voi.. Tuhrutan kuitenkin edelleen ja raskaustesti näytti negaa.. No huomenna juhlitaan polttareita ja unohetaan vauvajutut illaks.. Puhut muuten ihan totta tosta oman kropan tiedostamisesta :D
 
Hempu86la nautihan polttarijuhlista ihan täysin rinnoin! B) Välillä on hyvä ottaa vähän paussia koko touhusta! Vaikka vain yhden illan ajaksi. ;) Ja toivottavasti sulla ne tuhruilut loppuis.

Voi, miten kipeää teki kaupassa käydessä. Olin astumassa ulos kaupasta niin kirjaimellisesti törmäsin näkyvästi raskaana olevaan naiseen jolla pari pikkuista mukanaan. :'( Tasan ei mee nallekarkit.

 
kyllä se vaan niin on, että nyt on kp 2/26-90

Jes, kohta aletaan bongailemaan ovista, ja päästään vihdoin kunnolla aloittamaan tämä yrittäminen. Johan tässä menikin 8kk odotellessa kierron tasaantumista. Ja silti teroilla mennään edelleen.

niuku Sama homma mulla noiden lääkepäivien suhteen, toivotaan vaan että kummallakin tulis nyt edes se ovulaatio, ettei tarttis alkaa vielä clomejakin syömään.
 
:hug: :hug: kaikille!!

Mun Lauantai-aamu alkoi toisaalta iloisissa toisaalta taas niiiin surullisissa ja kettumaisissa tunnelmissa. Serkku synnytti viime yönä pienen pojan..

Olen niiiin onnellinen (oikeasti ) serkun ja hänen miehensä puolesta, mutta sydämeen sattuu tosi paljon, kun olen niin kateellinen :eek: :ashamed: :ashamed: :'(
 
neulanen pietään kovasti peukkuja! :hug:

Tänään oli 10pv terojen kanssa ja nyt pitäis alkaa odotteleen milloin tyhjennys alkaa, jos alkaa. Olen niin kyrsiintynyt tuohon julkiseen puoleen kun soitin perjantaina kokeiden tuloksia ettei mitään. Kerroin käyneeni yksityisellä ultrassa ja sieltä hoitsu tokas vaan tylysti että sitten varmaan hoidatan jatkossa itseni siellä ja meinas otta 7pvksi varatun lääkäri ajan veke. Minähän tulistuin kunnolla siinä puhelun aikana ja kerroin syyt miksi menin sille yksityiselle. Jos 3viikkoa yrittää saada lääkärin lähetteellä ODLään sis.uään aikaa eikä sitä saa niin miksihän sitä sitten sinne yksityiselle menee. Tokaisi vain että se on voi voi... todella asiakaspalvelu altis tapaus sattui mulle. Kerroin myöskin että minulle diagnosoitiin PCOS niin meinas että liekköhän tuota olis... Miten joku hoitsu voi sanoa minua näkemättä ja tutkimatta mitään tuollaista ja vielä ilman gynen pätevyyttä...? huoh... :headwall:
 
Onnittelut kaikille plussanneille :heart: :flower: ja :hug: sitä tarvitseville!!!

).( mulle voi sit päivittää tänään KP1... :'( Alan olla jo kurkkuani myöten täynnä tätä ainaista odottamista ja koskaan ei tärppää... :'( Tää kierto otti todella koville, on saanu itkee aivan hulluna. Ehkä mun ei vaan oo tarkotus saada sitä omaa pikkunyyttiä.. :ashamed: Sit vielä kaikki tuttavat ja mummot töissä kyselee että koskas sitä teille lapsia tulee, tekis mieli sanoo että ei vissiin koskaan, yritys on kyllä kova... :kieh:

Itselläni samanlaisia ajatuksia Manuliinan kanssa..
 
katjahei täällä myös kp1 :'( Ja älä sano, että sun ei olis tarkoitus saada nyyttiä! Kuulostaa niin pahalta...monesko yk teillä on menossa? :hug:

Meillä alkoi tänään siis yk3 (vasta kylläkin). Taidan lähteä greippimehuostoksille :D
 
Huomenna virallinen kp1, vähän jänskättää. Saas nähdä miten kierto lähtee luomuna liikkeelle ja koska päästään tosipuuhiin! :kieh:
Kovasti toivoisin kuuluvani niiden yk0 joukkoihin, mutta toisaalta en halua toivoa liikaa etten tipu korkealta...

Paljon voimia kaikille!
 
TMirre Olen jättäny pillerit 03/08 siitä lähtien oli vuos että tulee jos on tullakseen no ei kuulunu ni sit "oikea" yritys aloitettiin -09.. Ja tässä on ollut vain toi tm, että ei oikein toivoa anna.. :| Ja toi tm:ki tuli melkein 2vuoden päästä siitä ku jätin pillerit.. Tuntuu vaan ku näinkin kauan on oltu ilman ehkäisyä että kai se ois jo tärpänny, siks toi ajatus että mun ei varmaan kuulu saada nyyttiä... :'(
Mutta jospa tää taas tästä, nyt koitan parhaani että en mieti koko raskautumista ei jaksa enää yksinkertaisesti..
 
Menkat vihdoin lopputuhrutteluja myöten ohi omalta osalta. Pääsee taas surutta harjoittelemaan sitä vauvan tekoa. B) Ens viikonloppuna pitäis oviksen olla, joten loppuviikosta aletaan sitten pupuilla ihan tositarkoituksella. Onneks miehelläkin tuntuu olevan kevättä rinnassa ja viihtyy pedin puolella tavallista enemmän. Nyt pitää tässä muutaman päivän tauko, että on sitten virtaa peuhata aikalailla jokapäivä to-ma. Vähintään joka toinen päivä ainakin. :)

Plussapuhreja kaikille! :hug: :heart:
 

Yhteistyössä