~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Voi viineri,Manuliina,mä en voi ostaa testiä kaappiin...Meen aina testailee (yleensä liian aikaisin) ja sit parku suussa ihmettelen miks piti tehdä se testi... Onneton rähmäkäpylä oon! :D Neulainen,ihailtava asenne...Mä voin lahjoittaa sulle mun punaisen ladan jonka pitäis saapua maanantaina viimeistään..Toivottavasti on hajonnut matkalle! :D

Taffo kyselit kuulumisia...

olen ollut hiljaisena seurailijana täällä palstalla. Olen kyllä aina käynyt lukemassa, mitä tänne kuuluu, mutta en ole jostain syystä saanut itse kirjoitettua. Viime kierrossa pudotus ja pettymys oli valtava.
tämäkin kierto meni penkin alle. Sain parin viikon antibioottikuurin juuri ennen ovulaatiota ja lääkäri kielsi kaiken yrittämisen kun kyseisillä antibiooteilla saattaisi olla jotain haitallisia seurauksia. aika epätodennäköistä tietysti, mutta ei tohdittu lääkärin ohjeita vastaankaan toimia...
Ihan pieni mahdollisuus tässä kierossa on, jos miehellä on jotain supersiittiöitä, mutta enpä usko kun ei ole tähänkään mennessä tärpännyt vaikka ollaan kaikkemme tehty ajoituksen suhteen.

Tällä hetkellä siis odottelen kuumeisesti menkkoja alkavaksi, jotta päästäisi uudelleen yrittämään.

Nyt on kuitenkin ihan hyvä olo, olen yrittänyt teidän neuvojen mukaan tehdä kaikkea kivaa ja keskittyä muihin asioihin kuin lapsentekoon. Lisäksi olen päättänyt, että varaan jotain kivaa ohjelmaa aina kuukautisten ajaksi. seuraavien kuukautisten ajaksi olen menossa tapaamaan muutamaksi päiväksi ystävääni, joka on toisessa kaupungissa töissä. Suosittelen muillekin, onpahan jotain positiivista tekemistä, eikä voi jäädä kotiin murehtimaan...

Voimia kaikille tapapuolisesti ja plussia niille, joilla siihen on mahdollisuus.. :)

Tiuvi,todella kurjaa että lääkekuuri "vei" kuukauden mahkut,ei todellakaan ole kivaa tuo odottelu! :( Kiva että kuitenkin vastasit ja taidan ottaa neuvostasi opiksi ja yritän ensi viikon mahdollisilla varikko päivillä keksiä jotain kivaa vaikka sitten ahistaiskin!Kukkuu!Missä kaikki muut jännäilijät???? :heart: PLUSSAPUUUH! :whistle:

Mulla ois nyt kp 25. Ollaan ylihuomenna lähdössä häämatkalle, ja päätin ottaa rätit mukaan, ja jättää r-testit kotiin. Olen vähän uhkarohkealla tuulella :LOL:

Mulla on tänään vähän ollut kipuilua alavatsassa, sekä vähän oksettava olo. Ei siis mitään ihmeellistä, mies on vieläkin sitä mieltä että olisin raskaana. Sillä on kuulemma ihan sellainen fiilis. Mä en millään haluaisi testata ennen reissua, ja jotenkin tuntuu tyhmältä ottaa sinne testejä mukaan. Kun vihdoin pääsee pois kotoa edes hetkeksi, niin ei milläään jaksa viedä näitä samoja asioita mukana. Ja ainahan mä voin sieltä käydä apteekissa testejä hakemassa, jos sille tuulelle tuun.

Olenkohan mä ihan hullu? B)

lara- Ole hyvä vain. En ehdi kiireitteni takia päivittämään kuin 1-2 kertaa viikkossa. Voin päivittää jos et ole päivittänyt, kun käyn täällä.

HaLLeBeRRyEn pahoittanut mieltäni ja saat mielipiteesi sanoa. Pahoittelen, ettei mulla ole sympatiaa jäljellä "työ/koulupäivien jälkeen...

ON: Tänään on sitten ettiskelty töitä ihan olan takaa, useampi paikka vastasi, et jotain vois löytyäkin, nyt joutuu sitten karsimaan minne menis. Täytyy varmaan tehdä plussat ja miinukset lista. Parempi näin päin. Yks paikka olis tehnyt jo vaikka ilman tapaamista 20 vuoden sopimuksen ja se kuullostaa hurjalta ja epäilyttävältä.

No niin...Täällä olis sitten kp1/25-31 :'( Ja yk5 siis lähti käyntiin. Pirun masentavaa. Ei siis voi luottaa sen paremmin oireisiin kun oireettomuuteenkaan! Niin tai näin, uutta yritystä kohti vaan kunhan nämä kommaripäivät tästä menee ohi :headwall: .

Mites muilla? Toivotaan nyt että jollekin tulis onnellinen alkuvuosi =)

Palailen taas parin-kolmen viikon päästä varmaan...Tsemppiä kaikille! :heart:

Voi manuliina pahoittelut tätistä :( Voimia uuteen kiertoon!

Huh, tännehän on tullu paljon tekstiä ja liittyny paljon uusia ihmisiä joukkoon, joten tervetuloa kaikille uusille tasapuolisesti paljon tänne :heart:

Itekkin tässä tosi harvoin käyny tällä palstalla, kun jotenki niin paljon vaivattomampaa tuolla naamakirjan puolella kommentoida ja kirjotella fiiliksiä :)

Ja tietysti jos joku on plussanut niin plussanneille myös paljon onnea ja tarrasukkia :)

Ja sitten ON: Toissaaamuna sain vähän haaleamman viivan ovulaatiotestiin, kun kontrolliviiva. Eilen aamulla sain vahvan viivan ja iltasella sitten alkokin munasarjoja vihlomaan, vällyjä heiluteltiin.. MUTTA! Tänäänkin tein ovulaatiotestin ja se näytti myös vahvaa plussaa. Ja nyt on vihlonu sitten kohtua ja munasarjoja välillä nipistelly. Voiko ovulaatiotestistä saada pitkäänkin vahvan viivan ovulaation jälkeen? Vai pitäskkö sen nyt tästä sitten hiljallee haaleta ja lämpöjen alkaa kohoamaan? Tänä aamuna oli ihan normaali 36.6.. Vielä.. Kertokaahan kokemuksista :) Tää kun on meinaan eka kerta kun sain kunnon tosi vahvat viivat ovulaatiotestiin :)

Plussatuulia!! :) :heart:

Hempu,mulla ovis näkyy yleensä niin että esim kp12,haalea,kuitenkin selvästi erottuva viiva,kp13 yhtä vahvat viivat,kp14,haalea selvästi erottuva viiva.Sit vielä ohjeessa lukee että yhdyntä 24-48 h päästä positiivisesta tuloksesta,eli EI ennen 24 h mutta 48 h kuluessa,pyh,ei ainakaan vielä näy onnistuneen meitin ajotukset... Toivottavasti tärppää!Mulla muuten lämpö yleensä nousee n.4 päivää ovisplussan jälkeen!

kesti hetken ennen kuin tajusin siirtyä uuteen pinoon! :) hurjasti on tullut taas tekstiä sitten viime kerran! mukava lukea teidän kuulumisia!

sartsa säikytti pahasti, mutta onneksi kaikki oli kunnossa!

+++++++++ :whistle: ! toivottavasti löytävät perille! Ja :hug: kaikille tarviseville.

on: ei malta millään odottaa helmikuun puoliväliin, et saadaan kuulla mun ja miehen testien tulokset... ihan tulisilla hiilillä ollaan molemmat, mies jo tossa kyseli, et eikö sitä millään voisi aikaistaa! :) ja läppäri hajosi, niin pääsee harvemmin käymään täällä, töissä ei uskalla kuin yksin ollessa, ettei kukaan vain näe.

Alkuperäinen kirjoittaja Taffo82:
Hempu,mulla ovis näkyy yleensä niin että esim kp12,haalea,kuitenkin selvästi erottuva viiva,kp13 yhtä vahvat viivat,kp14,haalea selvästi erottuva viiva.Sit vielä ohjeessa lukee että yhdyntä 24-48 h päästä positiivisesta tuloksesta,eli EI ennen 24 h mutta 48 h kuluessa,pyh,ei ainakaan vielä näy onnistuneen meitin ajotukset... Toivottavasti tärppää!Mulla muuten lämpö yleensä nousee n.4 päivää ovisplussan jälkeen!
Mulla on myös alkanut viiva haalenemaan heti vahvan tuloksen jälkeen. Mutta ehkä Hempu sulla on niin paljon "ovishormonia" kropassa, että se näyttää pari päivää tummaa viivaa? Toivottavasti tärppää! :heart:

Ja siinä kierrossa, jossa meillä tärppäsi, pupuiltiin varmaan 10-12 h tumman viivan tulon jälkeen ja seuraavan kerran noin 36 h tuntia testin teosta. Ei se mun käsittääkseni "kiellettyä" ole pupuilla ennen kuin on 24 h mennyt, koska ovis on tuon 24-48 h kuluessa ja siittiöt elää n. 72 h niin silloin siittiöt on vielä elossa vaikka pupuilis heti ovistikuttelun jälkeen. Näin mä oon ymmärtänyt. :p

PLUSSATUULIA KAIKILLE!!!! Puuuuhhh: ++++++++++++++

Kuten jo tuonne toisaallekin laitoin, niin nyt on aika pahoja fiiliksiä. Nännipihat on kasvaneet, niitä kutittaa ja miehen mielestä olen raskaana. Kp 26 tänään, enkä uskalla vielä testata. Jännittää ihan pirusti!

hempu en paljoo osaa sanoo noista ovis-jutuista, sillä ehdin tikuttaa sitä kai vain yhden kierron, mutta me oltiin mielestäni aika myöhässä pupuilun suhteen silloin, mutta näköjään kuitenkin oikeeseen aikaan. ja kannattaa muistaa, että ei touhuile liian usein, sillä se saattaa heikentää myös mahdollisuuksia. meillä oli ainakin niin, että oli useemman päivän tauko ennen tärppiä, koska olin jo 3 päivää pois kotookin. että ei se määrä vaan se laatu ja ajoitus! jos nyt noin sen voi ilmaista... :p

neulanen mulla ei niinkään nännipihat turvonnu vaan mun mielestä vaan nännit turposi ja muuttui heti sellaisten "äiti"- / imetysnännien näköisiksi. :LOL: rinnat oli tosi kipeet pitkään, helpotti varmaan vasta rv 11. minkä pituisia sun kierrot yleensä on, eli koska menkkojen pitäisi alkaa? ite odotin kai 2-3 päivää yli, kun en uskaltanut testata! pelkäsin niin sitä negaa... mutta kyllä täytyy sanoa, että sulla kuulostaa tosi hyvältä! :D

12+3 :heart:

Siili,mä just sitä pelkäänkin et me touhuiltiin liikaa tässä kierrossa...Mutta gravidas klinikan sivuilta sain lohdutusta että ei voi harrastaa liian usein mutta yli 5 pv:n pidättäytyminen heikentää simppojen laatua..Tiedä sitä sitten mutta pelkään pahinta nyt siis kp 24/29.Neulainen,mua jännittää sun puolesta!!!!!IIIIK! :heart:

bambina no sehän se onkin, että mä en tiedä mikä mun kierron pituus on. Ennen pillereitä se oli jotain 27-35, joten erittäin hankala sanoa. Siksi mä en haluakaan vielä testata, koska en tosiaan tiedä milloin niitä menkkoja sitten odottelisi. Mutta tosiaan ne tärppipäivät oli jotain siinä kp 15 paikkeilla, milloin siis itsellä oli kamala kiukuttelu, syömähalu ja seksihalukin. Seuraavana päivänä taas ei tehnyt enää yhtään mieli. Joten se varmaan oli se tärppipäivä.

Joo sehän se onkin, että mulla on tosi pienet rinnat, ja pienet nännitkin. Nyt on kuitenkin sellaiset tosi naiselliset ja "hedelmälliset". B) Ja tosiaan eilisestä asti ollut oksettava olo ja pää vähän kipeä. Lisäksi kipuiluja on jo tullut, yleensä ne menkkakivut alkaa vasta edellisenä päivänä. Jotain kummaa siis tapahtuu, mutta en tiedä että mitä :kieh:

neulanen: Älä menetä toivoa vielä noin aikasilla kp:lla!

ON: Mulla tätiä ei näy vieläkään...
Maha on tooosi turvoksiin, varsinkin tosta ihan häpyluun yläpuolelta...
En oikein tiedä mitä se merkkaa, kun en ole koskaan moista ennen huomannut?? :eek: Kp37...

Plussa puhureita kaikille!!

onnea pettara!!! :heart: täällä se plussapuhuri sen kun jatkuu...hyvä!! :D

neulanen älähän nyt vielä masennu, kuten lara sanoi, on vielä aikaiset kiertopäivät! kun ainakin apteekin oma testi on luotettava vasta sitten, kun menkat ovat myöhässä!! ja taisit testata vieläpä päiväpissastakin. joten nyt odottelet pari päivää, rauhotut lomalla ja testailet sitten uudestaan! koska nuo sun oireet vaikuttavat niin hyviltä! :heart:

Ihanaa Pettara,paljon paljon ONNEA! :heart: Manuliinalle :hug: tädin tulosta.Tsemppiä uuteen kiertoon!Ja Opaali,toivottavasti tärppää! :heart: :D Voi Neulainen,nyt mulle tuli paha mieli kun yllytin sua :( ,toivotaan että olit liian aikaisessa testin suhteen! :heart:

Yhteistyössä