Taffo kyselit kuulumisia...
olen ollut hiljaisena seurailijana täällä palstalla. Olen kyllä aina käynyt lukemassa, mitä tänne kuuluu, mutta en ole jostain syystä saanut itse kirjoitettua. Viime kierrossa pudotus ja pettymys oli valtava.
tämäkin kierto meni penkin alle. Sain parin viikon antibioottikuurin juuri ennen ovulaatiota ja lääkäri kielsi kaiken yrittämisen kun kyseisillä antibiooteilla saattaisi olla jotain haitallisia seurauksia. aika epätodennäköistä tietysti, mutta ei tohdittu lääkärin ohjeita vastaankaan toimia...
Ihan pieni mahdollisuus tässä kierossa on, jos miehellä on jotain supersiittiöitä, mutta enpä usko kun ei ole tähänkään mennessä tärpännyt vaikka ollaan kaikkemme tehty ajoituksen suhteen.
Tällä hetkellä siis odottelen kuumeisesti menkkoja alkavaksi, jotta päästäisi uudelleen yrittämään.
Nyt on kuitenkin ihan hyvä olo, olen yrittänyt teidän neuvojen mukaan tehdä kaikkea kivaa ja keskittyä muihin asioihin kuin lapsentekoon. Lisäksi olen päättänyt, että varaan jotain kivaa ohjelmaa aina kuukautisten ajaksi. seuraavien kuukautisten ajaksi olen menossa tapaamaan muutamaksi päiväksi ystävääni, joka on toisessa kaupungissa töissä. Suosittelen muillekin, onpahan jotain positiivista tekemistä, eikä voi jäädä kotiin murehtimaan...
Voimia kaikille tapapuolisesti ja plussia niille, joilla siihen on mahdollisuus..