~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Hei, ilmoittautuisin mukaan kuumeilijaksi! Mulla nyt yk2 viedään, tänään kp 25/27-31. Aamulla tein testin, kun kaikki oireet löytyivät verisestä nenästä alavatsakipuihin ja outoihin makuihin... Mutta selvää miinustahan tuo kaupan testi näytti... :'(

Kovin pettynyt olen, mutta tulin täältä hakemaan ryhmätukea! Ensi kuussa paremmalla onnella!

Plussatuulia!

Lara- Oli siis "valemenkat" aina vessassa käydessä paperiin tuli pienen pieni viiru mutta alushousuihin asti ei ikinä tullut. Sitten saattoi olla päivän vuotamatta ollenkaan ja sitten taas seuraavana tulla vähän reilummin. Sama meno jatkuu edelleen mutta nyt tosiaan se plussa lämmittää mieltä :heart:
Kiitos kaikille onnitteluista. Puhallan itse puolestani kaikille oikein plussatuulien myrskypuhurin :whistle: :whistle:

Pettaralle hurjasti onnea! :flower: Nyt muut vaan perässä plussaamaan. :heart:

Neulanen anteeksi kun mäkin sua yllytin. :/ Mutta voi olla ettei se plussa vielä näkyis, mullakin oli voimakas aamupahoinvointi joskus 4 pvää ennen haamuplussan tekoa eli kyllä se vielä voi tulla. Anteeksi yllytyksestä ja tsemppiä. :hug:

Agaetis tervetuloa!

Agaetis tervetuloa joukkoon :flower: Täältä saa kyllä tukea ja kannustusta, itsekin olen täällä hengannu vasta vissiin kuukauden päivät. Mutta ei tosiaan tarvi sitten itekseen miettiä ja murehtia kaikkea kun täällä on näitä kohtalotovereita jotka osaa tukea ja tsempata! Ja kunnei aina jaksa kaikesta jauhaa miehellekään, tai siis se ei ihan kaikkea ehkä jaksaisi kuunnella :LOL:

Pettara isosti onnea :flower: Me muut koitetaan tulla perässä :heart:

taffo sepäs se kun ovulaatioviiva oli vahva aamulla ja noin 14h päästä viivasta alko munasarjavihlonnat niin päätettiin toimia varmuuden vuoks :D tosin, eipä siitä kai mitään haittaakaan ole, eläähän ne siittiöt :D Miä piän kovasti peukkuja siulle, että raskautuisit murunen :heart: Haleja!

espe toivotaan parasta testitulosten suhteen :heart:

siili ja pikkusiili Joo, niin miäkii oon ymmärtän, et jopa 2 päivää ennen viivaa voi pupuilla, mut mitä paremmin malttaa oottaa viivan tulon jälkee sen 24-12h, sen paremmat mahikset.. :) Mut mitä jos viiva oliskii jo sit aikasemmin vahva jos vaikka aamulla on tikuttanu ja on haalee ja vahva oliskii illalla jolloin ei tikuta ja sit testaa taas seuraavana aamuna ja saa vahvan viivan niin, jos se on ollu jo vahvempi aiemmin.. Siis ymmärtääks kukaan mitä miä tarkotan :D :D Eli ei kai siitä ole haittaa jos pupuilee heti viivan saatua :) Haleja murunen siullekkii :heart: :heart: Otahan iisisti se Pikku-Siili kyydissä :) Toivottavasti vointi on hyvä :)

bambina voisko tuota sen selvemmin enää sanoa :) Ei se määrä vaan se laatu :) Nyt toivon kovasti, että olis ollu tuo avokin pitkä-aikanen ja piileväkin suolistoinfektio mikä on vaikeuttanu tätä hommaa jo pelkästään tulehdustilan takia, et jos nyt alkais sit vihdoin tapahtuu jotain tulosta peittojen heiluttelun tuloksena :) :heart: Haleja muru :heart: Kuinkas siellä jaksellaan? :)

neulainen toivotaan niin kovasti parasta :heart: :heart: Älä menetä vielä toivoa, päiviä on jäljellä kultarakas :heart: :hug:

pettara onnea :heart: :heart: :flower:

sartsa itsekkäästi toivon, että pääsisin plussapinoon tässä kierrossa ;) :heart: Toki toivon muillekkin plussaa paljon :heart:

pikanaputtelut töistä.

Täti tuli kylään, vissiin viikon etuajassa. Etsiikö mulla kierto omaa kulkuaan nyt kun paino on pudonnut?

Anyways, voi päivittää kp1:n allekirjoittaneelle..

KIITOS!

edit.
viime kierto (tai siis toissa) tais olla 27pv ja nyt 25.. ei taida tuo 30 enää pitää paikkansa.. huoh, ei tässä muuten, aamulla pähkin mitkä alushousut laittaa ja mietin et hipsterssit ois kivat, mutta valitsinkin naruriukulat ja nut harmittaa.. kun side-ihminen olen. Onneks oon sentään töihin noita rättejä raahannu.. kävellään nyt sit tämä päivä ku p*skat housussa :LOL:

Kiitos kaikille,mä olen NIIN onnellinen mutta toisaalta pelottaa kun mullahan on vasta viikonloppuna varsinainen "varikko"päivä.Opaali: Eli siis n.viikko sit nännit turpos,ihan niinkuin joka kierrossa oviksen jälkeen,pientä nippailua alamasussa,välillä "tärähdyksiä" ja muljahduksia (en oikein osaa selittää),ja sit tänään järjetön paha olo heti aamusta,tissit oikeasti kasvaneet ja kipeytyneet ihan 24 h sisällä "oudoiksi".Sen verran outoja juttuja että oli pakko hakea testi..Voi viineri,mä oon ihan sekaisin! :saint:

Moikka taas kaikille =) Nyt voisin taas ilmottautua tänne mukaan vielä 6 pilleriä jäljellä sitten vihdoin mun pitkä odotus palkitaan ja alkaa toisenlainen odottelu ;) Tuntuu että päässä kuuluu naks kun oon niin onnellinen että voi lopettaa noi minipillerit :D
Pettaralle oikein paljon onnea plussasta :heart: ja kaikille muillekkin jotka on tässä välissä ehtinyt plussaamaan.

7.1.2o1o Torstai

BabyBubble..................kp 101/??.........................yk 1
Celestial.......................kp 98/?...........................yk 1
pata-ässä.....................kp 94/28-30...................yk 4
murppa86....................kp 87/25.........................yk 53?
yöperhonen-................kp 80/28..........................yk 23
Cladoceran..................kp 78/39..........................yk 9
Siffis............................kp 73/30...........................yk 7

Windy...........................kp 60/28...........................yk 2

Miipeli...........................kp 47/27-36.....................yk 12

Lara-...........................kp 38/??...........................yk1
Jessie82......................kp 36/29-31.........................yk 7
Jempula.......................kp 36/28.............................yk 5
kiharapää....................kp 35/28-35......................yk 26
anu84..........................kp 35/29-32...................yk 22
Satiini-.........................kp 31/29-32......................yk 5

tiuvi.............................kp 29/25-39......................yk 6
aaliyah........................kp 28/28-30......................yk ?
neulainen.....................kp 27/90 (pillerit jätetty 09/09)
tähtynen......................kp 27/26-35......................yk 6
esperanzadora............kp 27/29-31........................yk 8
Ambrosine85................kp 25/30..........................yk 5
Sinirusko......................kp 25/28............................yk 15
Indrina.........................kp 24/?............................yk 1
lillukainen....................kp 21/35.............................yk 1

terp..............................kp 19/27............................yk 5
Hempu86la...................kp 19/25-34.....................yk 18
Saana07......................kp 19/26-28......................yk 6
HappyFeet...................kp 19/34............................yk 14
Lavelyn........................kp 17/25-30.......................yk 4
milean..........................kp 17/28-34?.....................yk 3
Opaali78......................kp 15/26-30......................yk 10

Elviir-a..........................kp 10/28-31.....................yk 11
Raitakissa....................kp 8/28 - 30....................yk 5
HH1979........................kp 7/27-28......................yk 5
Ingu............................kp 6/28..............................yk 2
EtanaLilli......................kp 5/31...........................yk 13
kilu09...........................kp 5/28...........................yk 13
Manuliina.....................kp 2/28-31.........................yk 5
Pikkis82.......................kp....................................yk
aamuhapan korppu.....kp....................................yk 12
Jessica-87...................kp....................................yk

Plussanneet 2009:

Niiskuneiti- 25.9.09
Susanna85 23.10.09
Hebbeliini 23.10.09
Pai80 3.11.09
bebek 8.11.09
mekkala 10.11.09
Bambina 12.11.09
Edda 21.11.09
Sartsa83 5.12.09
Siili H 13.12.09
vauvahaaveita 14.12.09
bubunen 18.12.09
Pienminä 24.12.09
LauraAnnika 27.12.09
oola 28.12.09

Plussanneet 2010:

Pettara 6.1.
Taffo82 TÄNÄÄN! 7.1.

Taffo Oikein paljon onnea :flower:
En aio väittää etteikö se kateuden vihertävä peikko tuolla päässä, ja vähän sydämessäkin, lymyilisi...Yritän parhaani mukaan olla onnellinen toisten puolesta mutta nyt etenkin näin punapäivien aikaan se ei tahdo oikein onnistua :ashamed: .

Mutta kyllä mä täältä perästä liityn joukkoon, ainakin usko ja toivo ovat molemmat kovia :heart:

Paljon plussatuulia kaikille ihanaisille :heart: Ja muutenkin tsemppiä yritykseen, mitä ikinä se vaatiikin =) (hyviä hermoja nyt kuitenkin mutta mitä muuta :headwall: )

lara :hug: hienoltahan tuo lista näyttää, mun kohdalla ainakin ihan oikein :hug:

manuliina tiedän niin tuon tunteen, enää ei kauheesti tunnu pahalta ne jotka on raskaana, vaan aina ne uudet plussat nostaa sitä kateuden peikon päätä.. :hug: Yritetäänhän jatkaa pää pystyssä ja iloitaan niiden puolesta jotka plussaa, kyllä mekin vielä murunen :heart: Kun vaan jaksetaan uskoa kovasti.. Niin ja harjotella sitä lasten tekoa ;)

Yhteistyössä