~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

taffo Greippimehu on iiiihan parasta :D Miä kuulemma pienenäkin vetelin sitruunaa ihan tosta vaan ja greippiä söin ihan hulluna :D Aina kun janottaa niin pyyhällän greippimehutölkille :D kiitos rakasmurunen tsempistä :hug: :heart: Tiiän ettei vielä kannata hosua eikä hätäillä :ashamed: mutta ärsyttää jos johdatan itteäni taas harhaan kuvittelemalla kaikenlaisia tyhmiä asioita tapahtuvan kropassa.. :ashamed: Hihii, oon niin ilonen sun puolesta, että kierto ei lähteny omille teilleen! Pääset taas kärryille hommiin :heart:

raitakissa teretulemast tänne taas panikoimaa ja kuvittelemaa meidän kanssa kaikenlaisia oireita ;) :heart:

hipsu onnea siulle kovin :flower:
 
Voi neulainen en mää sua poista :heart: Uskaltauduin poistamaan muutaman jotka ei ainakaan ole piiiiitkään aikaan kirjoitellut mitään.

Älä Hempu masennu :( Ootte kyllä kaikki ollut nyt niin hyviin aikoihin liikenteessä että pakko tärpätä. Mä oon jo ihan fiiliksissäni odottelemassa teidän plussausta =) :heart: Kun ei nyt omasta tarvi murehtia :x Haleja ja koita muru jaksaa :hug: Niitä epätoivon hetkiä kyllä tulee vaikka tekisi mitä..

Ja onnea hipsu!! =)

Taffo mä tykästyin ihan tosissani greippimehuun :D Hassua..lopetin jo sen juomisen mutta välillä tulee niin hirveä hinku että pakko kai ostaa "ihan muuten vaan".
 
20.3.-10 Lauantai


PikkuPrinsessa............kp 70/30.............................yk 9
butterFly88.................kp 69/?...............................yk



hipsu86........................kp 51/28............................yk 1



lillukkainen...................kp 49/19-33........................yk 3
neulainen.....................kp 48/53-90 (pillerit jätetty 09/09)



Jessica-87..................kp 39/?.................................yk 1
tiuvi............................kp 37/33...............................yk 8
Anna-79.....................kp 37/38...............................yk 2
kiharapää...................kp 37/28-40..........................yk 27



Opaali78......................kp 28/26-30.........................yk 12
Miipeli..........................kp 26/27-36.........................yk 16
Ingu............................kp 26/28...............................yk 4
esperanzadora...........kp 25/29-31..........................yk 10
HappyFeet..................kp 24/34...............................since 8/2008
kilu09..........................kp 24/28...............................yk 15
Jessie82......................kp 24/29-31..........................yk ?
HH1979.......................kp 23/28-29..........................yk 7
Hempu86la..................kp 23/30-35..........................yk 20
Tuittu-..........................kp 22/29-33..........................yk 4
Shih.............................kp 22/?..................................yk 2
anu84..........................kp 21/29-32..........................yk 24
Vaniljainen...................kp 20/32-39..........................yk 4



Manuliina....................kp 19/28-31..........................yk 7
Tesmis........................kp 19/24-28..........................yk 2
Elviir-a........................kp 18/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 17/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 17/28...............................yk 1
Raitakissa...................kp 13/28-30.........................yk 7
yöperhonen-...............kp 12/28..............................yk 27
niiskuliini.....................kp 11/28...............................yk 1



Dreaming86................kp 9/28...............................yk 3
FairyTale85.................kp 6/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 5/30...............................yk 18
Louvre........................kp 2/28-35..........................yk 22
Taffo82.......................kp 2/29...............................yk 2
hilppa86.....................kp 1/?..................................yk 2


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3



 
Pthyi teidän kanssa...Mua oikein puistattaa kun ajattelen sitä greippimehua... :$ Mutta niinhän se on ettei maku asioista voi kiistellä!! :D Hitto mä oon ollu NIIN kipiä ja vuoto on jotain JÄRKYTTÄVÄÄ. :/ Toivon ettei kauaa kestä tämä kärsimys.. ( tai no,norsut kärsii ja hiiret jyrsii,hih )

Voihan Miipeli,sulla on jännät paikat menossa...Plussapuhuria sinnepäin! :heart:

Mitenkäs muut jännäilijät? :heart:
 
Voi Louvre :( Jaksamista ja voimahaleja :hug: :hug: :hug:

Ei mulla Taffo niin jännät paikat ole :ashamed: mutta kiitos puhurista! =) :heart: Meillä meni pupuilut ihan päin metikköä ku jäin ihmettelemään sitä ovista niin tuli toinen hukkakierto putkeen. Ja asiaahan auttaa se että näin viime yönä unta missä tein 3 raskaustestiä ja kaikki plussia. Muistan ku mietin siinä unessa että tää on ihan varmasti unta, ei tota näkyä pysty ymmärtämään!! Ja untahan se olikin. *huoh*. En tiedä kestääkö psyyke yrittämällä yrittämistä vaan pitäiskö tjottailla nyt jonkun aikaa :(
 
Tervehdys kaikille!
Mahtuiskohan tänne ketjulle vielä yksi mukaan? :) Olen itse 24- vuotias ja kihlattuni 31- vuotias. Esikoista tässä kovasti yritetään tehdä, nyt menossa yk 4 ja kp 23/32-39.
Mulla on todettu ultralla lievä endometrioosi (nuppineulanpään kokoinen pesäke) vasemmassa munasarjassa, sekä molemmat munasarjat ovat follikkelikystaiset. Paniikkihan siinä ensin heitti kun lääkäri noista kertoi, mutta kummankaan ei pitäisi estää raskaaksi tulemista, onneksi. Tuo endometrioosi on tosi lievä, molemat munajohtimet ovat siis ihan avoinna, eikä estä näin raskautumista. Nuo kystat taas pidentävät ikävästi kiertoa, mutta lähtevät usein itsestään pois. Lääkärini mukaan myös hyvin suurella todennäköisyydellä tuo endo paranee kokonaan kun tulen raskaaksi. Suurimmaksi osaksi mennään siis positiivisin mielin, joskin väliin mahtuu myös epäitoivon päiviä, kuten varmaan kaikilla meillä :hug:

Oviksen tikuttelin todennäköisesti tiistaina, viiva ei ollut ihan yhtä tumma kuin kontrolli, hyvin lähellä sitä kuitenkin ja sen jälkeen on viivat haalentuneet tasaisesti, joten uskoisin, että silloin se tapahtui. Vastassa myös sattui sillon ja taisipa limatkin tulla. Tämä kierto voisi siis pysyä järkevässä mitatta :)

Mä tutustun täällä teihin, onnea kuitenkin heti kaikille, jos täällä on plussaneitta ja muille iso kasa plussausonnea :heart:
 
hipsu onnea plussasta :heart:
hilppa ja louvre pahoittelut tädistä :hug: Ja Taffolle onnittelut tädistä :flower: Siinäpä lause jota ei tule kovin usein sanottua :LOL:

vaniljainen tervetuloa joukkoon =) !

Vajaa viikko oviksesta. Tänään ollu aikas lailla kehno olo, maha sekasin ja muutenki hiukan huono olo. Tämähän TIETYSTI on selvä raskausoire, eilisellä punkkupullolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa :LOL: Eli ei minkäänlaista oiretta :/ Eilen kyllä vihloili vasemmalta alamahalta taas aika lailla mutta niinhän se tekee aina tälläi loppukierrosta. Pöh, ota nyt näistäki selvää... Viikon päästä maanantaina odotan tätiä taas kylään, vaikka sais jättää tulemattaki ihan kernaasti. Odottelua vaan...
:|
 
21.3.-10 Sunnuntai


PikkuPrinsessa............kp 71/30.............................yk 9
butterFly88..................kp 70/?...............................yk



lillukkainen...................kp 50/19-33........................yk 3



neulainen.....................kp 49/53-90 (pillerit jätetty 09/09)
Jessica-87....................kp 40/?................................yk 1



tiuvi............................kp 38/33...............................yk 8
kiharapää...................kp 38/28-40.........................yk 27



Opaali78......................kp 29/26-30..........................yk 12
Miipeli...........................kp 27/27-36.........................yk 16
Ingu.............................kp 27/28...............................yk 4
esperanzadora............kp 26/29-31..........................yk 10
HappyFeet...................kp 25/34...............................since 8/2008
kilu09...........................kp 25/28...............................yk 15
Jessie82......................kp 25/29-31..........................yk ?
HH1979.......................kp 24/28-29..........................yk 7
Hempu86la..................kp 24/30-35..........................yk 20
Vaniljainen...................kp 24/32-39..........................yk 4
Tuittu-.........................kp 23/29-33..........................yk 4
Shih.............................kp 23/?..................................yk 2
miya............................kp 23/28-30...........................yk 2
anu84..........................kp 22/29-32..........................yk 24
Manuliina.....................kp 20/28-31..........................yk 7
Tesmis.........................kp 20/24-28..........................yk 2



Elviir-a........................kp 19/28-31..........................yk 13
EtanaLilli.....................kp 18/30...............................yk 15
Niiskuneiti25...............kp 18/28...............................yk 1
Raitakissa...................kp 14/28-30..........................yk 7
yöperhonen-...............kp 13/28...............................yk 27
niiskuliini.....................kp 12/28...............................yk 1
Dreaming86................kp 10/28...............................yk 3



FairyTale85.................kp 7/27-29..........................yk 6
Sinirusko.....................kp 6/30...............................yk 18
Louvre........................kp 3/28-35..........................yk 22
Taffo82.......................kp 3/29...............................yk 2
hilppa86......................kp 2/?.................................yk 2
Anna-79......................kp 1/37-38..........................yk 3


aamuhapan korppu.....kp.......................................yk 12


Plussanneet 2010:

Pettara 6.1. yk 4
Indrina 15.1. yk 1
Lara- 16.1. yk 1
terp 17.1. yk 5
tähtynen 15.2. yk 8
Lavelyn 18.2. yk 5
Pikkis82 18.2.
Eveny 24.2. yk 4
Nallu 24.2. yk 4
Ritu82 6.3. yk 2
Saana07 10.3. yk 8
Tinker Bell 14.3 yk 3
hipsu86 19.3 yk 1



 
Heipähei pitkästä aikaa!

Päivittäin olen käynyt lukemassa kuulumisianne, mutta muuten elänyt hiljaiseloa.

Kävin lääkärillä ja diagnoosina oli pco-tyyppiset munasarjat ja liian lyhyt luteaalivaihe ja epäsäänölliset kierrot (juuri viime kierrossa riemuitsin, että kierrot ovat tasaantuneet...). Tässä kierrossa ovis oli vasta noin kp 34 eli venähtää tää kierto aika pitkäksi. Seuraavasta kierrosta pääsen aloittamaan clomit, joilla yritetään saada ovista aikaisemmaksi. Alkukierrosta otetaan verikokeet, joista toivottavasti selviää vähän lisää, mikä on vikana ja kierron keskivaiheilla ultrataan, jotta nähdään onko clomeilla toivottua vaikutusta.

Toisaalta on helpottunut olo, kun asiat etenevät, toisaalta välillä tulee epätoivon hetkiä, kun pelkään, ettei me ikinä onnistuta.

Kannattaa muuten vältellä lapsettomuusblogeja. Luin toissaviikolla yhden blogin läpi, jonka kirjoittaja oli yrittänyt saada lasta 90-luvun alusta alkaen ja vasta joskus muutamia vuosia sitten lopulta saanut adoptiolapsen.. ei ollut mitään mieltä ylentävää luettavaa ne blogimerkinnät...

Pitäisi yrittää pysyä toiveekkaana ja positiivisena, mutta välillä se on niin pirun vaikeaa...

Pahoittelut tippuneille :hug: ja tsemppiä kaikille kuumeilijoille tasapuolisesti!

Mun mielestä olisi oikeus ja kohtuus, että plussattais kaikki tässä kevään aikana, voitaisiin sitten aidosti nauttia ensi kesästä pieni matkalainen masussa... :heart:
 
Täällähän on ihana tsemppaus päällä :heart: Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista!

tiuvi olen pahoillani diagnoosistasi, tiedän miltä se tuntuu :hug: Hyvä, että saat apuja kierron tasaamiseen! Voimia :heart:

Manuliina toivottavasti täti jättää tulematta ja oireet olisi kuin olisivatkin muusta kuin viinipullosta johtuvia ;)

Miipeli sanoin (eli kirjoitin :D ) väärin ton mun eilisen kiertopäivän, tänään on jo kp 24, joten eilen oli tietysti kp 23, eikä 21 kuten ensin laitoin :LOL:
Onneksi mulla on toi FF, muuten olisin ihan pihalla kierroista.. :whistle: Nyt on tää tylsä odottelu vaihe menossa, tätiä odotan tulevaksi viikon päästä tiistaina. FF mukaan ovulaatio olis kyllä vasta huomenna, se laski sen mun viime kierrosta joka oli 39 päiväinen, joten nyt olis onneks varmaan lyhyempi kierto luvassa. Ainakin ovistesti oli tänään enää niiiiin himmeä viiva, että en usko sen huomiseksi vahvistuvan. Viime tiistaina se oli hyvin lähellä kontrolliviivan väriä..

PLUSSAPUHUREITA ~~~~~~~ :whistle:
 
Tervetuloa vaan miya =)

Tiuvi hyvä että teillä kumminkin asiat etenee ja saatte tilanteeseen apuja :hug:

Pahoittelut tädistä Anna-79 :( :hug:

Täällä kanssa taitaap tädin tulo lähestyä..juilinu siihen malliin ja ollut tämä kuuluisa turhautumiskiukkuilu-päivä..
 
Tervetuloa kaikki uudet mukaan :heart:

miipeli kiitos tsempistä :heart: :hug: Toivottavasti se täti nyt ei sieltä saapastele paikalle :( Minkä takia tällästen loskakelien keskellä tätien pitää tuoda lisää harmautta arkeen.. Ei ole reilua, pysy täti poissa!!

taffo ainahan voit syyä tavallista greippiä jos se maistuu paremmin ;) Paljno oimia siulle raksu kipujen keskelle :hug: kyllä ne helpottaa taas pian! :hug:

anna pahoittelut tädistä :hug:

ON: Tänne ei mitään uutta oikeestaan.. Tänä aamuna tuli aika kovat krampit hetkellisesti, vähän samaan tyyliin kun tätin saapuessa paikalle, mutta siinä ne sitten olikin. Alavatsa on tuntunu painostavalta.. Rintojen sivustat alkaneet kipeytyä.. Jotenkin en vaan kuitenkaan usko raskautumiseen, en ennen kun sen itse voin testistä todeta..

Plussia kaikille!! :)
 
Tervetuloa kaikki uudet mukaan! :heart:

Hilppa ja Anna :hug: !Tsemppiä!

Tiuvi suuren suuri voima :hug: ,mä olen lukenut muutaman nuita lapsettomuusblogeja,pelko kurkussa lueskelin kuinka julma maailma osaa olla.Toivoisin todella että te kaikki pitkään yrittäneet saisitte ne plussanne!!! :heart:

Miipeli toivotaan parasta!!d :D b

Hempu phyi,vielä karmeampaa tavaraa ite hetelmä!Suu meni mutruun jo lukiessa ja kieli karrelle...JÄK!Toivotaan että sun oireet on ihan jotain muuta kuin tätiä...Testi sen näyttäköön!!!

Manuliina hih,toivottavasti sinunkin oireet jtn ihan muuta ku typerää tätiä!
 
Tervetuloa uusille ja kiitoksia päivityksistä :heart:

Täällä oireillaan niin paljon, että jos ei ole tärpännyt, niin kroppa on sitten vaan sekaisin. Perjantaina alkoi etovat olot myös aamulla. Alavatsaa nippaillut ja ollut semmoinen paineen tunne niin alavatsassa kuin alaselässäkin. Eilen aamulla huomasin, että rinnat kipeät kainaloita myöten ja tänään kipu vain vahvistunut. Saattavat olla myös aavistuksen turvonneet. Ja väsy on kova |O Nivusissa välillä myös kipua..

No ei saa innostua liikkaa, mutta kyllä niin selkeitä oireita on, että hormoonit on kyllä sekaisin, jos ei ole tärppiä käynyt.

Elämme jännittäviä aikoja :D Tsemppiä kaikille :hug:

*muoks* Lisään vielä yhden oireen ( ? ) eli nännipihoihin on ilmestynyt jotain "nystyröitä".. Mieskin sanoi, ettei niitä ole ennen mulla ollut.
 
pikaisesti nyt vaan omaa napaa.. uutisia ei kylläkään ole, ei siis mitään oireita että olisin raskaana. tätiä odotan saapuvaksi ke tai to. Masentaa jo valmiiksi. :ashamed:

Plussatuulia teille muille jännääjille kovasti ja tervetuloa uudet. ++++++++ :whistle:
 
Oi, Shih ihanan kuuloisia oireita!! :heart: Noi nystyt nänneissähän on yleisiä varsinkin ensiraskauden aikana, johtuu hormoonista joka valmistelee rintoja maidontuottamiseen :)
Koskas ajattelit testailla? Peukkuja pidän!! :)

HH1979 älähän nyt heitä vielä kirvestä kaivoon!! :hug: Ei kaikki oireile raskauden alussa!
Toivotaan, että täti pysyis poissa!

Toivottavasti täti tajuis pysyä poissa jokaisen luota!! :heart:

 
vaniljainen: kiitos kannustuksesta. En vaan jaksa hirveesti iloita itse kun ei itellä oo mitään tissikipuja eikä mitään muitakaan oireita tässäkään kuussa. Eli täti on hyvinkin odotettavissa.. :ashamed:
 
Vaniljainen Juu on kyllä semmoisia pieniä nystyjä ilmestynyt nännipihat ihan täyteen.. Toivottavasti tarkottaisi, että on tärpännyt :heart: Ajattelin yrittää malttaa ja testata perjantaina, jolloin on kp 28.. Mutta saa nähdä miten käy :LOL:

HH Heiii.. et saa masentua :hug: Ei se sitä tarkoita ettei voisi olla tärppi käynyt vaikket tuntisikaan mitään oireita. Kuule äkkiä nämä munkin oireet katoaa kun täti kurvaa paikalle :ashamed: Ties vaikka kuvittelisi vaan kaikki pienessä päässään :ashamed:
 

Yhteistyössä