Thai-hieronnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alli

Vieras
Olen koko illan miettiny thai-hieronta asiaa. Olen 32 v. Nainen ja minulla ei ole miestä. Usein niin tekee mieli. Ja nyt olen aatellu että onko thai paikoissa miehiä hoitamassa? Mitä siellä tehdään ja paljonko maksaa? Haluaisin rauhassa nauttia toisen hyväilyistä vartalollani ja kaunis musiikki soisi taustalla. Kertokaa millaisia kokemuksia teillä on?

Tottakai käy ja olis se nautinto mutta en halua tällä palstalla antaa tietoja itsestäni. Thai paikassa se vois jopa toteutua. Missä me sitten tavattais? Jossain hotellissako? Kiihotun kyllä ajatuksestakin että tulisit mua hyväilemään ja kuvittelen kätesi juuri nyt rinnoillani pyörimässä. Mihin kaikki johtaiskaan?? Kynttilät palamaan,rauhallista musiikkia kuulumaan ja vain me kaksi. Tunnen kuuman hengityksesi kasvoillani kun alat hieronnan päätteeksi suudella minua kiihkeästi suulle ja koko vartalolle. Olet ihana hieroja ja toivottavasti hoidat homman loppuun asti hyvin. Laita oma fantasiasi meistä!

No en mä kyllä hiero mitenkään jos edessäni seisot,vaan sänkyssä sun täytys olla rentona estoton..ensin mahallaan ölyjäisin sun vartalon jollain tuoksuvalla ölyllä ja tietenkin tantraan kuuluu musiikki kynttilät,tietenkin aloittaisin päästä niskasta valuen selkään pakaroihin siitä jalkovälin lihaksiin .pohkeisiin varpaisiin,kääntyisit selälleen ja sitten se varsinainen hieronta mistä sinä pitäisit alkaisi,mut heii..en tässä nyt ala salaisuuksia kertomaan mut jos kiinnostaa anna s-osoiten kerron tarkemmin..oisko sulla paikkaa missä toteuttaa..

Vaikka hotellissa hieron sut. Kädet on sun rinnoilla hieron sormen päillä sun nänneä ja puristan niitä tunnen miten sä nautit siitä.. Käännän sut ja tulen istuu sun reisien pälle olen myös alasti, rupean hieromaa niska ja selkää annan suukkoja niskaan, tunnet miten mun kalu kovenee sun pakaroitten välissä.. Haluutko..?

Yhteistyössä