Thaimaa ja herkästi palava iho!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Melina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Melina"

Vieras
Hei! Olemme lähdössä kk. päästä Thaimaahan ja olisin kysellyt onko joku käyttänyt aurinkokapseleita joita suositellaan alottavan pariviikkoa ennen?? onko ollut mitään hyötyä.. Eli mulla vaalea iho ja palan aika helposti.. ja kertoimista (rasvoista) olisin kysellyt mikä olisi hyvä??

Kiitos kaikille vastanneille :)

No meilla oli lapsilla ensimmaisina paivina suojakerroin 50 ja hyvin riitti. Ei minkaanlaisia rajoja vaikka paiva oltiin altaalla. Itekin kaytin ensin tuota samaa, mut huomasin etten edes paivety ja vaihdoin muistaakseni 18. Lisailin sita kylla pitemman uintisession jalkeen aina.

Aloita korkealla ja jos nayttaa ettei mitaan paivetysta edes tule, niin puota sitten esim. asteittain. Mieluummin ensimmaisina paivina korkea kerroin jota sitten pudottaa pikku hiljaa, kuin heti punaiseksi palanut iho.

Lisaan viela etta toisella kerralla en saanut mitaan rajoja myoskaan kun kerroin oli 40. suojakerroin 40 myydaan varmaan ihan marketeissa ja uskon senkin riittavan.

Olen myos vaalea, mutta haluan myos paivettya reissuilla.

Suosittelen P20 (Riemann) aurinkovoidetta! Itselläni on herkkä iho myös, mutta koskaan en ole sitä polttanut jos olen muistanut tuota käyttää. Muutenkin loistava aine, ei tarvitse levittää kuin kerran päivässä ja ei ole imeydyttyään rasvaista (voi esim. meikata normaalisti).

Yhteistyössä