P pikku myy ja haisulimamma Aktiivinen jäsen 24.08.2007 5 441 0 36 27.11.2007 #1 mä olen 30% eli vähän olen kyylä mutta en hirveästi =) http://www.testimaa.com/testi.php?t=kyyla
P pikku myy ja haisulimamma Aktiivinen jäsen 24.08.2007 5 441 0 36 27.11.2007 #6 Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju: Olet 65% kyylä. :ashamed: Click to expand... oho
H Hay-D Aktiivinen jäsen 11.10.2005 1 979 0 36 Kuhmoinen 27.11.2007 #13 38% kyylä ihme että niin vähän
K kangasajuruoho Aktiivinen jäsen 28.02.2007 17 902 1 36 27.11.2007 #14 4% (no kun ei voisi toisten jutut vähempää kiinnostaa! :ashamed: )
Ford Prefect Aktiivinen jäsen 01.10.2006 10 143 0 36 27.11.2007 #18 9% kyylä siitä hyvästä, et oon sanonnu tunnilla muille, et ovat hiljaa ja seuraan Survivorii...
minttuliih Aktiivinen jäsen 26.09.2007 1 620 0 36 27.11.2007 #22 Itse olen 13% kyylä.. =) 15% Ovat huonompia kyyliä kuin sinä 9% Ovat yhtä pahoja kyyliä kuin sinä 76% Ovat pahempia kyyliä kuin sinä
Itse olen 13% kyylä.. =) 15% Ovat huonompia kyyliä kuin sinä 9% Ovat yhtä pahoja kyyliä kuin sinä 76% Ovat pahempia kyyliä kuin sinä