~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Hempu86la Ehdottomasti, nyt kyllä plussataan!! :heart: Koskas sä meinasitkaan testata? :)

Tuittu- Kiitos hurrrrjasti tsempityksistä! :hug: Toivon tosiaan, että se vielä plussaksi muuttuisi mulla :snotty: Sulle vielä paljon onnea!! :heart:

hilppa86 Mä alotan oviksen tikuttelun aina pari päivää ennen oletettua ovulaatiota. Jos kierto kauheesti heittelee, niin sitä oletettuakaan kohtaa on tietysti vaikea tietää, mutta kantsii alottaa ajoissa, ettei mee ohi :) Mä olen ainakin pissinyt jokin kippoon ja kastanut sen tikun sinne sitten. Kantsii vaan muistaa, että kastamalla sen tikun kipossa olevaan pissaan, sitä pitää pitää kauemmin kuin pissiessä suoraan. Mun tikuissa ohjeena kastaessa on, että 15-20 sekuntia pitäis kipossa. Mä tilailin tikut raskauskeijulta.
Oviksen bongaus onnes :heart:

pokemoni kyllä sitä tosiaan aika paljon kaikkea muutoksia kropassa tapahtuu, kun pillerit jättää pois. Mulla ainakin vatsassa alkoi tuntua paljon enemmän tuntemuksia :)

ON: Mä olin aamulla jo ihan satavarma, että nyt se täti taas tulee kun on koko päivän sattunut maha ihan just niin kuin ennen menkkoja :| Toistaiseksi olen kuitenkin saanut huokaista helpotuksesta, vielä on poissa pysynyt..Hyvin, hyvin, hyvin skeptinen olen kyllä sen suhteen, että ne pysyisivätkin poissa :snotty: Hain kuitenkin testin valmiiksi, arvatkaa vaan tekiskö mieli jo testata, mutta pakko nyt malttaa vielä hetki..Aikaisemmin olen vaan kutsunut sen tädin testin tekemällä..Mun tavoite on, että tekisin sen vasta perjantaina aamulla. Mutta olen kyllä varma näistä vatsatuntemuksista päätellen, että täti on jo ihan nurkan takana :ashamed:
 
hempu mä kyllä sovin tuon tädin kanssa, ettei se tule teille enää kylään :whistle:

HH Et kai sä suuttunut mun sanomisista, missä sä olet?

Tosin enpä mä itsekään ole täällä hetkeen käynyt, ei ole ollut aikaa eikä energiaa. Olin viikonloppuna messukeskuksessa kissanäyttelyssä, ja samaan aikaan toisessa hallissa oli lapsimessut. Olin ihan ääliö, ja menin tyhmä käymään. Kymmenen minuutin jälkeen tuli niin paha olo, että oli pakko juosta sieltä pois. Olen vain niin kateellinen kaikille, taas eilen tuli yksi vauvauutinen miehen sukuun.
 
Tuittu joo se on pitkä aika.. Enkä toivo, että kukaan muu joutuu kokemaan samaa odotusta.. Ite kallistun sille kannalle, että lähdetään yksityiselle.. Jos se onkin kiinni siitä, että miehen siittiön tuotanto on liian alhanen, niin en ala odottelemaan puolta vuotta vaan sen toteamista, kun hoidon voi saada mahdollisimman pian siihen yksityiseltä..

hilppa miä olen pissiny siihen tikkuun aamulla yleensä, mut jos pissin iltapäivällä, niin sit vaan oon piätelly tositosi kauan ja kattonu vähän et edellisestä nesteen nauttimisesta olis tarpeeks aikaa, ettei tulos vääristy.. :) Tsemppiä!

pokemoni älä ylläty vaikka tavaraa tulis vasta parinkin päivän päästä siun sisältä ;) ;) Nimim. kokemusta on ;)

vaniljainen Nooh, en oikeen tiiä koska kannattas, kun kierto voi olla sellasta 35 päivääkin.. Et varmasti reilusti viikon päästä vasta jos ei tätiä kuulu :) Mut pessimisti ei pety ja oon ihan varma, että täti tulee kipuineen kylään just huomenna kun maistraatti kutsuu :) Hmm.. Tosin kuukautisia edeltäviä finnejä ei ole näkyny vielä.. :D Mutta muru, jos täti meidän yllättää niin ens kierrossa sitten sata varmasti plussataan!!! :heart:

sartsa :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Peiton kaks ekaa riviä on neulottu ;) ;) Ihanainen rakkaani :heart:

neulainen Ihanaa, kiitos, jos se rikkoo sopimuksen niin sakotetaan sitä viidellä miljoonalla eikös joo ;) Voi murunen :hug: :hug: Minkä takia sitä pitääkään olla niin masokistinen, että kiusaa itteään vauvajutuilla, vaikka tietää että siitä tulee paha mieli.. Mutta kulta, ihan satavarmasti siäkin saat sen oman pienokaisen vielä syliin ennemmin kun uskotkaan :heart: Tää odottaminen vaan on niin rankkaa, tiedän sen.. Etenkin viimenen viikko aina ennen tätiä.. Ootko murunen pystyny puhumaan kenenkään kanssa sun tuntemuksista? :)

ON: Olin tänään kattomassa kummityttöä, sain puhuttua myös kummitytön äidin eli avokin siskon kanssa paljno asioista ja mieltä painavista jutuista, kovasti yrittivät 3kk vaavelinsa kanssa piristää miuta.. En olis ikinä uskonu, että voisin nauttia kakkavaipan vaihdosta ja naamalle valuvasta sylystä ja kuolasta :D Tai siitä vauvan huudosta.. Huoh.. Joku päivä perässä mennään!!! Aivan varmasti!!!

TSEMPPIÄ JA PLUSSAPUHUREITA!!!
 
Hempula86la aamulla tossa heti herättyäni päivittelin joten korjaan huomiseksi sun kiertopäivät oikein.
Tuittu- Hyvä kun huomasit. Yritän huomen aamulla laitella noita järjestykseen niin olis vähän selkeämpi.
Pokemoni Mun mielestä on niin ihanaa olla ilman pillereitä. Olo parani kummasti ja musta tuli paljon pirteempi ja jopa tunnistin oviksen kipujen perusteella heti ekasta kierrosta. Tuntuu ihanalta kun tuntee mitä kropassa tapahtuu.
Hilppa86 Kävin kurkkimassa ohjeet noista papereista mitkä sain raskauskeijusta ja sun kierron pituudella suositeltiin testauksen alotusta päivillä 16-18.
Hempula ja vaniljainen mä lähetän plussa puhurin täältä teille molemmille ++++++. Tänne pinoon kaivattas nyt iloisia uutisia

Mun täytyy nyt myöntää teille naisille että musta tuntu jotenkin että olisin raskaana. Viikon on nippaillut mahaa, alku viikon olin kiukkunen kun ampiainen. Eilen meinasin töissä sanoa yhelle asiakkaalle että V**U ei kiinnosta kun valitti kun tein ruman lahjapaketin, mikä ei todellakaan ole mun tyylistä
. Ja nyt väsyttää ihan tautisesti, tää alko eilen töissä ja jatkuu vielä tänään. Nukuin 10 tuntia mut koko ajan meinaan nukahtaa. Tänään oli mun kauan odotettu shoppailu päivä niin en edes jaksanut kiertää kaupoissa vaan puolen tunnin jälkeen menin kahvilaan ja soitin miehen hakemaan mut takas kotiin. Mut voi tietty olla että mä vaan kuvittelen kun toivon niin paljon tätä raskautta.
 
Sartsa83
Hempu Hih. Wauuutti. Siitä tulee varmasti maailman ihanin ja hienoin peitto kun sä rakkaani olet sen tehnyt lämmöllä ja rakkaudella. :heart: :hug:

Ja kyllä se on niin naiset sekä Hempu että neulainen, et mähän lupasin jo sillon viime vuonna kun tällä palstalla riehuin, että mä toimitan ne tädit jonnekin hornan tuuttiin teitä kiusaamasta ja lukitten ne tonne meidän vintille ja hukutan atlantin syvimpään kohtaan ettei ne voi tulla lähellekään teitä! Ja jos ne tekee kuten muumiot, et ne vaan tulee sieltä, niin sit mun täytyy tehä se virallinen valitus sinne tätien toimistoon ja tehdä niille polttouhkaus.. polttaa kaikki tädit ja niiden toimistot tältä maailmankartalta.

Menikö tarpeeks monimutkaseks? :D ;)

niiskuliini Täältä peukut että sun tunne olisi oikea ja että siellä masussa alkaisi kasvamaan uusi elämä. :heart:
 
Hempu86la: Kylläpäs repsahdin :D Saas nähdä millanen hamsteri mun toosasta siis tulee ilman pillereitä! :LOL:

niiskuliini: Joo, jotenkin nyt jo tuntuu, että olo on ihan erilainen. Tuntuu että kyllä tässä kropassa jotain tapahtuu.

Mua kyllä jännittää ihan kaikkien mahdollisten plussaajien puolesta ihan älyttömästi! :heart:
 
niiskuliini itse asiassa noi mun kiertopäivät on menny sekasin jo tän kierron alusta näköjään kun nyt kattelin :D Ilmotin näköjään päivän etuajassa et täti tulee, mut hyökkäskin vasta seuraavana päivänä, joten nou hätä :) :heart: Ja toivotaan, että siun tuntemukset nyt osuis oikeeseen :)

sartsa joo sinne tulee sytämii ja kaikenlaista kivaa :) :) :heart: Juu, nyt meni erittäin selväks tuo postitoimisto tätin konkurssiin ajo ;) Katellaan ;) Nyt illalla huomasin et housun suojaan on tullu tuhrua, mut alavatsakrampit on poissa eikä selkääkään ole särkeny ja tosiaan myös ne tavalliset kuukautisten aikaa tulevat finnit on jääny tulematta :) Mut katotaan, niinhän se kroppa aina huijaa :) :D

dreaming pietään peukkuja :)

pokemoni heheee :D :LOL: Miä ainakin saatan joskus huomata vielä parin päivän päästäkin esim. töissä, et hemmetti nyt lurahti, eikä oo mikään maailman kivoin tunne :D Miä oon ite lopettau pillerit jo vissii 4 vuotta sitten :) Mut vasta nyt ekat kaks vuotta on ollu kierto suht säännöllinen :) Tsemppiä vauvantekohommiin ;)
 
neulainen: muru en varmasti suutu sulle :heart: :heart: :heart: Oon ollut vaan hiton kiireinen ja en oo kerinnyt kommentoimaan mitään, lukenu vaan pikaisesti kirjoituksianne ja tottakai myötäelän tilanteissanne.

ovista pitäis alkaa tikuttaan huomenna. Kirjottelen teille kaikki muruset lisää kunhan kerkiin. =)
 
29.4 Torstai

lillukkainen...................kp 89/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 79/?................................yk 1



B881............................kp 71/30-40........................yk



Elviir-a..........................kp 58/28-31.........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 57/28................................yk 1
yöperhonen-................kp 52/28...............................yk 27




kiharapää....................kp 47/28-40..........................yk 28
FairyTale85..................kp 46/27-29..........................yk 6



Louvre........................kp 42/28-35..........................yk 22
Miipeli..........................kp 38/27-36..........................yk 17

kp 5/28-30 yk 17


HappyFeet...................kp 32/32-34..............since 8/2008
Tuittu-.........................kp 32/29-33...........................yk 5
Hempu86la..................kp 31/30-35..........................yk 21
Vaniljainen..................kp 33/32-39...........................yk 5
tiuvi.............................kp 32/25-45...........................yk 9
EtanaLilli......................kp 30/28-30..........................yk 16
Viu...............................kp 29/28-34...........................yk
Shih.............................kp 29/33................................yk 3
esperanzadora............kp 29/29-31...........................yk 11
AJ10.............................kp 29/?..................................yk 11
Napakissa....................kp 24/28-32..........................yk 2
niiskuliini......................kp 23/28................................yk 1



Raitakissa....................kp 22/28-30...........................yk 8
Dreaming86.................kp 20/28................................yk 4
Yohanna83..................kp 17/28-30...........................yk 6
nöttönen.....................kp 15.......................................yk 2
niuku...........................kp 15/? (kapseli poistettu 09/09)
Taffo82........................kp 14/29..................................yk 3
anu84..........................kp 13429-32............................yk 25



BloodyEnd...................kp 12/29-31............................yk 29
HH1979.......................kp 12/28-29............................yk 9
Jessie82......................kp 10/24-34............................yk 14
beabee........................kp 10/30-48............since 04(?)/2009
hilppa86......................kp 8/33-35............................yk 3
Manuliina.....................kp 7/25-29............................yk 9
neulainen................... kp 7/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Opaali78......................kp 7/26-30............................yk 14
katjahei.......................kp 5/27-28............................03/08
TMirre..........................kp 5/28-29............................yk 3
pokemoni....................kp 4.......................................yk 1
Anna-79......................kp 3/37-38.............................yk 4

aamuhapan korppu.....kp..........................................yk 12

Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18






[/quote]

 
Huomenta täältä sateen keskeltä.

Etelässä sataa. On niin ankea päivä. Samoin on mieli vähän maassa kun jostain hiipii ajatus siitä että tuskimpa tässä raskaana ollaan. Heti kun mua ei juili alamahasta niin kuvittelen ett no ni, ei siellä mitään ollut.
tosin taas mahaa juilii. Ja janottaa koko ajan. Juon vetta ja maitoa varmaan litratolkulla silti yöllä herään janon tunteeseen. Yleensä juon aivan liian vähän joten en tiedä että oonko unohtanut juoda ja nyt se kostautuu että koko ajan pitää killittää mehua ja töissä pitää sit jatkuvasti juosta vessaan. Ärsyttävää!!

En ehtinyt nyt lajittelemaan noita päiviä uudestaan kun kohta alkaa työt niin pitää kiiruhtaa.
Tänään meinasin taas tuhlata yhen raskaustestin mut olinkin niin kiltti tyttö että jätin testin tekemättä.
 
Huomenta. Sateinen ja masentava päivä, mutta mikäs se täällä sisällä istuessa töitä tehdessä... |O

Nyt on kp 10 menossa (tuo lista on muuten kätevä, kun siitä voi aina tarkistaa missä vaiheessa mennään, jos ei muista), ei mitään raportoitavaa, tylsää odotusta vaan. Ovislaskurin mukaan mun hedelmälliset päivät alkais 5. ja ovulaatio olis 10 päivä. Ei kyllä ole kovin luotettava, kun kuukautiskierto ei ole aina niin säännöllinen), mutta hyvää osviittaa tuosta saa, milloin voisi "varautua" ja seurailla hieman tarkemmin (kun normaalisti mulla ei ole MITÄÄN hajua milloin ovis VOIS olla...)

Greippimehua oon ahkerasti 2 lasia jokapäivä juonut ja alan jo jopa TYKKÄÄMÄÄN sen mausta :)
 
Kiitos niiskuiini päivityksestä.. Voishan tuo janontunne hyvin olla yks merkki että olisi tärppi käynyt! Itselläni menossa jo yk 5. Ihan yllätyin että tässä on kulunut aikaa jo niinkin paljon. Voi luoja kun toivon että tästä kierrosta tärppäisi.. Näen nykyään unia omasta lapsesta harvasen yö, ja muutenkin vauva pyörii ajatuksissa joka ikinen päivä. Samoin miehellä.. Kumpa olisimme nyt puuhailleet oikeeseen aikaan! ;)

beabee, greippimehu ostoksille tämäkin likka aikoo.. :) Mukavaa päivänjatkoa kaikille, tylsää että sataa, mutta saapa maa ainakin vettä :)

 
Ja vielä omia tuntemuksia: aivastuksia, vatsassa nippailua, öisin kylmä(vaikka makkarissa 23,5 astetta), aamuväsymys, ja eilen pää niin kipeä että otin buranan.. Oviksesta kulunut vasta 7 päivää, että mahtaako olla taas omia kuvitelmia... En kyllä luota enää yhteenkään "oireeseeni".

Viime vuonna kun yritettiin vauvaa puolisen vuotta, niin pari kertaa olin TÄYSIN varma että oon raskaana. Ja paskat! Mielikuvitus vaan laukkaa..
Ja taas on puolitutut muuten kyselleet että "koska teille tulee vauva??" Hei oikeesti, miten kukaan voi olla niin törkee ja ajattelematon!

Tsemppiä kaikille :heart:
 
Heipä hei pitkästä aikaa! Täällä ei mitään uutta auringon alla, muuttoa tässä väsään. Eipä ehdi paljon vauva-ajatuksia miettiä. Ovis oli lauantaina, tuli jopa hyödynnettyä se. No, tuhruttelua odotan jo vkonlopun jälkeen :/ Oikeastaan mä lasken enää kuukausia siihen kun pääsee hoitoihin, oon täysin varma että meille ei luomuvauvaa tule.

Tsemppiä! :hug:
 
Niiskuliini aika myöhään siis, jos nuo ois oletettuja ovispäiviä niin ollaan kyl aikasemmissa kierroissa liian aikasin pupuiltu.. Mulla nuo testi on "David ovulation test" nimisiä, pitääpä melkein googletella ohjeita kun sain ylijäämätestit tän palstan kautta niin ei tietty ohjeita ole..
 
Hilppa86 Mulla oli ovis suunnilleen kierron puolivälissä. Testaili tosin piti alottaa jo aikasemmin.
Tällä hetkellä tuntuu että mun raskausoireet on hävinny joten taisin olla turhan toiveikas. Voi tietty olla että kaikki tuntemukset on niin uusia kun vasta toinen luomukierto on menossa mut toivon silti parasta.
 
Sartsa83
hempu Wauuuuu.. kyl siitä tulee sitte erihieno peitto. :heart: :hug: Hehee.. juu kato mie pistän koko tätitouhulle nyt stopin! Täst ei kerta kaikkisesti tule mitää että se SAATANAN täti tulee joka HELVETIN kuukausi kiusaamaan teitä! Miulta palaa tässä kääpä ihan totaalisesti!!!! NIH!!! Jotenka.. ei kandeis tätien tulle ryppyileen mulle olleskaa. :p Hmm.. se tuhru voi merkata niin paljon muutakin. ;) Mutta kuten sanoit, katsotaan.. meitsi on täällä peukut ja varpaat pystyssä. :) Juu ja niiin tuttu juttu tuon kropan huijauksen kanssa.. ei siitä kun sillon ihan muutaman kerran vaan juteltu. ;) :LOL: Mutta yhtäkaikki, toivon niin kovasti onnea ja rukoilen että vielä se testi on sielläkin positiivinen. Mieluummin ennemmin kun myöhemmin. :heart:

HH1979 Tsemppiä oviksen bongailuun! :wave:
 
Täällähän on kauheesti tullu tekstiä sitte viime käynnin! =)
Ihan ton listan pohjalta nyt kommentoin ku en jaksa lukea montaa sivua :ashamed:

tuittu, hempu, vaniljainen ja tiuvi, ainakin nyt te, kovasti plussatuulia :whistle: Näkyy olevan jännät paikat taas käsillä :D :heart:

Täällä ollaan taas pahimmasta tätimasesta noustu takaisin normaalielämään. Kyllä oikeesti niin taas sieppas ku menkat alko...Kaiken pitäs olla ihan ku pitää mut silti vaan ei! :/ Kuitenkin, nyt mä ilmotin ukkokullallekin että tämän kierron "suuri suunnitelma" on huomisesta(kp8) alkaen parin-kolmen päivän välein seksiä tonne kp17 asti, ainakin =) Joka kierrolla vähän eri taktiikka, mikään ei oo vielä toiminu mut mukavaa on ollu ;) :p :heart:

Tosiaan kaikille plussatuulia ja onnea oviksen bongailuun! :whistle: =)
 
30.4 Perjantai

lillukkainen...................kp 90/19-33........................yk 3



Jessica-87...................kp 80/?................................yk 1



B881............................kp 72/30-40........................yk



Elviir-a..........................kp 59/28-31.........................yk 13
Niiskuneiti25................kp 58/28................................yk 1
yöperhonen-................kp 53/28...............................yk 27




kiharapää....................kp 48/28-40..........................yk 28
FairyTale85..................kp 47/27-29..........................yk 6



Louvre........................kp 43/28-35..........................yk 22
Miipeli..........................kp 39/27-36..........................yk 17

kp 5/28-30 yk 17


HappyFeet...................kp 33/32-34..............since 8/2008
Tuittu-.........................kp 33/29-33...........................yk 5
tiuvi.............................kp 33/25-45...........................yk 9
EtanaLilli......................kp 31/28-30..........................yk 16
Viu...............................kp 30/28-34...........................yk
Shih.............................kp 30/33................................yk 3
esperanzadora............kp 30/29-31...........................yk 11
AJ10.............................kp 30/?..................................yk 11
Napakissa....................kp 25/28-32..........................yk 2
niiskuliini......................kp 24/28................................yk 1



Raitakissa....................kp 23/28-30...........................yk 8
Dreaming86.................kp 21/28................................yk 4
Yohanna83..................kp 18/28-30...........................yk 6
nöttönen.....................kp 16.......................................yk 2
niuku...........................kp 16/? (kapseli poistettu 09/09)
Taffo82........................kp 15/29..................................yk 3
anu84..........................kp 15/29-32............................yk 25



BloodyEnd...................kp 13/29-31............................yk 29
HH1979.......................kp 13/28-29............................yk 9
Jessie82......................kp 11/24-34............................yk 14
beabee........................kp 11/30-48............since 04(?)/2009
hilppa86......................kp 9/33-35............................yk 3
Manuliina.....................kp 8/25-29............................yk 9
neulainen................... kp 8/26-90 (pillerit jätetty 09/09)
Opaali78......................kp 8/26-30............................yk 14
katjahei.......................kp 6/27-28............................03/08
TMirre..........................kp 6/28-29............................yk 3
pokemoni....................kp 9/?.......................................yk 1
Anna-79......................kp 4/37-38.............................yk 4
Vaniljainen..................kp 1/32-39...........................yk 6
Hempu86la..................kp 1/31..........................yk 22

aamuhapan korppu.....kp..........................................yk 12

Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1
Ingu 23.3 yk 4
miya 25.3 yk 2
Tesmis yk 2
Sinirusko 14.4 yk 18






[/quote]

[/quote]

 
Täällä tehty tänään raskaustesti joka näytti negaa. Dpo 9 siis menossa. Hatuttaa kevyesti kun koko ajan tyhmä uskoin että kyllään sieltä plussa tulee kun oireet on semmoset. :ashamed: Tiedän kyllä että on liian aikaista vielä testatakkin mut en malttanut enää.

Yöllä heräsin hirveään janon tunteeseen kaksi kertaa ja onnellisena menin hakemaan juotavaa kun ajattelin että varmasti sitä nyt kyllä raskaana ollaan mut mitäv vielä. Kovaa tultiin ja korkealta. Yritän nyt saada itseni uskomaan että ei sieltä mitään plussaa tule vaikka tiedän että se on vielä mahdollista mut yritän nyt kokeilla välillä tätä realismia.
 
hilppa Yleensä noissa ovistesteissä ne liuskamalliset pitää upottaa astiaan kerättyyn näytteeseen ja puikot voi ottaa suoraan pissisuihkusta. Kuten Vaniljainen sanoi, niin puikotkin voi upottaa astiaan. Se aika vain vaihtelee eri mallisissa puikoissa, että onko se pidempi aika kuin jos testaisi suoraan suihkusta. Toi 15-20 sekuntia voi olla aika yleinen. Itse käytin liuskatestejä. Niin ja osa testeistä kuuluu tehdä aamupissasta ja osa vasta myöhemmistä. Olen ymmärtänyt, että ohje tehdä testi välillä klo10-20 johtuu siitä, että aamupissassa LH on "hajonnut" tai ei muuten korkea ja siksi viiva ei välttämättä vahvistu tarpeeksi. Jos ne sun david-testit on liuskoja, ovat valkoisessa paketissa, jossa on vaaleanpunaiset tekstit ja testi sisällä on vaaleanpunapäinen, niin minä käytin juuri niitä. Tilasin raskauskeijusta. Mä käytin niitä davidin liuskoja, niiden ohjeiden mukaan, mikä on printattu siihen itse suojapussiin. Eli upotin 5 sekunniksi nesteeseen ja katsoin tuloksen 10 minuutin päästä, mutta vimeistään 15 minuutin sisällä. Mulla tuli siihen se viiva todella hitaasti. Tsemppiä tikutteluun. :)

pokemoni Minä ajattelin, että pillerit lopetettuani olisin taas vähemmän kiukkuinen ja ailahteleva, mutta eipä ne ominaisuudet mihinkään kadonneet. =) Ennen menkkoja tulevat rintojen turpoaminen ja kipuilu kyllä helpotti pikku hiljaa. Huonoja puolia pillerien lopettamisessa oli ihon ja hiusten todella nopea rasvoittuminen. Pillerien aikaan kehtasi mennä ihmisten ilmoille, vaikkei joka päivä pessyt hiuksiaan, mutta nyt ei todellakaan. Mulla oli käytössä Yasminit.

Vaniljainen, kunpa se täti pysyisi poissa. :hug: Tänäänkö on testauspäivä?

neulainen :hug:

Hempu Tuo yksityisellä käynti on ihan hyvä veto. Ainakin niiden alkututkimusten tekeminen. En tiedä tarkkaan paljonko ne maksavat, yksittäisiä tutkimushintoja olen katsellut yksityisten sivuilta ja myös lapsettomuusblogeista. Ja haluan senkin sanoa, että vaikka tuomio näyttäisi alkujaan pahalta, niin se ei välttämättä tarkoita ettei voisi tulla raskaaksi. Hyvä ystäväni kävi yksityisellä ja tulokset näyttivät huonoilta (mm. sperman laatu hyvin huonoa). Silti he onnistuivat tulemaan luomusti raskaasti. :heart: Ja sekin, että varaat ajan tutkimuksiin, voi saada stressiä vähenemään. :hug: Ja hei sinullahan oli eilen maistraattivierailu!:) Onnea kovasti rouvalle! :heart:

Manuliina Tekniikka kuulostaa hyvälle. :)

niiskuliini Pahoittelut negasta. :hug: Onhan tuo kyllä vielä aikaista testata, mutta niinhän mä itsekin testailen. :) Tässäkin kierrossa tein dpo8 davidin raskaustestin pois pyörimästä, sillä en luota sen tulokseen itselläni. Se näytti mulla km:n jälkeen vain viivanpaikkaa/haamua, kun veressä vielä oli hcg:tä. Niin ja nyt dpo8 oli täysin puhdas nega. Realismi on myös ihan hyvä suhtautumiskeino. Yllättyy sitten positiivisesti, jos saakin plussan.

ON: Täti on pysynyt vieläkin poissa, joten kai sitä voisi uskoa jo tähän plussaan. Minut voisi poistaa kiertolistalta ja laittaa plussauspäiväksi 24.4. Silloin sain haamun liuskaan ja clearblue:hun raskaana 1-2 viikkoa. Poistun tästä pinosta hiljalleen, vaikka varmasti käyn "salaa" lukemassa teidän kuulumisia. :)

Toukokuu olisi hyvä aika saada monen monta plussaa vai mitä. :) Siinä menee sitten kesä kuivin suin, kun muut nauttii terassielämästä, häistä ja muista juhlista. :LOL: Plussatuulia kaikille vielä puhaltelen, jos niissä olisi voimaa tulla ruudun läpi.
++++++++ :whistle: :heart:
 

Yhteistyössä