K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Milloin olet käynyt? Meillä kanssa 2 Phuketin matkaa takana, ja kohta päästään taas lämpöön. En jaksaisi odottaa... Muistatko, miten pitkä matka Phuketista oli PhiPhille?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh, mekin käytiin PhiPhillä v.2000, enkä yhtään muista kuinka pitkä matka oli. Ja meilläkin oli sellainen iso purkki, jolla matkattiin. Vessanreikä vaan lattiassa... Mutta, hieno paikka!
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Eee.. 12 (?) kertaa? Ja taas mennään joulukuussa. Pisimmillään olemme olleet 9kk. Eli taidamme pitää kohteesta. Etelästä pohjoiseen on maa koluttu...
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Eee.. 12 (?) kertaa? Ja taas mennään joulukuussa. Pisimmillään olemme olleet 9kk. Eli taidamme pitää kohteesta. Etelästä pohjoiseen on maa koluttu...
äippä 84, turha stressata, itse matkaamme 5 lapsen kanssa, tosin yksi jo teini. Olen matkustanut raskaana ja lasten kanssa, raskaana lasten kanssa ja esikoinen oli 4 kk ensimmäisellä mahanulkopuolisella reissullaan. Eli ei hätiä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Eee.. 12 (?) kertaa? Ja taas mennään joulukuussa. Pisimmillään olemme olleet 9kk. Eli taidamme pitää kohteesta. Etelästä pohjoiseen on maa koluttu...
Oletteko olleet Khao Lakissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Esikoinen oppi kävelemään Kho Changilla. Chiang Maissa on kylmä, mutta kaunista ja Singaporessa olen aina sairaana... tai ainakin kenkä hajoaaIndonesiassa meni hermo.
Mutta totta, Merlion, liikaa turisteja... Täytyy mennä viidakkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja jarna:Olen ollut Bankogissa, Koh samuilla, Koh Phangalla,phuketissa, Surathanissa...
En todellakaan lähtis raskaana sinne-sikakuuma ja lisäksi erilainen bakteerikanta.
En tykkää Thaimaasta, monestakin syystä enkä halua sinne enää matkustaa.
Kaikki nuo kohteet nähneenä tuntuu ettei siellä sellaista paikkaa olisi, joka jotenkin voisi jollain vedota...
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Aaa, joo. Siis eiväthän opettajat ole riemusta kiljuneet. Etukäteen on saatu tehtävät, osa ehditty Suomessa tehdä, osa matkalla ja osa matkan jälkeen. Pari viikkoa taitaa olla pisin koulusta poissa olo olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Esikoinen oppi kävelemään Kho Changilla. Chiang Maissa on kylmä, mutta kaunista ja Singaporessa olen aina sairaana... tai ainakin kenkä hajoaaIndonesiassa meni hermo.
Mutta totta, Merlion, liikaa turisteja... Täytyy mennä viidakkoon.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Aaa, joo. Siis eiväthän opettajat ole riemusta kiljuneet. Etukäteen on saatu tehtävät, osa ehditty Suomessa tehdä, osa matkalla ja osa matkan jälkeen. Pari viikkoa taitaa olla pisin koulusta poissa olo olla.
Yläkoululaisilla ainakin tulee viikossakin niin paljon uutta, ettei tosiaan kovin pitkästi voi olla pois, etenkään kun en osaa opettaakaan esim ranskaa enkä edes yläkoululaisen matikkaa :ashamed: Joten olemme nyt sitten siirtäneet reissaamiset kesäajalle. Kun lapset eivät olleet koulussa, oltiin useimmiten keväällä aikaisin reissussa, parikin kuukautta kerrallaan.