beabee, Vapaasti saat kirjoitella muutakin kuin tiukkaa asiaa.
Se on jännä, että ei sitä ennen pannut merkille limojen muuttumisia ennenkuin aloitti tarkkailun. Nyt on tietoinen lähes jokaisesta muutoksesta.
pokemoni, Tervetuloa mukaan.
Mulla oli lähes samanlainen historia pillereiden kanssa. Toivottavasti sulla palautuu kierrot yhtä helposti kuin mulla. Luin netistä vaikka mitä tarinoita, että voi mennä puoli vuotta tai jopa vuosi, että oma kierto palautuu. Pelkäsin, että tietenkin mä kuulun näihin, sillä ennen pillereitäkin oli kierto tosi epäsäännöllinen. Onneksi eka kierto piteni vain vähän (kp:t 33) ja toisessa jo tuli tärppi, joka kylläkin meni kesken.
niiskuliini, Hmm, monenko aikaan sä teit ovistestit, teitkö 24 tunnin välein? Ovulaation sanotaan tulevan ovisplussasta 24-36 tunnin (tai 24-48 tunnin) kuluessa. Mutta onko tuo aika laskettu sitten siitä, kun LH aloittaa rivakan nousun, huipun kohdasta, vaiko siitä kun laskeudutaan jo huipulta alas. Sillä huippu voi kestää kaksikin vuorokautta. Pelkkien testien mukaan mä sanoisin, että se ovulaatio olisi tullut vasta keskiviikkona. Mutta jos kuvitellaan, että olisit voinut saada vahvan viivan jo maanantai-iltana (jos testasit ma aamuna tuon haalean), niin silloinhan nuo nippailut olisivat voineet olla juuri munasolun irtoamisesta johtuvia. Toivottavasti jollain on parempaa tietoa, sillä tuo asia kiinnostaa minua itseänikin.
ON: Tänään on alkanut kasvoihin pukkaamaan finnejä, vaikka menkat pitäis alkaa vasta ensi tiistaina. Kai se kierto oli tässä. Ei mitenkään pettynyt olo ainakaan vielä.