Testi vaan näyttää negaa!

  • Viestiketjun aloittaja Masentunut
  • Ensimmäinen viesti
Miisa
Täti tuli eilen kylään, mutta joku ei nyt vaan oo kohdallaan. Alavatsa ja -selkä oli kipeänä mutta vuoto oli normaalia vain hetken, sitten muuttui niukaksi ja jo nyt toisen vuotopäivän aamuna vuoto oli tosi tummaa ja klönttistä... En uskalla ainakaan uutta pilleriliuskaa aloittaa ennen kuin selviää... Joskus nuorena tulin vahingossa raskaaksi ja silloin raskaus ehti kolmannelle kuukaudelle ennen kuin huomattiin, oli tullut niukat kuukautiset ihan normaaliin aikaan. Silloin jouduin tekemään abortin :'( mutta tuosta on jäänyt pieni aavistus kolkuttelemaan takaraivoon, että jos nyt kuitenkin...
Miehelle en uskalla mitään sanoa epäilyksistäni, sillä on kuitenkin kauaskantoisia vaikutuksia. Miehet ottavat nämä asiat aina niin raskaasti... :)
 
Masentunut
Unohtui äskeisestä; Todella ikävää, että olet nuorena joutunut abortin kokemaan. Itse en ole (onneksi) koskaan kokenut, mutta uskon, että syvät arvet siitä jää... :\|

:hug:
 
Miisa81
Huomasin että palstalla pyörii myös toinen Miisa, lisäsin syntymävuoden perään jotta tiedetään kumpi on kumpi...

Huomasin just että abortista tulee tänä keväänä/kesänä kuluneeksi kymmenen vuotta. Se on paljon, kuinka paljon nuori ihminen aikuistuu kymmenessä vuodessa. En olisi silloin todellakaan kyennyt huolehtimaan toisesta ihmisestä, itsekin olin vielä eksyksissä...

Kerroin miehelleni lyhyiksi jääneistä "menkoista", ei tuo kummemmin edes säikähtänyt (tai ei näyttänyt sitä). Käydään nyt kuitenkin tänään ostamassa päivystävästä apteekista huomisaamuksi testi. Pelottaa... :D Äsken jo suunnittelin itselleni äitiysloman sijaista :LOL:
 
Miisa81
Testi vaan näyttää negaa... ja neuvolan täti sanoi pillereistä että aloita vaan uusi liuska ja tee testi viikon päästä. Mutta kun on se Tunne! Eikä se täti oikeastaan edes kuunnellut miuta... Apua!
 
Liityn tänne teidän muiden joukkoon. Mulla kierto nyt menossa pahemman kerran myöhässä 34/28, oon tehny testejä, kaikki nega. Tänään kävin jopa ihan neuvolassa virtsakokeessa, nega. Maha on ollut turvoksissa ja kipristelly jo reilun viikon, alaselkä tulessa aika ajoin ja rinnat rupee aristaa.. Töissä tuntuu ettei työvaatteet mahu päälle, tai vähintäänkin ovat epämukavat.. en tiedä.. ei tässä vaiheessa enää osaa oikein mitään odottaa, vaikka kuinka kyllä sitä lasta toivois.. Kauhee räkätauti alkoi myös, mut tuskin se on este kuukautisten tulemiseen.. Kyllä sitä toivois että tulis vaikka se myöhäinen nega, mut ei näistä voine neuvolassa puhua, ite ainakin huomasin että kaikki mun puheet tyrmättiin ja pyydettiin vaan odottamaan.. Ei ole kuulemma normaalia plussata myöhemmin.. että näin


Tsemppiä kaikille ja plussatuulia!! :heart:
 
Miisa
Täällä tämä toinen Miisa... =)

Mulla kanssa ihan ihme juttu. Nyt menossa kp 33/28 ja menkkoja ei kuulu, mutta ei plussaakaan. Ainoastaan rfsu antaa haamun, mutta en oikein luota kyseiseen testiin. Lämmöt on koholla, öklöoloa, pientä juilintaa välillä masussa, ehkä jotain menkkamaista kipua, muttta ????????? Kiertoni on aina ollut säännöllinen 28 päivää.

Huh huh. Huomenna synttärit, oispa ollut paras lahja se plussa. :heart:
 
Tämä on niin mulle sopiva ketju!!

Tänään siis jo 39/32 ja testi oli eilen taas negatiivinen, lääkäri sanoi että odottele vielä viikko ja testaa uudestaan, sepä se kun hermot kestäis odottelun :LOL: toisaalta jokaisen lapsen laskettua aikaa on aina rukattu eteenpäin että voi olla että olenkin raskaana tai sitten mun hormonit vaan on ihan päin perCttä :kieh: Oli miten oli niin täällä jännätään, perjantaina testaan seuraavan kerran :)


lastwish http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish
 
Masentunut
Hei vaan kaikille!

Täällä siis ap kirjoittelee :)

Elikkäs, oma tilannettani kerron hieman. Raskaana ei vielä olla, sen sanon ekaksi... :\| Toinen terolut-kuuri takana, ja menkat tullu päivälleen samaan aikaan kun viime kierrossa. Että tehoaa ne ainakin.

Ovulaatiokin ilmeisesti tapahtui tässä kierrossa... Niin selvän viivan kyllä testiin sain :) Ei ollut aivan kontrolliviivan paksuinen, mutta oletan kumminkin oviksen tapahtuneen, koska viiva tummeni päivä päivältä.

Toivoani en ole menettänyt vauvan tulon suhteen, vaikka välillä masentaa. Tulee sitten, kun on tullakseen :) Mulla tässä on koulu just lopuillaan, valmistun siis nyt 1.6. Ihanaa, kun kesä tulee! :heart:

Tsemppiä ja plussaisia säteitä kaikille!! :hug:
 
Ihmettelijä
Itsellä on myös menkat pari viikkoa myöhässä ja äitien päivänä testasin, mutta nega oli. Hieman masensi, varsinkin kun oli pakko mennä anoppilaan kylään kuuntelemaan jotain vihjailuja.
Nyt sitten ihmettelen, että pitääkö elää ihan normaalisti vai kuin olisi raskaana. Välillä olen ottanut lasin viiniä, mutta raskauden aikana kiellettyjä lääkkeitä en syö. En haluaisi, että mitään huhuja lähtee liikkeelle, jos sitten mitään tulosta ei tulekaan. Kaverit osaa takuulla tehdä jotain päätelmiä, jos aina minä olen kuskina häissä ja muissa kekkereissä.
 
Heips ihmettelijä! Mulla nyt piinaviikko menossa tätiä ootellessa, tai paremminkin toivoen että ei tule... Mä oon sen verran neuroottinen yksilö, että jo siinä vaiheessa kun jätettiin ehkäisy pois, jätin myös särkylääkkeet, energiajuomat, tms... Ihan vaan varmuuden vuoksi, ettei sitte pähkäile koko odotusaikaa et "jos sitte kuitenkin aiheutin jotain..."

Ton alkomahoolin suhteen mulla oli helppoa, kun oon jo valmiiks alkoholittomalla linjalla (neljättä vuotta), joten kaverit on tottunu siihe että kyyti löytyy aina täältä.. :D

Sitä siis piti vaan sanomani, että kyllähä sitä normaalia elämää voi viettää ihan sillen varovastikin. Ainahan sitä löytyy uteliaita, jotka heti epäilee raskautta, mutta nekin voi varmaa kuitata naurulla tai vitsillä tai jtn.

Kun ite oon kanssa sitä mieltä, että miten harvempi ihminen tietää suunnitelmista, sitä helpommin voi ylittää vastoinkäymiset, jos ei tärpännytkään, kun ei tartte kestää toisten osaaottavia katseita ja sellasia kuivia lauseita kun esmes "no ehkä sitte ens kerralla" tai "aina on uusia kertoja"...
 
Elikkäs mulla sellanen tilanne että menkat olleet aina aika epäsäännölliset ja nyt sit kierto on ollu edellisellä kuulla 32päivää..mut yleensä kierto ollu sen 28päivää..ja nyt sit on menossa kyllä vasta päivä 34 ja eilen testasin ja negaaa näytti..nyt vaan ootellaan et millos vois taas tehä uuen testin...
Onnea muillekkin testaajille!vsikka tämä onkii vanha keskustelu.. :)
 
Hei Heidsu, kaivoit tään ketjun tänne kreivin aikaan mun tilannetta aatellen. Mulla menkat nyt jo 9 päivää myöhässä ja testannut oon varmaan miljoona kertaa, viimeksi tänä aamuna nega. Tiedä häntä mikä sit iskeny, kun mulla aina tullut täti ajallaan siinä kp 32-max 35. Tällästa epätietosuutta ei oo koskaan mulla ollu. Jotenkin usko raskautumisesta on noiden negojen myötä karissut, mutta ainahan se tuolla takaraivossa kummittelee ajatus,että jospa sittenkin. :/
 
Mulla mennään nyt kp.35 mut mitään ei näy ei kuulu :attn:
En tiiä et mitä täs nyt..ootellaan :D..
Ens viikolla tai viikonloppuna taas testi.. viimex kyllä tein huonon testin tai siis sellasen jota ihmiset on haukkunu..en sit tiiä..mietin vaan et miten nopsaan ne raskausoireet sit yleensä rupee tulee?
Mut halauksia Annie76:lle ja muillekkin plussaa toivoville :hug:
 
Vuosi on melkein vierähtänyt siitä kun viimeksi tähän ketjuun kirjoittelin. 16kk yritystä takana ja tänään... vihdoinkin... uskallanko edes ääneen sanoa... PLUSSASIN!!!

Välillä käytiin jo tutkimuksissakin ja kyllähän meistä vikaakin löytyi. Ensi viikolle on varattuna aika lääkärille, piti alkaa suunnitella meille jotain hoitoja... :D

Nyt on ihan hillitön fiilis kun sittenkin tärppäsi ihan luomusti. Toivon todella että kaikki menee nyt hyvin kun ei tuo lapsen saaminen näköjään ole meille mikään itsestään selvyys.

Tsemppiä kaikille muillekin kuumeilijoille! Kaikki on mahdollista! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mspitz:
Vuosi on melkein vierähtänyt siitä kun viimeksi tähän ketjuun kirjoittelin. 16kk yritystä takana ja tänään... vihdoinkin... uskallanko edes ääneen sanoa... PLUSSASIN!!!

Välillä käytiin jo tutkimuksissakin ja kyllähän meistä vikaakin löytyi. Ensi viikolle on varattuna aika lääkärille, piti alkaa suunnitella meille jotain hoitoja... :D

Nyt on ihan hillitön fiilis kun sittenkin tärppäsi ihan luomusti. Toivon todella että kaikki menee nyt hyvin kun ei tuo lapsen saaminen näköjään ole meille mikään itsestään selvyys.

Tsemppiä kaikille muillekin kuumeilijoille! Kaikki on mahdollista! :heart:
:flower: ONNEA JA PALJON!
Kerrassaan ihania uutisia pitkän odottelun jälkeen =) jännä sikäli et olen kuullut noita tarinoita ennenkin että kun ollaan menossa hoitoihin niin tärppääkin... tosin meille ei käynyt niin.
Mutta saatiin kuitenkin 2 lasta hoidoilla luomun jälkeen :heart: ja eihän sitä koskaan tiedä...niinkuin sanoit, kaikki on mahdollista!!

Nyt olen itse vähän ihmeissäni kun menneen vuoden aikana kierto on ollut 25-35 pv ja tänään mennään kp 42 :/ mutta ikävä kyllä negan testasin lauantaina :(

Onko muita samassa tilassa olijoita?!
 

Yhteistyössä