Thaimaassa matkanneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Milloin olet käynyt? Meillä kanssa 2 Phuketin matkaa takana, ja kohta päästään taas lämpöön. En jaksaisi odottaa... Muistatko, miten pitkä matka Phuketista oli PhiPhille?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Milloin olet käynyt? Meillä kanssa 2 Phuketin matkaa takana, ja kohta päästään taas lämpöön. En jaksaisi odottaa... Muistatko, miten pitkä matka Phuketista oli PhiPhille?

on siitä jo aikaa, 2000 ja 2001, matkaa en muista, oisko ööö.. 40-80 km, jotenkin ihan pimeä kohta tossa asiassa.. Kamalalla aluksella sinne seilattiin, pelotti, että meneekö rikki matkalla..Ja merellä vaihdettiin alustakin.

Heh, mekin käytiin PhiPhillä v.2000, enkä yhtään muista kuinka pitkä matka oli. Ja meilläkin oli sellainen iso purkki, jolla matkattiin. Vessanreikä vaan lattiassa... Mutta, hieno paikka!

Heh, mekin käytiin PhiPhillä v.2000, enkä yhtään muista kuinka pitkä matka oli. Ja meilläkin oli sellainen iso purkki, jolla matkattiin. Vessanreikä vaan lattiassa... Mutta, hieno paikka!

joo mie katselin koko ajan, että missä on lähin poistumistie purkissa ja missä on pelastusliivit... Miettien samalla, että ennättääkö krokotiilit syödä ennen kun pelastautuu..

Bangkokissa oltiin tammikuussa -04. Takasin menisin heti kun viittis istua niin kauan uudelleen koneessa. Bangkok ei ole auringonpalvojien paikka savusumun takia, nähtävää riittää todella paljon. Halpaa ja hyvää ja paljon!

En ole koskaan käynyt, mutta sinne mun mieli halajaa :snotty: mitenköhän vaan mahtais reissu onnistua kolmen pienen kanssa (siis kannattaako edes lähteä "lomaileen" :laugh: ) Tytöt nyt reilu 4v ja 2v 9kk sekä rv 12.. mietin et josko ois joulukuussa-08 sinne lähetty.. mut empä tiiä..

Vuosi sitten oltiin unelmalomalla Thaimaassa, Phuketin Karon Beachilla. Ihana kohde, ihania ihmisiä, ihanaa ruokaa, tosi edullista... Takaisin mentäisiin ihan koska vaan, harmi vaan, että matkojen hinnat ovat viime vuodesta pompsahtaneet..

Eee.. 12 (?) kertaa? Ja taas mennään joulukuussa. Pisimmillään olemme olleet 9kk. Eli taidamme pitää kohteesta. Etelästä pohjoiseen on maa koluttu...

äippä 84, turha stressata, itse matkaamme 5 lapsen kanssa, tosin yksi jo teini. Olen matkustanut raskaana ja lasten kanssa, raskaana lasten kanssa ja esikoinen oli 4 kk ensimmäisellä mahanulkopuolisella reissullaan. Eli ei hätiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Eee.. 12 (?) kertaa? Ja taas mennään joulukuussa. Pisimmillään olemme olleet 9kk. Eli taidamme pitää kohteesta. Etelästä pohjoiseen on maa koluttu...

äippä 84, turha stressata, itse matkaamme 5 lapsen kanssa, tosin yksi jo teini. Olen matkustanut raskaana ja lasten kanssa, raskaana lasten kanssa ja esikoinen oli 4 kk ensimmäisellä mahanulkopuolisella reissullaan. Eli ei hätiä!

Miten teillä on koulut suhtautuneet pitkiin poissaoloihin? Otatte varmaan kirjat mukaan jne. Me olemme olleet vain viikon pois kouluaikoina, sekin on tuottanut vähän ongelmia isommilla koululaisilla.

Oletteko olleet Khao Lakissa?

Ei. Siellä kummittelee. ;)

Hat Yaista Mae Hong Songiin kierretty aikoinaan. Nykyään viihdymme Chon Burin alueella, helppouden, laiskuuden ja tuttuuden vuoksi.

On tullut kaytya, itse tykannyt eniten Krabista, PhiPhi:sta Koh Pangan:sta, Koh Samuista seka Koh Chang:sta. Mantereella ollaan oltu Bangkokissa seka Surathanissa. Ekan kerran kayty siella 18 v sitten haamatkalla, silloin matkalla 2 kk . Lennettiiin Bangkokiin ja sielta sitten valuttiin saarille, Pukettiin seka Koh Samuille. Silloin oli ihanaa siella, ei ollut turisteja eika paljon mitaan muutakaan. Joten paluu sinne oli pettymys. Thaimaasta jatkettiin matkaa Malesiaan seka Singaporeen.

Nyt on ympyra sulkeutunut kun taalla Sporessa ollaan . Nyt matkailuvoiton vievat muut maat kuin Thaimaa.

Vanhin poika kylla tekee kevaalla excursioviikon ChiangMaihin .

Esikoinen oppi kävelemään Kho Changilla. Chiang Maissa on kylmä, mutta kaunista ja Singaporessa olen aina sairaana... tai ainakin kenkä hajoaa :D Indonesiassa meni hermo.

Mutta totta, Merlion, liikaa turisteja... Täytyy mennä viidakkoon.

Esikoinen oppi kävelemään Kho Changilla. Chiang Maissa on kylmä, mutta kaunista ja Singaporessa olen aina sairaana... tai ainakin kenkä hajoaa :D Indonesiassa meni hermo.

Huom, mulla oli kysymys sulle tuossa vähän ylempänä =)

Olen ollut Bankogissa, Koh samuilla, Koh Phangalla,phuketissa, Surathanissa...

En todellakaan lähtis raskaana sinne-sikakuuma ja lisäksi erilainen bakteerikanta.

En tykkää Thaimaasta, monestakin syystä enkä halua sinne enää matkustaa.

Kaikki nuo kohteet nähneenä tuntuu ettei siellä sellaista paikkaa olisi, joka jotenkin voisi jollain vedota...

Aaa, joo. Siis eiväthän opettajat ole riemusta kiljuneet. Etukäteen on saatu tehtävät, osa ehditty Suomessa tehdä, osa matkalla ja osa matkan jälkeen. Pari viikkoa taitaa olla pisin koulusta poissa olo olla.

Alkuperäinen kirjoittaja jarna:
Olen ollut Bankogissa, Koh samuilla, Koh Phangalla,phuketissa, Surathanissa...

En todellakaan lähtis raskaana sinne-sikakuuma ja lisäksi erilainen bakteerikanta.

En tykkää Thaimaasta, monestakin syystä enkä halua sinne enää matkustaa.

Kaikki nuo kohteet nähneenä tuntuu ettei siellä sellaista paikkaa olisi, joka jotenkin voisi jollain vedota...

Raskaanakin pärjää...

Aaa, joo. Siis eiväthän opettajat ole riemusta kiljuneet. Etukäteen on saatu tehtävät, osa ehditty Suomessa tehdä, osa matkalla ja osa matkan jälkeen. Pari viikkoa taitaa olla pisin koulusta poissa olo olla.

Yläkoululaisilla ainakin tulee viikossakin niin paljon uutta, ettei tosiaan kovin pitkästi voi olla pois, etenkään kun en osaa opettaakaan esim ranskaa enkä edes yläkoululaisen matikkaa :ashamed: Joten olemme nyt sitten siirtäneet reissaamiset kesäajalle. Kun lapset eivät olleet koulussa, oltiin useimmiten keväällä aikaisin reissussa, parikin kuukautta kerrallaan.

se on totta, turisteja on ihan liikaa joka puolella, toista se oli silloin ennen vanhaan.

Taalta ollaan nyt katseltu vahan mihin mentais viela ennen joulua kaymaan. Kaikki paikat ovat jo taynna suurinpiirtein.

Nyt paadyttiin sitten kaymaan Boracay:lla, Filippiineilla. Taynna sekin on mutta onpahan taysin uusi paikka.

Marraskuun lopulla ollaan menossa kaymaan miehen tyopaikan jarjestamana Kuckup:lla Malesiassa, on joku nukkuva kalastussaari :)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Yläkoululaisilla ainakin tulee viikossakin niin paljon uutta, ettei tosiaan kovin pitkästi voi olla pois, etenkään kun en osaa opettaakaan esim ranskaa enkä edes yläkoululaisen matikkaa :ashamed: Joten olemme nyt sitten siirtäneet reissaamiset kesäajalle. Kun lapset eivät olleet koulussa, oltiin useimmiten keväällä aikaisin reissussa, parikin kuukautta kerrallaan.

Viikko ennen joulua ja viikko joululoman jälkeen... saa nelisen viikkoa vetkutettua ;)

Yhteistyössä