Teutonia Spirit X3

Vaunuasia alkaa olla meillä ajankohtainen, joten sen takia kyselen, että onko kellään kokemusta Teutonia Spirit X3 06-vaunuista? Olen netistä katsellut niitä ja ne vaikuttavat hyviltä. Mutta sitä kovasti pohdiskelin, että onko koppa kauhean matalalla? Ja miten niillä pääsee loskakeleillä eteenpäin?
 
Juusonäippä
Meillä oli ja kiertoon lähtivät. Katsopa Huutonetistä, samat viat joka vaunussa! Rungot vaihdettu ja renkaat irtoilevat. Meillä oli vuosimalli 2004 ja aika surkeat olivat. Esim. Hartanin kolmepyöräiset paljon parempia.
 
Meillä on nuo rattaat, eikä mitään moitittavaa!!!
Olen siis ollut tosi tyytyväinen! Ja niin on ollut kyytiläinenkin (poika pian 1v). Ensin rattaissa oli koppa, nyt matkustellaan pelkällä ratasosalla.
 
juliaana
Meilläkin on nuo olleet käytössä toista vuotta, eikä mitään pahaa sanottavaa ole! Lenkkeilin talvellakin hyvin paljon loskakeleillä ja liikuttiin pakkasilla, eikä vikoja oo ollut. Renkaissa on pysynyt ilmatkin talvella oikein hyvin. Mulle ratasosan mataluus on vaan hyvä juttu, koska oon pätkä. :D
 
Kiitos kun kerroitte kokemuksistanne =) Kyllä tämä vaunujen ostaminen on vaikea prosessi! Mutta netin perusteella olen todellakin ihastunut noihin ja miehenkin mielestä vaikuttavat hyviltä. Nyt vaan pitää päästä ihan livenä kokeilemaan niitä.
 

Yhteistyössä