OLETKO KYYLÄ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niko06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
48% :laugh: :ashamed:

kaikista hauskinta on, se ku ollaan kateltu ku meijän naapureilla on hiano urheiluautotyylinen Alfa Romeo, joka jonki ainaa sitten vaihtui farkku Audiin. tulin siihen tulokseen, että niille on tulossa perheenlisäystä, ei kai nuoripari nyt muuten olis farkkuun vaihtanu :o ja kuinka ollakkaan, naikkosella on pyöreä vatsa :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
48% :laugh: :ashamed:

kaikista hauskinta on, se ku ollaan kateltu ku meijän naapureilla on hiano urheiluautotyylinen Alfa Romeo, joka jonki ainaa sitten vaihtui farkku Audiin. tulin siihen tulokseen, että niille on tulossa perheenlisäystä, ei kai nuoripari nyt muuten olis farkkuun vaihtanu :o ja kuinka ollakkaan, naikkosella on pyöreä vatsa :saint: :D

:D
 
40% :D
Juu, olen ilmoittanut poliisille asiasta joka ei kohdistunut minuun (mm. siitä kun näin kahden nuoren miehen rääkkäävän kania :'( ). Olen käskenyt joidenkin pitää turpansa kiinni luennolla. Olen lukenut kaverin isosiskon päiväkirjaa joskus 10-vuotiaana :snotty: . Jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
57% :ashamed:

:laugh: anteeksi =)

naapurin asiat tiedossa?
en minä ainaskaan korvia sulje jos sattuvat kuuluvalla äänellä puhumaan asioista :D :ashamed:

Juu juu, nyt on ä-lomalla hyvää aikaa kyylätä naapureita :laugh:

meidän talossa myös mummut on aikas hyviä... yläkerran naapuri tietää millon vapaa päivinä meen pojan kans ulkona ym...
yks kerta viime kesänä en käyny nii oli heti huolissaa :D

 

Yhteistyössä